Uit de topics hier maak ik op dat het een schietspel is dat inmiddels vaaaaak online gespeeld wordt, maareh HOE WIE WAT en WAAR
Verwijderd
dat is een "add-on" voor Halflife. 1 team zijn dan Terroristen en de ander counterterrorists.
Je moet dan met de terroristen een bom plaatsen (binnen bepaalde tijd) en de CT moeten dat voorkomen
Of je moet een of andere dikzak met een paraplu doodschieten (als T) en de CT moeten die gast dan naar een auto o.i.d. brengen...
Heel cool
teamwork is belangrijk en de wapes roelen
Je moet dan met de terroristen een bom plaatsen (binnen bepaalde tijd) en de CT moeten dat voorkomen
Of je moet een of andere dikzak met een paraplu doodschieten (als T) en de CT moeten die gast dan naar een auto o.i.d. brengen...
Heel cool
teamwork is belangrijk en de wapes roelen
Aanvulling op Ruud: het is een GRATIS DOWNLOADBARE add-on voor half-life.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Aanvulling op -=!ME!=-: Je kunt 'm vinden op www.counter-strike.net
Ok, dit had ik dus 2 maanden geleden ook... WTF is CS? Omdat iedereen zei dat het zo geweldig was heb ik HL op een gegeven moment besteld (40 piek bij www.cd-express.nl en ik had sowieso IceWind Dale al besteld voor 25 piek goedkoper
. HL erop geknald, CS gedownload en nou ben ik verslaafd.
Het is echt een geweldige mod (hoewel ik het eigenlijk een spel op zich vindt).
Het is realistisch met 'echte' wapens en een heerlijke gameplay.
Je kiest dus aan het begin een 'kant' (Countert of terrorist) en het is dus naar gelang van de map de bedoeling om iets te doen.
-T hebben gijzelaars en de CT moeten ze redden
-T moeten een bom leggen en CT moeten dat voorkomen
-CT moeten een VIP begeleiden en de T moeten de VIP killen
Al met al heerlijk spannende teamplay
Give it a try... you will love it!
. HL erop geknald, CS gedownload en nou ben ik verslaafd.Het is echt een geweldige mod (hoewel ik het eigenlijk een spel op zich vindt).
Het is realistisch met 'echte' wapens en een heerlijke gameplay.
Je kiest dus aan het begin een 'kant' (Countert of terrorist) en het is dus naar gelang van de map de bedoeling om iets te doen.
-T hebben gijzelaars en de CT moeten ze redden
-T moeten een bom leggen en CT moeten dat voorkomen
-CT moeten een VIP begeleiden en de T moeten de VIP killen
Al met al heerlijk spannende teamplay

Give it a try... you will love it!
Ik wou het laatst ook eens proberen. Eerst Half-Life installeren, ff Half-Life starten (is ook weer eens leuk; de laatste keer dat ik dat speelde is driekwart jaar geleden), wat zegt dat domme spel: 'Half-Life requires Service Pack 3 or higher' 
Kan iemand de makers van Half-Life (Valve geloof ik) eens uitleggen dat er een verschil bestaat tussen WinNT en Win2000 !?!?
Ik hou het dus lekker bij Tactical Ops... (tenzij er iemand een fix hiervoor heeft - en dan niet 'installeer WinME of 98
)

Kan iemand de makers van Half-Life (Valve geloof ik) eens uitleggen dat er een verschil bestaat tussen WinNT en Win2000 !?!?
Ik hou het dus lekker bij Tactical Ops... (tenzij er iemand een fix hiervoor heeft - en dan niet 'installeer WinME of 98
)
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
Verwijderd
en wat iedereen vergeet is dat er missies zijn waarbij de terroristen moeten ontsnappen. ze moeten naar de escapepoint komen die de CT's natuurlijk bewaken.....
Verwijderd
je kunt nu gerust zeggen dat Counter Strike een appart spel aan 't worden is , nu ze 'm ook al stand-alone gemaakt hebbe
He bah ik WIST dat ik een vergeten was..
Maar er zijn gewoon maar heel weinig es_maps
Hoewel het wel een leuke variant is!
Maar er zijn gewoon maar heel weinig es_maps

Hoewel het wel een leuke variant is!
Pagina: 1