Direct CD maar dan anders

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
mijn ervaring is dat je cd's die met direct cd gebrand zijn niet kan lezen in andere systemen ( mits er direct cd op staat )
zijn er programma's waarbij dit wel kan
dus ik brand een cd op m'n eigen pc dmv packet writing en deze wil ik zonder het installeren van extra software gebruiken op een andere pc

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-04 09:17
Lijkt me logisch dat dit dus niet werkt ... Maar wat is het probleem om extra software te installeren ? (Is zo van het net af te plukken ...)

-

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
maaruh die systeembeheerders op school vinden het niet zo fijn als je allemaal zooi gaat installeren
sterker nog, ze hebben er alles aan gedaan om het niet mogelijk te maken
en ik moet zeggen, dat hebben ze goed voor elkaar :(

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-04 16:10
Op zaterdag 13 oktober 2001 01:17 schreef Chaser2600 het volgende:
maaruh die systeembeheerders op school vinden het niet zo fijn als je allemaal zooi gaat installeren
sterker nog, ze hebben er alles aan gedaan om het niet mogelijk te maken
en ik moet zeggen, dat hebben ze goed voor elkaar :(
Bij ons heb op school hebben ze dat ook geflikt.
Maar ik log gewoon in op een leraren login en voila. Er gaat een hele wereld voor je open ;)

dikzak

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-04 11:55
Nero heeft ook een pakket genaamd INcd daarmee kun je ook aan packet writing doen. Volgens mij heb je daarvoor geen extra software nodig. Meer info? http://www.ahead.de

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

als je PacketWriting gebruikt MOET je software installeren volgens mij. De nieuwe specificatie Mount Rainier (ofzoiets, zie t.net frontpage nieuws) moet hier verandering in brengen geloof ik...

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 09:15

freddifish

schnappi !

Op zaterdag 13 oktober 2001 01:05 schreef Chaser2600 het volgende:
mijn ervaring is dat je cd's die met direct cd gebrand zijn niet kan lezen in andere systemen ( mits er direct cd op staat )
zijn er programma's waarbij dit wel kan
dus ik brand een cd op m'n eigen pc dmv packet writing en deze wil ik zonder het installeren van extra software gebruiken op een andere pc
De pc waarop je de cd wilt lezen heeft de UDF reader nodig (UDF=universal disk format, het formaat van packet writing). Bij de nieuwere EC-CD/directCD krijg je de optie of de install hiervan moet worden meegebrand. Cd start dan ook automagisch ermee op als het goed is. Of haal zelf de UDF reader bij www.roxio.com en fik 'm er ff bij :)
[edit: roxio.com dus]

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Pagina: 1