Toon posts:

SL45 Data Kabel?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat voor Data Kabel zit er nu bij de SL45? IS dat 1 die gewoon op de Seriele poort gaat?

En zoja, zijn er dan geen kabels die via USB werken?

• mr_niceguy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-06 11:15
ik heb ook een sl45...
heb je geen syncstation?
met de bijbehorende seriele datakebel?

Verwijderd

Topicstarter
Nee kijk ik iwl de SL42 kopen is veeel goedkoper. dus ik moet alleen ff weten wat de snelst mogelijke kabel is die ik kan kopen (imitatie)

Wat is die SYNC station???

Verwijderd

Je kan beter een multimediakaartreader kopen, dat gaat echt supersnel.

Die SL42 is toch met 16mb ipv de SL45 met 32 mb?
16 mb is echt veels te weinig.

Verwijderd

moved GT >> IT

Verwijderd

Topicstarter
Ok t gaat me niet om t hoeveelheid geheugen, het gaat me puur om een imitatie kabel die snel is. Ik wil geen CARD reader kopen, ik wil de prijs zo laag kunnen houden dat t efficienter is om een sl42 te halen dan een sl45... begrijp je...

Dus wat is de snelst mogelijk kabel voor de SL45?

Verwijderd

Topicstarter
Eenmaal andermaal :)

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08 07:28
Ik geloof dat er standaard een seriele kabel bij zit. Die is echt bagger, vooral als je er een 64mb kaart in hebt zitten. Supertraag.

Dan kun je iig beter een USB kaartlezer kopen. Een andere serieële kabel heeft niet zoveel zin, gezien de beperkte snelheid van de serieële poort.

BTW je moet wel voor 99 piek een headsetje kopen. Misschien toch een ID om gewoon voor de SL45 te gaan, die 16mb kaart moet je upgraden en een headsetje kopen, dus tel er maar 3 snip bij op.

Verwijderd

Topicstarter
Maar hebben ze geen USB kabels voor de SL45 dan?

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08 07:28
Ik denk het niet, de interface kan die snelheid niet aan. Het heeft niet zoveel zin om zo'n kabel te maken. Maareh wat is de standaard uitrusting van die SL42 ? Ik heb een beetje zitten rondneuzen op de siemens site, en volgens mij is die SL42 super kaal. Geen docking station, geen headset, klein MMC kaartje. Ik denk dat je beter kan doorkijken voor een SL45.

Hier kan je een vergelijking doen met de SL45

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik kende 't ik kan sl45 voor 629 op internet bestellen...

Maar tot gisteren was t voordeliger om een sl42 te halen en de rest los te kopen, kijk net bij belcompany :( is de SL42 2 keer zo duur geworden vergeleken met gisteren :( hij is bijna even duur als de sl45.... |:(

Jammer dat de sl42 nog niet op internet te koop is... ik w8 gewoon nog heeeeel even

Verwijderd

Topicstarter
Cool die vergelijking die SL45i is veel vet cooler, ondersteunt JAVA applets :)

Hmz waar kunnen we die telefoon krijgen?

Verwijderd

Topicstarter
iemand?

Verwijderd

Die is nog niet te verkrijgen, maar binnenkort wel.
Btw ik heb nu ook de SL 45, je kan hem laten upgraden zodat die net als SL 45i wordt >:) Maar je moet dacht ik wel 50 gulden extra bijleggen, of misschien meer... Maar het is wel de moeite waard, want je kan java proggies erin doen ( meer spellen etc :o)

En over de SL 45 , er zit standaard een seriele kabel bij jah, en die gaat super traag :(
MMC USB card reader gaat super snel, maar kost wel duur @ bij siemens kopen F 99,-
MMC 64 mb ook duur F 200,-

Ik heb btw die SL 45 ook voor 600 piek :9~ dankzij de 35 Coca Colapunten spaaractie :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja das mooi maar is die actie er nog dan?

Verwijderd

Op maandag 15 oktober 2001 22:49 schreef -KOD- het volgende:
Ja das mooi maar is die actie er nog dan?
Jah, nog wel, actie loopt tot 31 december 2001
Dus als ik jou was zal ik snel gaan sparen :)
Btw bij dat actie krijg je een Siemens SL 45 Prepaid Ben :D + Simlock... :( maarjah

Verwijderd

Topicstarter
unlocken >:)

Verwijderd

Topicstarter
Waar heb je de software laten upgraden naar SL45i ?

En hoe zit het met het maken van eigen JAVA progjes/games etc...? heb jij je er al in verdiept want is wel cewl om te down... of zijn er al sites die dingen aanbieden voor de sl45?

Verwijderd

Op dinsdag 16 oktober 2001 00:55 schreef -KOD- het volgende:
Waar heb je de software laten upgraden naar SL45i ?

En hoe zit het met het maken van eigen JAVA progjes/games etc...? heb jij je er al in verdiept want is wel cewl om te down... of zijn er al sites die dingen aanbieden voor de sl45?
Btw ik heb nu ook de SL 45, je kan hem laten upgraden zodat die net als SL 45i wordt Maar je moet dacht ik wel 50 gulden extra bijleggen, of misschien meer... Maar het is wel de moeite waard, want je kan java proggies erin doen ( meer spellen etc )

Dus door Siemens Updaten... Wat dacht je anders :*
Er zijn al een hoop spellen in omloop...
Check anders ff de forums van www.sl45.com. Staan vele nuttige dingen in :o

Verwijderd

Topicstarter
Ja i know maar niet alleen spellen... ook bv telnet :) echt cewl... maar toch beetje lame ik wil hem zelf upgraden, beetje geldklopperij vind ik 't
Pagina: 1