Op zaterdag 13 oktober 2001 17:26 schreef Caat het volgende:
Beste Psychic, Als jij wilt beweren dat als mensen rechtstreeks bij Chello komen dan ben je een beetje aan het jokkebrokken want dan komen ze bij Sykes!!!!! En Chello zit niet bij Sykes maar naast mijn afdeling waar ik regelmatig mensen bel die faxen sturen met daarom hun problemen, de enige mail die wordt beantwoordt door UPC is de mail die via SNT binnenkomt (ik heb het hier trouwens over de regio Noord Holland want de andere regioos doen weet ik niet) en Sykes heeft o.a. UPC niet echt veel goed gedaan met het behandelen van klachten van Chello-gebruikers (maar dat is mijn persoonlijke mening......o ja niet alleen internet heeft nu een gratis nummer maar alle produkten!
Het big brother team van UPC vind het niet leuk als dit soort gegevens op GoT komen te staan. Believe me .. I know
Maar even voor de duidelijkheid (gegevens die iedereen kan vragen bij de helpdesk, dus geen bedrijfsgeheim ofzo..)
Eindhoven doet provincies Noord-brabant, gelderland en friesland (en hier en daar wat kleine gebiedden)
Eindhoven heeft een eigen 1e lijn. Als je belt en de wachtrij is non-existant/kort dan kom je daar uit.
Is de wachtrij teveel van het goeie, dan ga je door naar SNT.
Die nemen je klacht aan, en zetten hem door naar de chello helpdesk 2e lijn.
Kom je meteen bij de 1e lijn uit, dan proberen hun je probleem op te lossen. Lukt ze dat niet of gaat het te lang duren dan zetten ze je direct door naar de 2e lijn. En dan lost de 2e lijn het op.
simple as that, en verder ga ik er niet op in, ik raad andere UPC employee's dit ook niet te doen.
Ps. (lees signature)
I want to live forever, so far.. so good.