© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie is slavernij. Kies je eigen weg!
No production networks were harmed during this posting
Moeten wel je IP adressen in hetzelfde (sub)net zitten. Tenzij je geen TCP/IP gebruikt anyway.Op zaterdag 13 oktober 2001 09:25 schreef Tubby het volgende:
Ja, of gewoon uplinken zoals je nu doet
Dan krijg je 1 groot netwerk.
No production networks were harmed during this posting
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Kan je vlan aanleggen. Heb je ook nog een beetje security.
Buurman hoeft niet alles te zien wat er op het netwerk gebeurt.
maar het schema klopt dus? en hoe zit het met die uplink poort, moet daar een cross door of is die intern meestal al als het ware gecrossed?
ook vraag ik me af of ik utp of stp moet gebruiken.
mischien doe ik wel een 5 poorts switch. 200 gulden is denk ik wel de max voor zo'n ding
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie is slavernij. Kies je eigen weg!
heel karwei. eerst een gedeelte van de straat opengelegd. toen een pvc buis erin gelegd toen kabel erdoor gehaald. hetzelfde voor de andere kant van de straat. (aan het eind van een bestraatte doodlopende weg dus niet zo'n probleem)
© ocf81 1981-infinity
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
dan staan ze sneller op de stoep als je pech hebt
ik heb het zelf willen doen over de oudegracht in utrecht
eerst staalkabel en daarna UTP er langs tyrippen
helaas mocht het niet van m'n ouders omdat het verboden was
en als ik het echt wou moest ik een brief schrijven naar de gemeente.
dus is er niet van gekomen
|we live in the history of a mad man Mr. G |
© ocf81 1981-infinity