Wat voor problemen met monitors??

Pagina: 1
Acties:

• Havocnl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08 10:40
Ik wil met de hcc dagen een nieuwe monitor gaan kopen. Maar weet nog niet welke.
Ja ik heb de search al gebruikt, maar het enige wat ik zie is de nadelen van die bepaalde monitor. Nou is mijn vraag dus, met welke monitor hebben jullie geen last gehad en die ook nog eens niet al veel kost.
Ik wil graag alle nadelen en voordelen natuurlijk ook weten zodat ik niet een vage monitor haal die vage dingen vertoont als ik hem thuis aansluit.

Wèh zedde gij??

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-06 09:11
Persoonlijk heb ik heel erg goede ervaring met iiyama monitoren. Heb ik nog nooit problemen mee gehad. Ik heb op dit moment een Vision Master 404 (17") en een Iiyama MF-8617E Vision Master 17". En dit samen hangend aan een Matrox G550. 8-)

Bij www.flectiondirect.com hebben ze een aantal monitoren. Ze zijn dan niet helemaal nieuw en je krijgt er geen boekje of drivers bij. Maar je hebt nog wel 6 maanden garantie.

Ik heb bij deze zaak ook mijn 2 monitoren bestelt en 1 daarvan heb ik nu 2 jaar en nog steeds nix mis mee. En de andere die ik zins een weekje heb is ook alles helemaal inorde.