• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 12:22

jasjenl

Liab A Tymo

Topicstarter
Ik sta op het punt om van deze aanbieding gebruik te maken maar twijfel nog of over het toestel. De keuze gaat voor mij tussen: de Ericsson T39, de Samsung A300, de Siemens S45 en de Sony CMD Z5. Ik heb al her en der wat gezocht naar reacties over deze toestellen, de Samsung komt er dan over het algemeen als minste uit, over de andere 3 hoor ik min of meer gelijkwaardige reacties. Wie heeft er een advies c.q. mening?

Verwijderd

siemens is heel mooie telefoon.. ericsson ook goede kwaliteit..

sony of samsung zou ik wegstrepen duidelijk niet mijn voorkeur :+

Verwijderd

Ik zou die Ericsson nemen :)

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Mmmm...best chillende aanbieding als ik dat zo zie! :)

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Topicstarter
Op zaterdag 13 oktober 2001 11:34 schreef Artcore_Trooper het volgende:
Mmmm...best chillende aanbieding als ik dat zo zie! :)
Dat dacht ik ook :)! Heeft iemand trouwens ervaring met het bestellen via die site? Op zich zou ik liever een telefoon in een 'echte' winkel kopen (kun je 'm eerst ff vasthouden en uitproberen en zo), maar ik ben vandaag eens wat rond wezen kijken en een aanbieding als deze ben ik in geen enkele winkel tegengekomen.

Verwijderd

Streep Ericsson maar weg, oude stijl gsm's, die joint venture met Sony heeft ze tot betere keuzes gebracht, ik zou voor die Siemens gaan! De cmd z5 wordt straks vervangen door z7 :9 en die a300 is echt een scheef toestel :P

Verwijderd

OWh SHIT, ik zie het nu pas, ik zou voor die 8310 gaan, als je van Nokia houdt, 200,- erbij leggen is niks! Wel even geduld hebbe natuurlijk ;)

• Cansu
  • Laatst online: 07-01 08:42

Cansu

Cirus the Virus

De ericson zou ik ook niet nemen. Zien er belachelijk uit naar mijn mening. De samsung zien er gelikt uit daarintegen.
Kwalitatief gezien zou ik echter voor de Siemens gaan.

Viva la Netherlands!

Verwijderd

Op zaterdag 13 oktober 2001 02:00 schreef mafiasven het volgende:

sony of samsung zou ik wegstrepen duidelijk niet mijn voorkeur :+
mafiasven kiest voor Siemens ja, hoe kan het ook anders :)

T39 vind ik er persoonlijk niet zo mooi uitzien, S45 ook niet zo heel erg, maar A300 en Z5 wel :)

Verwijderd

BTW:

Hier heb je een KPN abo van 25 gulden per maand, maar daar zitten nog een belminuten bij! die komen daar nog eens bovenop. Houd daar wel rekening mee :)

Tarieven

• Artcore
  • Niet online
Op zaterdag 13 oktober 2001 18:54 schreef tjetta het volgende:

[..]
T39 vind ik er persoonlijk niet zo mooi uitzien, S45 ook niet zo heel erg, maar A300 en Z5 wel :)
Damn, die A300 is juist knetterlelijk! Wat moet je nou met dual-display :? En sowieso die openklap telefoons zoals de Motorola V's en die A300 vind ik echt superlelijk!

Doe mij maar S45 of T39 :9

Verwijderd

Op zaterdag 13 oktober 2001 22:55 schreef Artcore_Trooper het volgende:

[..]

Damn, die A300 is juist knetterlelijk! Wat moet je nou met dual-display :? En sowieso die openklap telefoons zoals de Motorola V's en die A300 vind ik echt superlelijk!

wil je anaal gestimuleerd worden ofzo? wat moet je met die antenne van die T39 :P ?

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
jammer van die antenne van die T39, anders zou ik die wel kiezen, eind van het jaar komt de T65, T66, T68, waarvan de T66 de kleinste telefoon ter wereld is met 53gram!!, alle modellen zijn ook zonder antenne, zie www.ericsson.com/T..

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:34
Op zaterdag 13 oktober 2001 17:39 schreef jasjenl het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook :)! Heeft iemand trouwens ervaring met het bestellen via die site?
Ja. Ik heb zowel mijn oude 3310 en mijn T39 daar gekocht, mijn zusje heeft haar telefoon daar gekocht, een vriend van mij heeft hem er gekocht, een neef en een nicht van mij hebben er meerdere telefoons gekocht en een aantal van hun vrienden ook. Hoop mensen dus, en allemaal hebben ze er prima ervaringen mee voor zover ik weet. Ikzelf ben ook hele tevreden over ze; ze zijn vrij goedkoop, leveren snel en schijnbaar ook goede servivce.

Overigens moet je inderdaad jezelf wel realiseren dat je met je beoogde abonnement 25 gulden per maand betaalt en dat je daar géén belminuten voor krijgt. Alles wat je belt komt daar nog eens bovenop.

T39 is overigens een vrij prima toestel in mijn ervaring, lekker licht, gebruiksvriendelijk en met veel opties. Die antenne vind ik ook helemaal niet hinderlijk, integendeel zelfs. Het kan erg handig zijn om hem makkelijk mee uit je zak te halen bijvoorbeeld. Bovendien kun je voor twee tientjes een mini-antenne kopen. Het enige grote nadeel van de T39 is dat de T9 vrij langzaam is.

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

Verwijderd

Grundig !!!!

|:(

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Topicstarter
Streep Ericsson maar weg, oude stijl gsm's, die joint venture met Sony heeft ze tot betere keuzes gebracht, ik zou voor die Siemens gaan! De cmd z5 wordt straks vervangen door z7 :9 en die a300 is echt een scheef toestel :P
Hoezo oude stijl? Qua functies is de Ericsson behoorlijk up-to-date en qua uiterlijk vind ik 'm helemaal niet verkeerd (strak/zakelijk).
OWh SHIT, ik zie het nu pas, ik zou voor die 8310 gaan, als je van Nokia houdt, 200,- erbij leggen is niks! Wel even geduld hebbe natuurlijk
Nokia vind ik eerlijk gezegd maar niks, ziet er uit als speelgoed en de functies van die toestellen benadrukt dat alleen maar. Die 8310 is naar mijn mening helemaal :r.
Hier heb je een KPN abo van 25 gulden per maand, maar daar zitten nog een belminuten bij! die komen daar nog eens bovenop. Houd daar wel rekening mee
Ja, maar let wel even op dat je bij deze aanbieding een toestel voor nop krijgt waar je elders al gauw minstens 400 piek voor moet bijleggen icm een abonnement! Als je van dit jaarabo van 25/maand uitgaat, heb je dus voor 300 gulden incl. abo kosten een best wel dure telefoon voor niet al te veel geld in totaal. En de belkosten zijn in ieder geval niet hoger dan bij een pre-paid combi, al met al is het dan volgens mij nog steeds een goede aanbieding.
Tja, Siemens... ik heb nu al twee C35's gehad die allebei zwaar problemen hadden, de eerste gaf steeds 'kaart-fout' (lag NIET aan de sim kaart), de tweede gaf steeds 'netwerk zoeken' :(. De service van Telfort (waar ik die C35's van had) is ook om te huilen, anderhalve maand was ik m'n eerste C35 kwijt om dan dus weer een brakke telefoon terug te krijgen. Dus Siemens en Telfort hebben nou niet echt m'n voorkeur.
Vooralsnog denk ik dat de Ericsson m'n voorkeur heeft, die antenne boeit me niet (en ik zag al dat je er evt. een kortere voor kunt krijgen), functionaliteit en kwaliteit lijkt me dik in orde bij dat model en ik vind 'm d'r ook nog eens goed uitzien!
wil je anaal gestimuleerd worden ofzo? wat moet je met die antenne van die T39
Ach, altijd handig als je je ff verveelt, toch :P
De aanbieding is trouwens sinds gisteren ineens verlengd t/m 25 oktober, in eerste instantie was 'ie maar t/m vandaag geldig. Nou ja, heb ik nog ff wat meer bedenktijd.

Verwijderd

Op zondag 14 oktober 2001 16:29 schreef jasjenl het volgende:

[..]

Hoezo oude stijl? Qua functies is de Ericsson behoorlijk up-to-date en qua uiterlijk vind ik 'm helemaal niet verkeerd (strak/zakelijk).
[..]
uiterlijk is echt belabbert.. het heeft geen echt design waarvan je kunt zeggen goedzo. je moet ten eerste al van een klepsysteem houden en de antennes van de ericcsons zijn over het algemeen rot.
Nokia vind ik eerlijk gezegd maar niks, ziet er uit als speelgoed en de functies van die toestellen benadrukt dat alleen maar. Die 8310 is naar mijn mening helemaal :r.
[..]
helemaal mee eens >:)
Tja, Siemens... ik heb nu al twee C35's gehad die allebei zwaar problemen hadden, de eerste gaf steeds 'kaart-fout' (lag NIET aan de sim kaart), de tweede gaf steeds 'netwerk zoeken' :(. De service van Telfort (waar ik die C35's van had) is ook om te huilen, anderhalve maand was ik m'n eerste C35 kwijt om dan dus weer een brakke telefoon terug te krijgen. Dus Siemens en Telfort hebben nou niet echt m'n voorkeur.
okey een productie fout kan voorkomen :+ , tja en telfort is je eigen schuld :+ je weet van te voren dat die niet 100% zijn.. dus vind ik het wel logisch dat je siemens netwerk zoeken zegt :+
Vooralsnog denk ik dat de Ericsson m'n voorkeur heeft, die antenne boeit me niet (en ik zag al dat je er evt. een kortere voor kunt krijgen), functionaliteit en kwaliteit lijkt me dik in orde bij dat model en ik vind 'm d'r ook nog eens goed uitzien!
je kunt kortere antennes krijgen alleen dan mag je zelf gaan klussen en dat is nou niet bepaald een leuk karweitje met ericssons lijkt me :+ ;)

Verwijderd

Op zondag 14 oktober 2001 16:29 schreef jasjenl het volgende:

Totdat je 8850 Gold Edition voor je neus krijgt :7 8-)
Kijken of je dan nog zo denkt over Nokia

Ericsson gaat samen met Sony toch wel HEEEEEEEEEEEEL veel lijken op Nokia, vind je niet??

Siemens is qua design superscheef, c35 is inderdaad kwalitatief niet goed, maar nieuwe siemens toestellen zijn wel degelijk DEUTSCHE kwaliteit :+) und das macht's gut 8-)

• Arthur
Op zondag 14 oktober 2001 16:36 schreef mafiasven het volgende:

[..]

uiterlijk is echt belabbert.. het heeft geen echt design waarvan je kunt zeggen goedzo. je moet ten eerste al van een klepsysteem houden en de antennes van de ericcsons zijn over het algemeen rot.
Vind jij. Ik vind de T39 een heel stijlvol, strak vormgegeven toestel. En er zijn een hele hoop mensen die dat met me eens zijn (een maand of wat geleden werd de T39 door de bezoekers van een of andere website nog gekozen tot mooiste telefoon op de markt).

Dat jij het klepsysteem niks vind, wil niet zeggen dat dat voor iedereen geldt. Ik vind het ideaal; je kan niet vergeten je telefoon op toetsenbord-blokkering te zetten en ik vind het wel wat hebben dat je met een klein duwtje het klepje openklapt en dan meteen opneemt.

Ik neem aan dat je met 'rotte antenne' het formaat ervan bedoelt. Tja, dat is ook weer persoonlijk natuurlijk; ik stoor me er helemaal niet aan (terwijl ik hiervoor een toestel zonder antenne had)
helemaal mee eens >:)
Anders ik wel! Echt niet mijn stijl, de 8310.
je kunt kortere antennes krijgen alleen dan mag je zelf gaan klussen en dat is nou niet bepaald een leuk karweitje met ericssons lijkt me :+ ;)
Niet praten over dingen waar je geen verstand van hebt :+ Het vervangen van een antenne bij de T39 is echt een EITJE. Hoe doe je het? Heel simpel: je trekt hard aan de oorspronkelijke antenne. Die komt er dan uit. Vervolgens schuif je de nieuwe er in en *klik*, klaar. Herhaal zo vaak je wil, duurt nog geen 10 seconden per operatie...

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

Verwijderd

Op zondag 14 oktober 2001 18:37 schreef ArthurS het volgende:

[..]

Vind jij. Ik vind de T39 een heel stijlvol, strak vormgegeven toestel. En er zijn een hele hoop mensen die dat met me eens zijn (een maand of wat geleden werd de T39 door de bezoekers van een of andere website nog gekozen tot mooiste telefoon op de markt).
ik praat hier niet voor mezelf :+ heb meningen van heel veel mensen gehoord over ericssons en designs vinden de meesten niet een topper ;)
Dat jij het klepsysteem niks vind, wil niet zeggen dat dat voor iedereen geldt. Ik vind het ideaal; je kan niet vergeten je telefoon op toetsenbord-blokkering te zetten en ik vind het wel wat hebben dat je met een klein duwtje het klepje openklapt en dan meteen opneemt.
de t39 heeft dan een beter systeem maar bij de t28 was het toch zo brak.. je wilt niet weten hoeveel phones problemen hebben met t klepsysteem.. over de toetsenblokkering je kan toetsenblokkering zo instellen dat die automatisch aangaat na een bepaalde tijd tenminste bij de siemens :P 8-)
Ik neem aan dat je met 'rotte antenne' het formaat ervan bedoelt. Tja, dat is ook weer persoonlijk natuurlijk; ik stoor me er helemaal niet aan (terwijl ik hiervoor een toestel zonder antenne had)
[..]
heb je dat ding weleens in je broekzak? lijkt me niet fijn zo'n prikkende antenne ook hier spreek ik uit ervaring :+
Niet praten over dingen waar je geen verstand van hebt :+ Het vervangen van een antenne bij de T39 is echt een EITJE. Hoe doe je het? Heel simpel: je trekt hard aan de oorspronkelijke antenne. Die komt er dan uit. Vervolgens schuif je de nieuwe er in en *klik*, klaar. Herhaal zo vaak je wil, duurt nog geen 10 seconden per operatie...
okeys heb je gelijk in weet niks van ericssons qua mod :+ maar weet wel dat het bij andere ericcsons echt niet zo makkelijk ging ;) wat is trouwens hard trekken is dat wel zo bevorderlijk voor je telefoon ?

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Topicstarter
(..over de Ericsson T39) uiterlijk is echt belabbert.. het heeft geen echt design waarvan je kunt zeggen goedzo. je moet ten eerste al van een klepsysteem houden en de antennes van de ericcsons zijn over het algemeen rot.
Over smaak valt uiteraard niet te twisten, maar ik vind het design van de Ericsson zowel qua uiterlijk als functionaliteit helemaal niet verkeerd. En een klepje vind ik juist wel wat hebben.
(..over Siemens C35) okey een productie fout kan voorkomen :+, tja en telfort is je eigen schuld :+ je weet van te voren dat die niet 100% zijn.. dus vind ik het wel logisch dat je siemens netwerk zoeken zegt :+
Dat netwerk zoeken ligt 'm in dit geval niet aan Telfort maar echt aan de C35, want ik ken anderen met een Telfort abo en die hebben daar geen last van. Daarbij heb ik al van meerderen problemen met de Siemens C35 vernomen. Misschien dat 't inderdaad zoals mxstrAEm schreef een specifiek C35 probleem is, maar 't geeft je toch een minder goed gevoel bij een merk.
(..n.a.v. opmerking 'Nokia is niks') Totdat je 8850 Gold Edition voor je neus krijgt
Kijken of je dan nog zo denkt over Nokia
Ericsson gaat samen met Sony toch wel HEEEEEEEEEEEEL veel lijken op Nokia, vind je niet??
De 8850 is inderdaad wel fraai, alleen een beetje duur, zeker als je kijkt dat ie qua functies eigenlijk helemaal niet zo bijzonder is.
En tja, dat de nieuwe Ericssons wel heel veel op Nokia gaan lijken was me ook al opgevallen. Ergens jammer maar wel begrijpelijk, gezien het gebleken succes bij het publiek van de Nokia modellen.

• Arthur
Op zondag 14 oktober 2001 18:43 schreef mafiasven het volgende:

ik praat hier niet voor mezelf :+ heb meningen van heel veel mensen gehoord over ericssons en designs vinden de meesten niet een topper ;)
De discussie gaat verder ;) Veel mensen vinden hem toch ook wel mooi schijnt. Aldus:
Ericsson T39: here is the king of the cell phones

From the investigation conducted by a wap portal among its own readers, it results that the sexiest cell phone is the Ericsson T39. The expected Nokia 8310 and 6310 have not been commercialized yet and this is probably the reason why they have not appeared in the classification made by the web site. Nevertheless, the new Communicator 9210 has succeeded in conquering the second place. The first six places have been taken by European companies (Nokia, Ericsson and Siemens) while only at the sixth place the American Motorola Accompli 008 is ranked.

Here is the complete list of the cell phones voted by the consumers:

1. Ericsson T39 - 24.8%
2. Nokia 9210 - 20.1%
3. Siemens SL45 - 15.7%
4. Ericsson T65 - 13.8%
5. Siemens S45 - 6.7%
6. Motorola Accompli 008 - 4.7%
7. Compaq Ipaq - 4.7%
8. Ericsson R520 - 3.9%
9. Samsung SCH A360 - 3.1%
10. HP Jornada 525 - 1.2%
11. Panasonic GD93 - 1.2%
Het is natuurlijk totaal een kwestie van smaak, ik kan me heel goed indenken dat mensen de T39 niet mooi vinden. Maar we moeten niet al te generaliserend zijn natuurlijk :)
de t39 heeft dan een beter systeem maar bij de t28 was het toch zo brak.. je wilt niet weten hoeveel phones problemen hebben met t klepsysteem.. over de toetsenblokkering je kan toetsenblokkering zo instellen dat die automatisch aangaat na een bepaalde tijd tenminste bij de siemens :P 8-)
Ik weet hoe brak het op de T28 was. Ik weet ook hoeveel T28s problemen hebben met dat klepsysteem. Ik weet echter ook dat Ericsson daar heel coulant mee omging en vermoed dat het bij de T39 waarschijnlijk geen issue zal worden (Ericsson zal het niet voor niets gewijzigd hebben.

Die toetsenblokkering van Siemens is wel slim, bijna net zo effectief als een klepjessysteem ;)
heb je dat ding weleens in je broekzak? lijkt me niet fijn zo'n prikkende antenne ook hier spreek ik uit ervaring :+
Ik heb hem praktisch zonder uitzondering al-tijd in m'n broekzak en ik heb nog nooit last gehad van enige geprik waar dan ook :+
maar weet wel dat het bij andere ericcsons echt niet zo makkelijk ging ;) wat is trouwens hard trekken is dat wel zo bevorderlijk voor je telefoon ?
Je moet gewoon aan de antenne trekken en dan klikt ie los. Het is totaal niet schadelijk voor je telefoon heb ik het idee. De telefoon kraakt of kermt ook helemaal niet als je de antenne verwijdert. Daarnaast, hij zit grotendeels in de metalen achterkant, dus dat zou stevig genoeg moeten zijn.
Er komt ook geen speling op de antenne als je hem meerdere malen hebt verwijderd en weer teruggezet, blijft er mooi strak opzitten (bij mij iig).

Overigens is dit bij de T28 en T29 precies hetzelfde.

* Arthur vindt ook dat als je nu een geavanceerde telefoon wil kopen, de verstandige keuze bestaat uit ofwel de Siemens S45 ofwel de Ericsson T39m.

Verwijderd

ik vind dat abo van deze aanbieding wel heel erg brak dat is de reden dat ik dat niet neem, ik ben namelijk ook op zoek naar een nieuwe telefoon ;)

hebben jullie ook niet dat je die online gsm shops zo onoverzichtelijk vindt?
bij hardware vind je alles zo en bij zo'n gsm shop loop je je helemaal de tyfus te zoeken

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Topicstarter
Op zondag 14 oktober 2001 19:42 schreef firstwollie het volgende:
ik vind dat abo van deze aanbieding wel heel erg brak dat is de reden dat ik dat niet neem, ik ben namelijk ook op zoek naar een nieuwe telefoon ;)
Wat vind je er zo brak aan? Zoals ik al eerder opmerkte krijg je bij deze aanbieding een korting op telefoons die ik bij andere aanbiedingen nog niet gezien heb. Als je dat in gedachten houdt, is het volgens mij helemaal niet zo 'brak'.
hebben jullie ook niet dat je die online gsm shops zo onoverzichtelijk vindt?
bij hardware vind je alles zo en bij zo'n gsm shop loop je je helemaal de tyfus te zoeken
Sommigen wel, maar bij deze vind ik 't nog wel meevallen. Alhoewel je er wel niet makkelijk vanuit een toestel kunt zoeken, even een toestel kiezen en dan kijken welke aanbiedingen ze daarvoor hebben gaat er inderdaad niet.

Verwijderd

ik heb zelf een siemens (m35i) en een ericsson
DE kwaliteit van die 2 dingen is echt supergoed, maar ja je kan nu wel een Sony kopen maar die zijn groot en komen er meestal niet zoo goed uit, een t39 is een uitgemolken design heeft wel grps maar dat komt pas eind 2001 midden 2002 HIER IN NEDERLAND (serieus) de Samsung a300 ziet er leuk uit maar heeft nu (nog) software problems (moet je dus datakabel voor kopen voor een update/nieuwe firmware) de nieuwe nokia 8310 vind ik er persoonlijk kinderachtig uitzien heeft wel (3) kleuren scherm (d8 ik) en GRPS (maar is hier nog niet) de nieuwe siemens heeft mp3 spelen maar check de belcompany blaadjes en de siemens site en je ziet dat er toestellen uit komen die alles kunnen wat de nokia, ericsson en sony bij elkaar kunnen, logo's via sms, ringtonez via sms, chatten, grps, mp3 speler, kleurenscherm etc etc check http://www.siemens.com/mobiles dus als ik jou was zou k nog ff w8en en dan een goeie siemens kopen

Grtz Norretix

Verwijderd

Ok ik zeg het zo koop een Nokia = Nooit problemen.

Nokia: 100% Goede koop alleen doe dan alsjeblieft geen 8310 de redenen:
1: Hijs is net uit dus hij zal wel software problemen hebben.Dus wacht dan nog 3 maanden.
2: Het design is intertoys-niveau

Samsung: is echt een *** telefoon vooral die A300 laat hem een paar keer stuiteren en je display(s) is naar de maan.

Siemens: leuke toestellen goede kwaliteit alleen het menu vind ik niet fijn (kan aan mij liggen maar menu van Nokia is 100 keer beter.)S40/S45 nog niet getest dus kan ik niet over oordelen.

Ericsson: Kwaliteit is goed maar zoals iemand anders al zij het design is haast altijd hetzelfde, en er zit altijd zo'n knudde antenne erop.

Sony: Sony is een beetje de meeloper van de groep ze denken een beetje van die en dat...laat ze toch fijn doen waar ze goed in zijn TV's Maken.

Conclusie koop een: Nokia of Siemens

Hoop dat jullie het een beetje konden volgen:)

Simlock service Deventer, Simlock Removal Service

• Arthur
Op zondag 14 oktober 2001 22:33 schreef Simlock_Service_Deventer het volgende:
Ok ik zeg het zo koop een Nokia = Nooit problemen.

Nokia: 100% Goede koop alleen doe dan alsjeblieft geen 8310 de redenen:
1: Hijs is net uit dus hij zal wel software problemen hebben.Dus wacht dan nog 3 maanden.
2: Het design is intertoys-niveau
Dan laat je hem toch flashen bij een Nokia Service Center, als er onverhoopt software problemen zouden zijn. Bovendien, ik had één van de eerste 3310's en de software daarvan was perfect, nooit last gehad van bugs of wat dan ook. Hoezo vooroordelen |:(

Je spreekt jezelf ook wel lekker tegen: eerst moet hij een Nokia kopen omdat "Nokia = Nooit Problemen" en vervolgens mag hij geen 8310 kopen omdat die wel bugs in de software zal hebben. Dus bugs in de software omdat het een nieuw model is wat ze 'pas' in maart 2001 hebben aangekondigd staat voor jou gelijk aan "Nooit Problemen" en hoge kwaliteit? Erg geloofwaardig ja :Z
Samsung: is echt een *** telefoon vooral die A300 laat hem een paar keer stuiteren en je display(s) is naar de maan.
Nee, dan de schermen van de 8210. Die gingen gelukkig nooit kapot. En ik hoefde mijn 3310 ook maar een paar keer te laten stuiteren voordat het display naar de Filistijnen was.
Sony: Sony is een beetje de meeloper van de groep ze denken een beetje van die en dat...laat ze toch fijn doen waar ze goed in zijn TV's Maken.
Pardon my French, maar wat een zeldzaam gel*l. Heb je ooit zo'n ding in je hand gehad? Ik kan je vertellen dat het perfecte telefoons zijn en ik vind absoluut dat ze een zeer 'eigen' design hebben. Het menu van de J5 en Z5 is imho nog steeds onovertroffen in design en was zijn tijd ver vooruit.

Los daarvan zou je toch moet weten, als telefoonverkoper (en NEE, dat mag je NIET adverteren hier) dat de GSM's van Sony ook van prima kwaliteit zijn.
Conclusie koop een: Nokia of Siemens
Mijn conclusie: weet waar je over praat of hou je mond dicht.
Hoop dat jullie het een beetje konden volgen:)
Nee eigenlijk niet nee, sorry.

Verwijderd

SIEMENS RULEZ

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ik heb net de siemens s45 en hij is eruug lekker, ik zat ook een beetje tussen deze telefoons te twijfelen, maar om deze redenen heb ik hem genomen:
  • Ik vind hem mooi (ok daar kan jij heel anders over denken
  • eigenllijk alle funcies die je wil voicedail, trilalarm, kalender, irda, handsfree, voicebesturing, etc
  • Hij is voor mij de ideale maat
  • redelijke prijs voor wat je krijgt<li>tja, en ik ben een beetje pro Siemens :)
</li>

• Arthur
Op maandag 15 oktober 2001 14:30 schreef Norretix het volgende:
SIEMENS RULEZ
:O

Vergelijk jouw Siemens-aanprijzende post nou eens met die van lester en ga bij jezelf na aan welke post de topicstarter het meeste zal hebben. Trek daar lering uit.

Oh en vraag je juffrouw Nederlands eens of ze je niet wat schrijflessen kan geven, met name op gebied van stijl en structuur. Je post hiervoor bestond uit één zin van 12 regels.

Verwijderd

Op maandag 15 oktober 2001 14:59 schreef ArthurS het volgende:

[..]

Vergelijk jouw Siemens-aanprijzende post nou eens met die van lester en ga bij jezelf na aan welke post de topicstarter het meeste zal hebben. Trek daar lering uit.

Oh en vraag je juffrouw Nederlands eens of ze je niet wat schrijflessen kan geven, met name op gebied van stijl en structuur. Je post hiervoor bestond uit één zin van 12 regels.
maar voor de rest gaat alles nog goed :+
jou post levert voor de rest ook weinig nuttigs he ;) :+

:X

• lester
  • Niet online
Op maandag 15 oktober 2001 14:59 schreef ArthurS het volgende:

[..]

[off topic]
dank u :)
[/off topic]

Verwijderd

Op zaterdag 13 oktober 2001 22:55 schreef Artcore_Trooper het volgende:

[..]

A300 vind ik mooi dingetje hoor. Openklap-ding belt fijn en je hebt nooit last van een 'bellende broekzak'. Men zegt dan: 'heb je toch toetsenblokkering voor?' Ja ok, dat heb je dan, maar bij nokia (menu *D heeft die me al tig keer in de steek gelaten. Bij openklap dingen heb je daar ook geen last van en het belt lekker.

Een tweede scherm is dan handig dat je niet steeds je foon hoeft open te klappen als je datum/tijd wilt weten, of batterij/netwerk status of als je wilt zien door wie je gebeld wordt :)

[edit]
typo's

Verwijderd

Wat vind je er zo brak aan? Zoals ik al eerder opmerkte krijg je bij deze aanbieding een korting op telefoons die ik bij andere aanbiedingen nog niet gezien heb. Als je dat in gedachten houdt, is het volgens mij helemaal niet zo 'brak'.

je moet nagaan dat alle telefoons kosten: 25 x 24 = 600,-

• Sibbe
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-03 16:35
Wel wel,

Kies echt de Sony!
Die Japanners weten echt wel hoe ze gsm's moeten maken hoor. De jog-dail, ik denk dat ik niet meer zonder kan, heel groot scherm en simpele menu's. Mooi design, klein, licht. Heel leuke opties zoals eigen beltonen opnemen, spelletjes, emailen, eigen voicemail op gsm,...

Ik heb wel maar de Sony J5 (niet genoeg geld). Maar als ik mijn J5 nog kan verkopen, koop ik die Z5 (dubbele van de prijs, maar slechts half zo groot).

In de laatste 2 maanden zijn er 3 vrienden van mij die ook de J5 gekocht hebben nadat ze met de mijne hebben zitten 'prutsen'. Neem gewoon eens die Sony in je handen en ga niet af op de foto's of op de reclame.

De Samsung is gewoon belachelijk, de Siemens is wel goed, maar niet zo gesofisticeerd en de Ericsson, niets voor mij, zo'n saaie gsm.

Verwijderd

lester jouw signature ( gezocht: vrijgezellige vrouw die niet zeurt :P ) = :D :P

• lester
  • Niet online
Op maandag 15 oktober 2001 19:24 schreef mxstrAEm het volgende:
lester jouw signature ( gezocht: vrijgezellige vrouw die niet zeurt :P ) = :D :P
weet je nog een???? :) kep in de aanbieding: een mooi meisje (donker haar), maarja dat zeuren he... ;)

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-01 19:51
Op zondag 14 oktober 2001 21:58 schreef Norretix het volgende:
ik heb zelf een siemens (m35i) en een ericsson
DE kwaliteit van die 2 dingen is echt supergoed, maar ja je kan nu wel een Sony kopen maar die zijn groot en komen er meestal niet zoo goed uit, een t39 is een uitgemolken design heeft wel grps maar dat komt pas eind 2001 midden 2002 HIER IN NEDERLAND (serieus) de Samsung a300 ziet er leuk uit maar heeft nu (nog) software problems (moet je dus datakabel voor kopen voor een update/nieuwe firmware) de nieuwe nokia 8310 vind ik er persoonlijk kinderachtig uitzien heeft wel (3) kleuren scherm (d8 ik) en GRPS (maar is hier nog niet) de nieuwe siemens heeft mp3 spelen maar check de belcompany blaadjes en de siemens site en je ziet dat er toestellen uit komen die alles kunnen wat de nokia, ericsson en sony bij elkaar kunnen, logo's via sms, ringtonez via sms, chatten, grps, mp3 speler, kleurenscherm etc etc check http://www.siemens.com/mobiles dus als ik jou was zou k nog ff w8en en dan een goeie siemens kopen

Grtz Norretix
hoe kom jij erbij dat er nog geen gprs is? kijk maar eens op de site van libertel dan!

Verwijderd

sony en ericsson zijn momenteel gelijk

• T.I.M
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
SIEMENS :) :)

• drz
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

drz

Samsung SGH A300, prima telefoon en is al 5x gevallen zonder defect te raken.
Ik bel er al een half jaar mee en je kunt er lekker mee kitchen!!
Lekker groot en duidelijk display.
En zeker voor dat geld een prima telefoon.

"al het goede in het leven is illegaal, immoreel of dikmakend"

Verwijderd

Ik heb ook de Samsung, en vind het een top toestel....

Heb al aardig wat toestellen versleten, maar deze werkt zeer goed.

Dat het display defect is na een paar keer stuiteren!!!!!
ja hehe, als ik een paar keer met mn auto tegeneen boom rijd, zal mn auto ook beschadigd zijn |:(

dus succes met kiezen!
Pagina: 1