Toon posts:

floppy drive maakt vreemde geluiden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort maakt mijn floppy echt een heel vreemd brommend geluid in win2k. Het lijkt of hij op de meest vreemde momenten de floppy drive wil checken. Hij maakt dan echter niet het normale geluid maar een geluid waar je nog al bang van wordt als je niet weet waar het vandaan komt. In win98 gebeurt dit niet. Iemand?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dat heb je met ffloppy drives. Die van mij houden een wedstrijd wie er het hardst kan brommen of zo....

en nu ff serieus.
hebbie geen achtergriond proggies draaien of zoiets?

• picobyte
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-05-2025

picobyte

MhIHIHI!

Ik wil dat geluid weleens horen :P
"The Floppy attack from Planet 2K"

Powered bij meergranenbrood.

Verwijderd

Het is bij mij ook wel es voorgekomen dat me diskdrive opeens als gek begon te ratelen alsof ie aandacht wou:) Maar het bleek gewoon de virusscanner te zijn die zo stond ingesteld dat als ik een programma draaide dat ie automatisch alle drives ging scannen. Dus ook de A-drive. En als er geen disk in zit op dat moment krijg je dus dat irri soundje. DuZz..als je een virusscanner aan hebt staan zou je ff de instellingen kunnen nalopen. Wie weet..

Verwijderd

Het kan tuurlijk ook zijn dat het mechanisme binnenin simpelweg versleten is of dat de draaiende onderdelen ergens tegen aan "botsen". In een harddisk/floppydrive zitten bewegende onderdelen en die onderdelen slijten nou eenmaal sneller dan iets dat nooit beweegt:)

Verwijderd

Topicstarter
mmmmh, het zou inderdaad wel eens iets met die norton shit te maken kunnen hebben. Als het verder geen kwaad kan vind ik het op zich ook niet zo'n probleem

Verwijderd

Heb je je floppy diskdrive overgeclocked >:)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Op zaterdag 13 oktober 2001 15:25 schreef Clyde het volgende:
Het kan tuurlijk ook zijn dat het mechanisme binnenin simpelweg versleten is of dat de draaiende onderdelen ergens tegen aan "botsen". In een harddisk/floppydrive zitten bewegende onderdelen en die onderdelen slijten nou eenmaal sneller dan iets dat nooit beweegt:)
Ja, dat is natuurlijk leuk een aardig maar hij zegt dat hij het doet in WIN2K maar niet in 98SE, sorry jongen daar gaat je theorie
Pagina: 1