Toon posts:

Chello-Helpdesk weer tijdelijk gratis !!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi hoi hoi hoi,
door de extreem lange wachttijden heeft upc besloten om tijdelijk het 0800-1424 nummer weer actief te maken.
Dit nummer zal werken totdat er weer voldoende capaciteit is om klanten meteen of iig binnen enkele minuten te kunnen helpen. Het nadeel van dit nummer zal wel tot gevolgen hebben dat wachttijden nu waarschijnlijk 2x a 3x zo lang worden, maar ja ...het kost je nix >:)

greetz

Verwijderd

da's goed nieuws!

edit:
maar er was toch ook zo'n ander nummer?
0800-0102 (ook gratis)
dat is het algemene nummer van chello. maar als je dan maar genoeg technisch lult wordt je vanzelf wel doorverbonden >:)
(heb ik me laten vertellen)

Verwijderd

Het is jammer genoeg maar een tijdelijk gratis nummer. Als je chello trouwens belt, dan bel je niet met UPC maar met een extern callcenter. Pas bij de tweede lijn krijg je echt Chello aan de lijn.

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Beter dit, helaas tijdelijk. Zijn er misschien andere nummer (officieel niet bekend?) die gratis of iig goedkoper zijn als dat 0900 nummer?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

Alleen verkoop heeft een gratis nummer en de zakelijke markt. Reguliere klanten moeten dus echt 0900-1580 bellen en zeker vanaf maart want dan gaat het hele UPC over op het centrale net. Dan werken ze allemaal met het nieuwe systeem en zijn de wachttijden hopelijk ook voorbij :)

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op zaterdag 13 oktober 2001 11:05 schreef Caat het volgende:
[..]
Dan werken ze allemaal met het nieuwe systeem en zijn de wachttijden hopelijk ook voorbij :)
Dat heb ik vaker gehoord. Niet dat ik zo veel bel, maar als ik bel om een storing ofzo dan is het altijd heel lang wachten voordat ik iemand aan de lijn heb.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Biff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-01-2025

Biff

waar zijn de visjes

Leuk he? Wil je je aanmelden, dan is het bellen gratis. Ben je al binnen, dan betaal je normaal gesproken 22 cent per minuut als je een niet werkende verbinding in jouw gebied wil melden. De nog-niet-klant is koning :?

Yeah well. The Dude abides.

Verwijderd

als ik klachten heb betaal ik dan nu wel of geen geld.. anders wordt het mailen :+

Verwijderd

Als je klachten hebt dan is het nu dus gratis en mailen....nou geef je weinig kans hoor :) trouwens incidentele netwerkuitvallen komen altijd voor dus ik zou gewoon niet meteen die telefoon pakken als er iets uit ligt, bij een echte wijkuitval bellen er genoeg t.v.-verslaafden akuut op en dan heb jezelf binnen een paar uur internet.

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Ik heb chello nog nooit gebelt, alleen maar toen ik het moest aanvragen (was trouwens wel een gezeur, denk wel 4 uurmet die mensen zitten praten)

• justguyver
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:28
hehe ik heb ze nog nooit gebelt en heb internet gewoon via hun site aangevraagd. hun belden mij toen de volgende dag :D

Verwijderd

nou incidenteel?? tis gewoon hier al 3 weken k*t alles gaat traag behalve de downloads.. sites laden enz echt niet leuk meer reconnecten met icq en msn :r

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op zaterdag 13 oktober 2001 14:17 schreef mafiasven het volgende:
nou incidenteel?? tis gewoon hier al 3 weken k*t alles gaat traag behalve de downloads.. sites laden enz echt niet leuk meer reconnecten met icq en msn :r
Dat trage gedoe met site's heb ik wel, msn en icq reconnect nie, downloaden gaat ook met zo'n 140-160kB/s (vroeger trouwens altijd met 185 kB/s)

• justguyver
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:28
ik heb echt nergens last van. alles is zoals normaal. downloads normale snelheid rond de 190 kb
msn en icq blijven gewoon connected :)

Verwijderd

Topicstarter
beste mensen, het is niet mijn bedoeling om hier een haat/liefde vs chello aan te kaarten. just some info.

nog 2 dingetjes...als je eerst keuze 1 doet (internet) en daarna optie 5 of 6 (geen verbinding / technische ass)
kom je vanzelf meteen bij chello helpdesk terecht. mailen is total useless. hier wordt zon beetje alleen naar gekeken indien er niets te doen is op de helpdesk....en dat is ZEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER zelden ;) (ook faxen zijn nutteloos)

owja en als als het inet niet werkt ga dan aub niet op ons lopen schelden, wij handelen de rekeningen niet af en wij kunnen ECHTE storingen ook niet maken, alleen doorgeven aan de TD.En de andere storingen liggen (altijd) bij jezelf en dan heb je dus geen storing :) ...ja ok een windows storing dan >:) Note : 90% van alle mensen die we krijgen zijn windows problemen of probz bij de klant zelf. (utp kapoet etc)

ik vind dat eigenlijk iedere klant een hulp doc moet krijgen waarin de basis dingen staan die een klant kan doet voordat hij ons belt..scheelt iedereen tijd en geld
naja helaas zijn ze niet echt slim hier :)

greetz

Verwijderd

Op zaterdag 13 oktober 2001 15:20 schreef psychic het volgende:
verhaal
volgens mij bepaal ik zelf nog wel wat ik over chello zeg ;)
als hun mij service beloven moeten ze die ook waarmaken :+

Verwijderd

Beste Psychic, Als jij wilt beweren dat als mensen rechtstreeks bij Chello komen dan ben je een beetje aan het jokkebrokken want dan komen ze bij Sykes!!!!! En Chello zit niet bij Sykes maar naast mijn afdeling waar ik regelmatig mensen bel die faxen sturen met daarom hun problemen, de enige mail die wordt beantwoordt door UPC is de mail die via SNT binnenkomt (ik heb het hier trouwens over de regio Noord Holland want de andere regioos doen weet ik niet) en Sykes heeft o.a. UPC niet echt veel goed gedaan met het behandelen van klachten van Chello-gebruikers (maar dat is mijn persoonlijke mening......o ja niet alleen internet heeft nu een gratis nummer maar alle produkten!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:24
Op zaterdag 13 oktober 2001 17:26 schreef Caat het volgende:
Beste Psychic, Als jij wilt beweren dat als mensen rechtstreeks bij Chello komen dan ben je een beetje aan het jokkebrokken want dan komen ze bij Sykes!!!!! En Chello zit niet bij Sykes maar naast mijn afdeling waar ik regelmatig mensen bel die faxen sturen met daarom hun problemen, de enige mail die wordt beantwoordt door UPC is de mail die via SNT binnenkomt (ik heb het hier trouwens over de regio Noord Holland want de andere regioos doen weet ik niet) en Sykes heeft o.a. UPC niet echt veel goed gedaan met het behandelen van klachten van Chello-gebruikers (maar dat is mijn persoonlijke mening......o ja niet alleen internet heeft nu een gratis nummer maar alle produkten!
Het big brother team van UPC vind het niet leuk als dit soort gegevens op GoT komen te staan. Believe me .. I know :(

Maar even voor de duidelijkheid (gegevens die iedereen kan vragen bij de helpdesk, dus geen bedrijfsgeheim ofzo..)

Eindhoven doet provincies Noord-brabant, gelderland en friesland (en hier en daar wat kleine gebiedden)

Eindhoven heeft een eigen 1e lijn. Als je belt en de wachtrij is non-existant/kort dan kom je daar uit.
Is de wachtrij teveel van het goeie, dan ga je door naar SNT.
Die nemen je klacht aan, en zetten hem door naar de chello helpdesk 2e lijn.

Kom je meteen bij de 1e lijn uit, dan proberen hun je probleem op te lossen. Lukt ze dat niet of gaat het te lang duren dan zetten ze je direct door naar de 2e lijn. En dan lost de 2e lijn het op.

simple as that, en verder ga ik er niet op in, ik raad andere UPC employee's dit ook niet te doen.

Ps. (lees signature)

I want to live forever, so far.. so good.

Verwijderd

Op zondag 14 oktober 2001 00:28 schreef Warbringer het volgende:

[..]
verhaal
\
werk jij niet meer bij chello dan ? :+

Verwijderd

Hahahahahahahahaha.....als SNT te weinig tijd heeft dan schakelen ze automatisch door naar de Tweede lijn van Chello....nou dacht het dus echt even niet. SNT doet alleen kabel en DTV (en wat PT vragen) als er overflow is. Sykes is Chello's eerste lijn en de SV-ers bij Tweede Lijn laten heus niet hun afdeling door non-employees overstromen die geen tijd voor technische vragen hebben :) grapjas :):):)

Verwijderd

edit:

nevermind ;)
Pagina: 1