Toon posts:

RollerCoaster Tycoon

Pagina: 1
Acties:
  • 228 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tja, omdat de search het niet doet, toch maar weer een topic hierover.

Veel tweakers hebben en spelen dit spel, en ik ben eigenlijk benieuwd wie er nog leuke tracks heeft gemaakt e.d.
Heb helaas de extra uitbreiding nog niet, maar die komt zsm.

Wie stelt zijn/haar tracks beschikbaar?

Enne, eventuele hints/tips altijd welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik stel me tracks wel beschikbaar maar wat is dan je icq nummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Bouw je coaster zoveel mogelijk dwars door andere attracties.
2 loopings door elkaar met een andere coaster ertussen/erdoor helpt echt, en ziet er ook nog eens cool uit.
De track war je weggeschoten word, door een looping gaat en dan achterstevoren terugkomt is altijd een grote hit en erg goedkoop om te bouwen.
1 zo'n ding aan het begin, 3,00 vragen en je geld zit voor een tijdje goed.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
* Maak voetpaden dicht langs attracties
* Mik van die shit tussen je attracties , scenery bedoel ik
* Maak gebruik van ondergrondse tunnels voor coasters
* Doe wat -=!ME!=- zegt

Verder kun je op AltaVista zoeken naar 'Rolercoaster Tycoon' en vind je een hele hoop sites met coasters e.d.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayTaph
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-09-2023

JayTaph

Portability is for canoes.

RTC is een van de weinige spellen die ik daadwerkelijk speel maar ik kan nooit van die leuke banen bouwen.. ze zijn meteen Ultra-extreme enzow terwijl ik er in RealLife van in slaap zou vallen..

Misschien dat ik te weinig fantasie heb ofzow, maar mijn coasters zijn altijd zo verschrikkelijk wijd in plaat van compact.. Ook lukt het me niet om loopings rondom je station te bouwen (heb ik ooit eens gezien en zag er superkoel uit)..

off-topic:
Gaafste RTC-signature die ik ooit gezien heb:

Hotdog-kraam1 is te intens voor mij

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

Yo dawg, I heard you like posts so I posted below your post so you can post again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Een KORTE PIEK van bv 5G is niet erg, als dat moment maar erg kort duurt, veel en lange G krachten zijn dodelijk voor een coaster.

Kijk ook erg uit met de Launch mode, als je een bakkie met 96 MPH wegschiet, kun je een lage intensity wel vergeten, ook al is de rest van je coaster voor kinderen van 3 t/m 8 jaar gemaakt.

heb ook altijd wat rustige coasters in je park, niet IEDREEN gaat graag 35 keer over de kop in een coaster.

jay » Zorg dat je coaster veel bochten etc heeft, vaak over/onder/langs zichzelf gaat, en weinig G-krachten bevat.
Latheral G-forces zijn ook minder erg dan Horizontal G-forces.
Stuur anders FF wat van je coasters door op : <A HREF="mailto:evdmeer@iname.com">evdmeer@iname.com</A>
Dan kijk ik er FF naar, mischien dat ik wat specifiekere tips kan geven.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De track war je weggeschoten word, door een looping gaat en dan achterstevoren terugkomt is altijd een grote hit en erg goedkoop om te bouwen.
Deze werkt iid errug goed, wat verder in je park moet je hem uitbreiden met nog een looping, gegarandeerd dat ie tot het einde vd missie vol is!

Add-on is wel lache, maar een paar parken/missies zijn wel errug klote om te vervolmaken!!! Ben er nog niet uit...

Maak een hele eethoek achteraan in je park en schroef de prijzen daar omhoog, mensen hebben honger als ze veel gelopen hebben, willen meer betalen dan as ze net binnen zijn...

Maak de prijs van paraplu's zo hoog mogelijk (Fl. 20,-), ze kopen ze toch wel als het regent!

Maak een underground-coaster voor het geval het gaat regenen, niemand wil nat worden in een coaster... (bovendien is het behoorlijk ruimte besparend...)

En hoe saai het ook moge wezen: een kartbaan is altijd lucratief, vooral as ie door een coaster heengaat...

Hmmz, as ik er weer bij nadenk is het wel een lachu spel, ga hem maar weer es installeren... maar ook ik krijg nooit de coasters die doorelkaar heenlopen, en zeker niet diegene waar er 2 banen naast elkaar lopen en met elkaar duelleren (te downloaden op de page van RCT), kosten hele vele teveel geld, en mislukt altijd Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/frown.gif

Succes, as je iets hebt gecreeerd wa kewl is en ook rendabel, mag je hem opsturen!

edit:

Hmmz, zal wel aan mij liggen, maar volgens ik klopt je meeladres niet helemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

DaDice » Mijn meel-adres¿

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

op de rollercoaster tycoon site kanje Alten towers park downloaden

das erg cool

Nemesis loopt erg goed, ook in andere parken

heb zelf wel eens een duelerende rollercoaster gemaakt, die exact contra liep
mischien dat ik hem nog ergens heb liggen

hij liep alleen niet echt rendabel, zat rond het breakeven point met prijs op 1.30

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=!ME!=- --> Nopez, die van Snuffie, volgens mij klopt ie nie...

(heeft iemand toevallig voor mij een aantal savegames? Kheb nml alle schijven geformatteerd, maar heb de saves niet opgeslagen. Wat dus wil zeggen dat ik gans ovenieuw moet beginnen, kan iemand me eventueel misschien een beetje helpen? (Liefsft vanaf Katy's Dreamland ofzo, die duurden allemaal wat lang...))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
He, bedankt voor de reacties, heb er echt veel aan.

Enne, mijn e-mail adres klopt inderdaad niet, is snuffel@hotbot.com.

ICQ heb ik wel, gebruik ik nooit, dus e-mailen graag.

Ondertussen heb ik een trainer van RCT gedownload, heel makkelijk alle levels ineens kunnen spelen Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

Maar goed, eerst wil ik het zonder cheats proberen.
Oh ja, mocht ik zelf een gave coaster hebben gebouwd, dan post ik wel even een plaatje Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal het jullie beter maken ik ben momenteel bezig om mijn site te vernieuwen en zal waarschijnlijk verhuizen naar een ander adres, maar tot die tijd kan je naar

http://dutchzone.virtualave.net

Okay die pop-ups maken je gek maar dat moet binnekort afgelopen zijn :)

Momenteel staan er iets van 30 tracks op maar gaat waarschijnlijk richting de 50 komen.
Als jullie nog op of aanmerkingen hebben zou ik het graag willen horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen_R
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:59
tips:
Wat ik vroeger vaak fout deed is het extra breed maken van de paden (ipv. 1 soms 2 of 3 blokjes). Daardoor vinden ze het meer een plein waardoor het extra druk wordt en opeens kan niemand de weg meer vinden.

Als een attractie niet meer lekker loopt moet je niet de prijs gaan verlagen met meteen 1 /2 gulden. Als je hem sluit, dan de kleur veranderd en er andere karretjes in zet, evt de naam nog veranderen dan doet hij het weer goed. Daarna pas de prijs met een dubbie verlagen natuurlijk i.c.m andere kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 september 2000 20:12 schreef JayTaph het volgende:
Ook lukt het me niet om loopings rondom je station te bouwen (heb ik ooit eens gezien en zag er superkoel uit[/quote]zie screenshot » ZO¿
Afbeeldingslocatie: http://thexer.telefragged.com/temp/roller.jpg
Deel van mijn nieuwe creatie »
Afbeeldingslocatie: http://thexer.telefragged.com/temp/roller2.jpg

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

petje af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Dude;
laat ff weten wanneer je site is geupdeet met savegames, kan ik weer doorgaan waar ik was gebleven... iig ff zeggen wa je nieuwe domein wordt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga er hierna gelijk weer aan werken. De site zal wat sneller worden. Minder plaatjes gezeik. Het duurde uren voordat ie met een modem werd geladen en was een ramp om bij te houden.

Trouwens UPLOAD ook wat. Tis momenteel gewoon via e-mail moet nog een beter systeem voor gaan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een cartbaan..
was best wel cewle :)
deels onder de grond enz..
tip: zet bomen endergelijke shit rondom je banen :) wordt die is spanneder ofzo :)
speel RCT niet zoveel maar als ik het speel geniet ik ook :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Afbeeldingslocatie: http://thexer.telefragged.com/temp/Roller3.gif

De track staat hier »
<A HREF="http://thexer.telefragged.com/temp/X-treme Station Loop.TD4">http://thexer.telefragged.com/temp/X-treme Station Loop.TD4</A>

De truuk is om ongeveer 5-6 hokjes onder het station het begin van de looping te maken.

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayTaph
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-09-2023

JayTaph

Portability is for canoes.

wooow.. supergaaf man....

me gaat gelijk eens RTC opstarten ;-)

Yo dawg, I heard you like posts so I posted below your post so you can post again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

I dind't expect a spanish inquisition! ;)

Monty python rules! :)

\o/

Verwijderd

Tja, moest hem toch maar weer es installeren...
Dus: iemand nog savegames om te geven aan mij? Kan ik wat sneller aan de grotere parken beginnen...

Verwijderd

Topicstarter
Gewoon even de trainer downloaden, kan je alle parken spelen die je wilt :)

Geen trainer? Mail even!

Verwijderd

Hey Snuf,
verzoek is onderweg, maarre, zou je je profile niet updaten? (iig je meeladres)

Ik wist trouwens niet dat nog zoveel mensen RCT speelden..hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tja, dat zou kunnen, heb er alleen geen zin in :)

Overigens zal ik de trainer vanavond naar je mailen, zit nu op mijn werk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou je hem ook naar mij kunnen mailen????

btw layout is af. misschien net zo bagger als eerst maar voor mij makkelijker te updaten ensow :)

Tis nu alleen nog ff de data overzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok, vanavond krijg je een mailtje van me met de treiner, dan kan je lekker lopen cheaten e.d.!

Succes alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alrighty...

kzie hem met smart tegemoet, hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heren, hij is verstuurd!
Veel plezier ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Great! Heb hem binnen, thank yee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ragger78
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20-06 20:29

ragger78

ehm...ja

zijn er nog meer die proberen de snelste/ziekste achtbaan die maar mogelijk is te maken?
Mijn beste resultaat tot nu toe is deze :)
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~b.dijkstra7/rct2_full.gif

vooral de verticale spiraal waar je met ruim 100mph in knalt doet de maag geen goed :) (7.86 laterale g-krachten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensl
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
als je een superklein achtbaan rondje maakt (wat heel langzaam gaat), en je zet er allemaal bloemen bij (en fontein), en een fotocamera, dan komen er bij mij steeds superrijen, en iedereen koopt de foto ook nog 's (voor 10,-- ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik Heb er ooit eens ééntje gezien met een intensity rating van 45.

oh ja snuffie ik heb em binnen tnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thetallguy
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
tis ook leuk om van zo'n opblaasbootjesbaan een mooie schans te maken zodat alle bootjes (incl. mensen) er met een mooie boog uitvliegen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg Bjorge,

ik geloof dat er niemand meer in je coaster zit, hehehe 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Ik had altijd het probleem dat ik zelf mijn rollercoaster wel heel erg geslaagd vond maar de rest van de 'computer people' kwam d'r allemaal misselijk uit enzo.. naja..

Toch maar weer es installen en spelen, tis lang geleden alweer..... maar blijft toch een klasse spel :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 09 september 2000 22:59 schreef The Dude het volgende:
ik Heb er ooit eens ééntje gezien met een intensity rating van 45.[/quote]Damn, en ik maar denken dat mijn int. rating van 42 een record was...
Toch maar FF kijken of ik een NOG leukere kan maken... >:)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ragger78
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20-06 20:29

ragger78

ehm...ja

een rating van 45..hmm...
Back to the drawing board :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-10 01:31

Major Carnage

waki miko Reimu

Kewle baan ja :)
Wat ik altijd probeer is zoveel mogelijk baan op een zo klein mogelijk stukje grond te stoppen, en dan de baan ook nog berijdbaar houden.. ik heb die saves nog wel ergens, maar als ik rc tycoon run dan kan ik geen savegames openen omdat ie dan meteen uit het menu knalt.. iemand een idee?

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan aan drie dingen liggen.

Je heb de patch niet geinstalleerd (kan wel eens problemen opleveren)
Je heb AA gebruikt en nu niet
Je wilt een amerikaanse savegame op een europese versie draaien (geeft ook wel eens problemen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 08 september 2000 09:23 schreef Snuffie het volgende:
Tja, dat zou kunnen, heb er alleen geen zin in :)

Overigens zal ik de trainer vanavond naar je mailen, zit nu op mijn werk....[/quote]Werk jij daar? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage

Major Carnage

waki miko Reimu

Umm ja het zal wel dat AA zijn, want het zijn gewoon savegames die ik zelf gesaved heb (met dezelfde versie, geen updates tussendoor ofzo)

Marruh.. WTF is AA?? Armor Alley (ja dat is een oud spelletje :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Added Attractions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet het denk al omdat je nog niet alle maps hebt bij de nieuwe geinstallde versie kan je die maps ook nog niet spelen die je ook niet kan kiezen bij een nieuwe lege map! had ik eerst ook zat uren te kloten en toen kwam ik er achter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yep die was ik vergeten ja

• Major Carnage

Major Carnage

waki miko Reimu

Lekker lomp dan..
iemand een patchje hiervoor??

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Added Attractions = De officiele uitbreiding [corkscrew follies¿]

\o/

Verwijderd

Topicstarter
AA=CF

Lijkt wel hexadecimaal.....

Ehh, ik bedoel: Added Attractions = Corkscrew Follies.
De laatste is de naam in de States.

Overigens: ik las ergens dat MicroProse wederom een add-on aan het uitbrengen is!
alleen wanneer deze beschikbaar is..... ehhh...

To be continued....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FOK FOK FOK FOK FOK :( :( :( :( :(

moest een fokking format c: doen dat ding van mij deed het helemaal niet nu kan ik alles opnieuw gaan bouwen :(

alle plaatjes FTP server ed. kan ik weer opnieuw gaan maken en gaan zoeken :(

AAARRRGGHHH!!!!!!

en mensen ik heb nog tracks nodig.

• Roel
  • Laatst online: 05-08 15:26

Roel

screen -x addict

Ik ga nu de patch downen en hopen dat ie wel wil draaien :)

Rtc is coel :)
Helemaal omhoog en dan ineens omlaag roelt >:)

Resistance is futile (If < 1 Ohm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Spel roelt nog steeds, dus... wei heeft er nog wat lekkere/handige info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-10 21:35

Sebje

Makelaartje

heeft r nog niemand die nieuwe rollercoaster uit japan gemaakt??? Ziet er ongeveer zo uit d8 ik: __/\_
Stond gisteren op gamers.nl (ff een screenie dumpen als je em hebt aub...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jaaa, dat is die nieuwste en wildste achtbaan heb ik gehoord.
Moet er alleen nog een plaatje van zien te vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die ging toch 160 km per uur :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:49

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Ja klopt, dat was een achtbaan op luchtdruk, 173 km/h. Het is een soort space-shot (voor diegenen die niet weten wat de space shot is, check de site van sixflags) idee maar dan in achtbaan formaat. in het spel rct heet die achtbaan "stalen achtbaan op luchtdruk" en zit alleen bij de 2e uitbreidingsset (bochtige banen of loopy landscapes) inbegrepen.

Voor de mensen die nog info en downloads zoeken moeten binnen nu en 2 weken langs komen op http://www.rctholland.nl dat is mijn site die binnen 2 weken gelaunched wordt. Hierop kunnen jullie jullie downloads insturen zodat ik ze op de site kan zetten en anderen hem dan kunnen downloaden. verder zul je er info vinden over rct en de uitbreidingssets hierop.

Voor meer info, Mail Me op Mark@rctholland.nl

Wil je dat JOUW baanontwerpen/Scenario's op de site komen te staan? Mail je baanontwerp(en) dan naar insturen@rctholland.nl En dan zie je bij de launch JOUW baanontwerp met JOUW naam op de site!
P.S. vermeldt aub wel wat voor soort achtbaan het is!

Met vriendelijke groet,

Mark

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Laatst online: 13-10 15:20

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Mark, aub niet spammen met websites en niet je username onder posts zetten. Beide kun je opnemen in je sig oid ;)

(Streng he :D?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR

MisteRMeesteR

Streng?? Nee hoor... je hebt gewoon gelijk :)

Maar nog ff over die achtbaan:

http://www.omroep.nl/nos/jeugdjournaal/pagina/uitzendingen/film_tvwoensdag.html Is de uitzending van het jeugdjournaal van woensdag 5 december. Hierin werd de "Thrust Air 2000" besproken....

ENJOY THE RIDE :9 >:)

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR

MisteRMeesteR

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geloof dat ik dit spel toch nog maar een kans ga geven :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Air launch system achieving 1 to 107mph in 1.8 seconds
Zie je het voor je, met zo'n noodgang gelandceerd worden? :P :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR

MisteRMeesteR

Jah RCT is best tof jah... vandaar mijn site :)...
en bij die lancering van dit meesterwerk is de super man the ride nog nix :D (met zijn 90km/h in 3 sec.. alhoewel mijn maag wel ergens anders zat toen ik in de superman the ride werd gelanceerd :) ) .. jammer dat het zow ver weg is.. maarja tis nie anders :)

Six flags holland krijgt er ook weer een achtbaan bij "goliath" .. en niemand minder dan georgina verbaan mag de eerste paal ( ;) ) slaan :) in april 2002 moet "goliath" afzijn.. Alleen is het jammer dat ergeen loopings inkomen te zitten :? maarja, je kan niet alles hebben, toch?

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al een tipje om RCT in XP aan de praat te krijgen? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Laatst online: 13-10 15:20

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zaterdag 08 december 2001 12:24 schreef Density het volgende:
Heeft iemand al een tipje om RCT in XP aan de praat te krijgen? :'(
Installeren, patch erover, klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR

MisteRMeesteR

Klopt voor die patch moet je maar ffies kijken op een rct site..

[ Voor 28% gewijzigd door MisteRMeesteR op 17-01-2005 17:19 ]

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter