VGA Stekker vraagje

Pagina: 1
Acties:

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-06 09:11
Ik ben nu eindelijk in het bezit van een matrox G550, maar nu 1 ding, ik krijg er een apparte stekker bij waarmee je je tv kunt aansluiten... dat is een gewone vGA bus (naar) --> 2 vga bussen (gewoon een vga splitter dus). Want dan kan ik die kabel eraan hangen en mijn 2e monitor tegelijk.

En dan is er tegelijk nog een probleem. Mijn pc loopt onder het spelen van counterstrike geheel vast. Dan kan die echt helemaal nix meer. Ik heb al de nieuwste drivers geprobeert en ook de orginele. Ik draai trouwens Win2K en heb er 2 iiyama monitoren aanhangen.

HELP!

Verwijderd

Op zaterdag 13 oktober 2001 09:19 schreef FiZz_ het volgende:
Ik ben nu eindelijk in het bezit van een matrox G550, maar nu 1 ding, ik krijg er een apparte stekker bij waarmee je je tv kunt aansluiten... dat is een gewone vGA bus (naar) --> 2 vga bussen (gewoon een vga splitter dus). Want dan kan ik die kabel eraan hangen en mijn 2e monitor tegelijk.
Wat bedoel je hier nu in hemelsnaam mee? Wat is je vraag?

Wat je tweede probleem betreft is het misschien handig om nog wat meer info (bijvoorbeeld over de hardware in je computer) te geven.

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-08 17:26
Volgens mij kannie niet crashen omdat je een VGA splitter gebruikt...

Verwijderd

Kijk eens op het forum van matrox zelf, ik geloof dat er daar al enkele problemen waren met win2k:

http://forum.matrox.com/cgi-bin/mgaforum/Ultimate.cgi