Gamers.nl

Pagina: 1
Acties:

• _eLMo_
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Is 10.000 postings jong! gefeliciteerd!

SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
joy..

dunno

Verwijderd

wouw,
fantastisch,
en ik vind het nog steeds nix.
maarja das mijn mening.
het zal nooit mijn saait worden

• _eLMo_
  • Niet online
Ach, ze doen hun best, ik vind het iig de beste nederlandse game site.

Verwijderd

gamers.nl suxors :r

en ik heb geen zin om die stelling te beargumenteren :P :z

Verwijderd

Op zaterdag 13 oktober 2001 00:58 schreef Raikane het volgende:

Lekker geloofwaardig dan. |:(

Gamers.nl is nu eenmaal de grootste site van Nederland en tevens erg goed imho. Daar mag je ook wat respect voor tonen. Het zijn wel allemaal gamers die het onderhouden, tis geen commerciele rotzooi. Wel jammer van sommige bezoekers die wat niveau missen, maar daar kijk je wel doorheen...

Gefeliciteerd in ieder geval.

• _eLMo_
  • Niet online

slaapgebrek?

Verwijderd

Alleen al de pc sux, ps2 r00lz posting.. Pfff kleuters daar. Maar wel leuk om ff te stangen >:)

Verwijderd

gemers4ever.net is veeeel beter :p ... zit er zelf bij.

maar tis wel kut want iedereen kent gamers.nl en gaan dar ok heen en dan is het heel moeilijk om reclame te maken voor je eigen site (ook omdat we net begonnen zijn en het forum nog niet zo veel bezocht wordt (we hebben net een nieuw forum).

maar iig gefeliciteerd :)

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:54

me neither, de content gaat wel redelijk tot goed, en jah de gemiddelde leeftijd van een bezoeker daar zal toch ergens tussen de 10 en 18 liggen.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:54
maar geef mij toch maar Gamespydaily, theAVault en VoodooXtreme want alle 3 maken zelf ook nieuws, terwijl gamers.nl het alleen kopieerd en plaatst en heel zelden een eigen review opzetten.

Verwijderd

Op zaterdag 13 oktober 2001 08:42 schreef MrFreeman het volgende:
gemers4ever.net is veeeel beter :p ... zit er zelf bij.

maar tis wel kut want iedereen kent gamers.nl en gaan dar ok heen en dan is het heel moeilijk om reclame te maken voor je eigen site (ook omdat we net begonnen zijn en het forum nog niet zo veel bezocht wordt (we hebben net een nieuw forum).

maar iig gefeliciteerd :)
gaat dat niet een beetje kut om de site te updaten? met htm files :? ( PHP Rulez :+ :P )

Verwijderd

Op zaterdag 13 oktober 2001 09:13 schreef Webby het volgende:

[..]

gaat dat niet een beetje kut om de site te updaten? met htm files :? ( PHP Rulez :+ :P )
we zijn bezig met php maar dat updaten duurt ook niet lang. gewoon lnke dr bij en weer uploaden.

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:57
Gamers.nl bezoek ik wel vaak maar post er nauwelijks..
Ik irriteer me alleen aan die kleine kinderen :)

• /TheDuke\
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Op zaterdag 13 oktober 2001 08:45 schreef Kaap het volgende:
maar geef mij toch maar Gamespydaily, theAVault en VoodooXtreme want alle 3 maken zelf ook nieuws, terwijl gamers.nl het alleen kopieerd en plaatst en heel zelden een eigen review opzetten.
Jij zeker moet weten wat het concept van de site is...

Avault is een compleet andere soort site met veel minder aandacht voor dagelijks niews. GSD en VooDoo Extreme gaan juist wel voor het nieuws, maar in het engels en veel nederlanders willen toch graag nieuws in hun moederstaal :)

En er staan trouwens bijna 400 docs op de site, dus er wordt toch vrij veel eigen content geschreven. Misschien niet zoveel als bij Avault, maar wij hebben geen full-time redactie zitten en doen bijna alles met vrijwilligers.

En op naar de 100.000 :7

Verwijderd

Gamers.nl is imho ook beste NL talige multi-games site, voor de Xbox moet je natuurlijk naar www.xboxworld.nl :)

Verwijderd

Dan zuigt tweakers zeker ook? |:(

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:27
als ze nou op gamers.nl eens die ledenlijst gingen shoonmaken of regels opstellen die je moet navolgen bij het posten dan zou het een veel betere plek worden want al die pubers nou..

Als er iemand als eerste reageert op zo'n stukje is dat ineens fout volgens de rest.. en ja als je dat nou niet doet dan komen er toch geen reacties...

Verder wel een duidelijke site maar de bezoekers zijn niet altijd van een even hoog niveau.

Strava | AP | IP | AW

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op zaterdag 13 oktober 2001 12:36 schreef Frank83 het volgende:

[..]

Dan zuigt tweakers zeker ook? |:(
Hehe, in principe zegt ie dat idd :)

Verwijderd

Op zaterdag 13 oktober 2001 12:47 schreef webkabouter het volgende:
als ze nou op gamers.nl eens die ledenlijst gingen shoonmaken of regels opstellen die je moet navolgen bij het posten dan zou het een veel betere plek worden want al die pubers nou..

Als er iemand als eerste reageert op zo'n stukje is dat ineens fout volgens de rest.. en ja als je dat nou niet doet dan komen er toch geen reacties...

Verder wel een duidelijke site maar de bezoekers zijn niet altijd van een even hoog niveau.
Naar mijn weten komt er binnenkort (?) een nieuwe versie van Gamers.nl online waarin registratie verplicht is enzo. Dus er wordt blijkbaar wel al aan gewerkt. Maar je moet niet naar de bezoekers maar naar de content kijken imho.

Verwijderd

zowel de gemiddelde bezoeker als de content is van een triest niveau. Ze dumpen eigen review ook nog eens extra bij het nieuws en de meeste items gaan om niets en als laatste de gasten geven al hun mening in de nieuws posting wat al gelijk de objectiviteit weghaalt.

Het beste aan gamers.nl zijn de columns voor de rest kijk ik zo nu en dan voor interressant nieuws wat nog geen 5 minuten werk is. Geef mij maar Stomped of voodooextreme.

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Krijgen we nu ook taart?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-02 19:25
wat dacht je van tweakers dan?? een verzameling links?????? :? inderdaad!

• Mirickle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-02 09:44
Gamers is idd de beste NL gamessite (en het zijn er toch ook zo ontzettend veel) :)

De site op zich is best goed alleen word ik ziek van al die kindjes daar met hun <VulPlaformIn> sux, <VulPlatformIn> rulez *hint aan Gamers.nl moderators*
Pagina: 1