De track war je weggeschoten word, door een looping gaat en dan achterstevoren terugkomt is altijd een grote hit en erg goedkoop om te bouwen.
Deze werkt iid errug goed, wat verder in je park moet je hem uitbreiden met nog een looping, gegarandeerd dat ie tot het einde vd missie vol is!
Add-on is wel lache, maar een paar parken/missies zijn wel errug klote om te vervolmaken!!! Ben er nog niet uit...
Maak een hele eethoek achteraan in je park en schroef de prijzen daar omhoog, mensen hebben honger als ze veel gelopen hebben, willen meer betalen dan as ze net binnen zijn...
Maak de prijs van paraplu's zo hoog mogelijk (Fl. 20,-), ze kopen ze toch wel als het regent!
Maak een underground-coaster voor het geval het gaat regenen, niemand wil nat worden in een coaster... (bovendien is het behoorlijk ruimte besparend...)
En hoe saai het ook moge wezen: een kartbaan is altijd lucratief, vooral as ie door een coaster heengaat...
Hmmz, as ik er weer bij nadenk is het wel een lachu spel, ga hem maar weer es installeren... maar ook ik krijg nooit de coasters die doorelkaar heenlopen, en zeker niet diegene waar er 2 banen naast elkaar lopen en met elkaar duelleren (te downloaden op de page van RCT), kosten hele vele teveel geld, en mislukt altijd
Succes, as je iets hebt gecreeerd wa kewl is en ook rendabel, mag je hem opsturen!
edit:
Hmmz, zal wel aan mij liggen, maar volgens ik klopt je meeladres niet helemaal...