Toon posts:

ISS 98

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
laast had ik een vraag gesteld nu heb ik weer een vraag over dit spel, weet iemand wat die specialiteiten betekenen, voor gelden zoals

FEINT, LONG, MIDDEL, OVER, enz. enz. ??

ik zou dat graag willen weten.

wanneer schiet je laag in het spe, wanneer is dat handig (stilstaan en dan schieten met R gaat laag, handig?)
zelfde vraag voor
die schijnbeweging alsof je schiet, wanneer gebruik je die ??

en de laatse vraag is wanneer schiet je met R also die bal hoog in de hoek gericht is zegmaar ?? handig ??

en de allerlaatste vraag Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif weet iemand uit hoeveel wedstrijden een World Leaugue bestaat en wat volgt na die wedstrijden ??

BVD mensen

ps. alle tips zin welcome......

Verwijderd

Topicstarter
please give me some tips !!!

Verwijderd

In een world league zijn 94 wedstrijden (je speelt 2x tegen de overige 47 landen).

Na de world league krijg je een special match. Dit is een wedstrijd tussen jouw team en het World Star team (bestaande uit de beste spelers van het spel). Win je de wedstrijd, dan kun je kiezen uit extra teams (alleen bij Exhibition).

Dit geldt op Level 4 of hoger
International League winnen. Dan krijg je extra hoofden bij Create Player

Feint = Acteerwerk (pingels/vrije trappen versieren)
Long/Middle = goede/nauwkeurige lange/middellange pass
Over = omhaal(???)
Dive = zweefduik (koppen)
Heading = koppen
Retain = balvast
Post = ???
Marking = ???
Through = doorbreken (door defensie)

Alleen de world en international league ben ik zeker van (die heb ik namelijk ook uitgespeeld). De rest is echter wat gokken...sommige stats/skills spreken nu eenmaal meer voor zich dan andere.