If we are all God's children, what makes Jesus so special?
Battle.net tag
Mmmmh, klinkt niet echt logisch:
Ik wil dat niemand mijn link kan kopiëren, maar wel de bestanden kan downloaden?
Dat betekent simpel weg dat de link niet naar je bestand moet wijzen, dit zou kunnen met een leuke cookie achtige situatie, hierbij laat je iemand eerst op een site komen, je registreerd dit, en daarna geef je iemand toegang het bestand te downloaden, dus weer van dezelfde link, maar uh, ik denk dat sommige mensen dat hier beter kunnen ?
Ik wil dat niemand mijn link kan kopiëren, maar wel de bestanden kan downloaden?
Dat betekent simpel weg dat de link niet naar je bestand moet wijzen, dit zou kunnen met een leuke cookie achtige situatie, hierbij laat je iemand eerst op een site komen, je registreerd dit, en daarna geef je iemand toegang het bestand te downloaden, dus weer van dezelfde link, maar uh, ik denk dat sommige mensen dat hier beter kunnen ?
in mozilla kan je ook gewoon de url zien van dat wat je downloadt... volgens mij kan je dat niet beschermen.
Kan wel met PHP. Ondersteunt je site PHP?
Ik gebruik zelf het volgende stukje script. Wat dit script doet is je file streamen in plaats van de locatie verborgen doorgeven. Je kan dus de files die je wilt laten downloaden in een directory zetten die niet bereikbaar is voor de gebruikers.
Ik gebruik zelf het volgende stukje script. Wat dit script doet is je file streamen in plaats van de locatie verborgen doorgeven. Je kan dus de files die je wilt laten downloaden in een directory zetten die niet bereikbaar is voor de gebruikers.
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
| <? include("connect.php"); $ADMIN[defaulturl] = "http://www.loempia.com/?showpage=linksteal&site=$site&cat=$cat&file=$file"; $okaysites = array("http://www.loempia.com/","http://www.loempia.com"); $ADMIN[url_1] = "http://www.loempia.com"; $query1 = mysql_query("select * from file_category where cat_id = $cat"); $result1 = mysql_fetch_row($query1); $CATEGORY[id] = $result1[0]; $CATEGORY[desc] = $result1[1]; $CATEGORY[locat] = $result1[2]; function mimetype($ext){ $ext2mime = array( "gif"=>"image/gif", "htm"=>"text/html", "html"=>"text/html", "jpe"=>"image/jpeg", "jpeg"=>"image/jpeg", "jpg"=>"image/jpeg", "txt"=>"text/plain", "pdf"=>"application/pdf", "png"=>"image/png", "zip"=>"application/zip" ); $mime = @$ext2mime[$ext] or $mime = "application/octet-stream"; return $mime; } ////////////////////////////////////////////////////// $reffer = $HTTP_REFERER; if($reffer) { $yes = 0; while(list($domain, $subarray) = each($okaysites)) { if (!ereg("$reffer",$subarray)) { $yes = 1; } } $theu = "url"."_"."$site"; if ($ADMIN[$theu] AND $yes == 1) { $array = explode(".",$file); $size= sizeof($array); $extension = $array[$size]; $mime = mimetype($extension); mysql_query("UPDATE file_names set file_hits=(file_hits+1) WHERE file_name like '$file'"); $filesize = filesize("$CATEGORY[locat]/$file"); header("Content-type: $mime"); header ("Content-Length: $filesize"); header("Content-Disposition: attachment; filename=$file"); // $download = fopen("$ADMIN[$theu]$CATEGORY[locat]/$file","r"); $download = fopen("$CATEGORY[locat]/$file","r"); fpassthru($download); fclose($download); // header("Location: $ADMIN[$theu]$CATEGORY[locat]/$file"); } else { header("Location: $ADMIN[defaulturl]"); } } else { header("Location: $ADMIN[defaulturl]"); } ?> |
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
Ok, ik download een flimpje van jou maar ik zie de url niet.
dan heb ik wel dat filmpje op mijn hd staan..,
dat kan ik dan toch gewoon uploaden naar mijn eigen site?
of snap ik het echt niet?
kijk... hij steekt z'n tijd en geld erin om dat te uploaden en op zijn server te zetten. het vreet bandbreedte en hard disk ruimte.Op zaterdag 13 oktober 2001 00:27 schreef wasigh het volgende:
Ok, ik download een flimpje van jou maar ik zie de url niet.
wat anderen doen is: ze kopiëren enkel die link, en laten uitschijnen dat het bestand van hun komt.
dit wil hij dus tegengaan en ik geef hem er groot gelijk in.
't kofschip/'t fokschaap?Op zaterdag 13 oktober 2001 00:23 schreef TheGhostInc het volgende:
...je registreerd dit...
OK,
zie miekrosoft.com-site hoe je een clip kunt embedden om deze af te spelen ipv te laten dllen. Als je in php een link maakt, bijv viewmovie.php?id=20 dan kan men deze niet dllen.
Alhoewel, komt ie niet altijd in je cache terecht dan?
idd, je kunt er gewoon niets aan doen...Op zaterdag 13 oktober 2001 00:23 schreef TheGhostInc ook het volgende:
Heb er vrede mee, of laat in het filmpje (c) Blabla in beeld komen te staan
Je gaat het pas zien als je het doorhebt.
Mkay. Ik wil de bestanden wel ge-rar-ed bieden, want sommige zijn vrij groot en die moet ik dan verdelen over meerdere servertjes van mij.
Ik vind het alleen irritant dat mensen zo makkelijk de link kunnen kopieren en op hun eigen site zetten, alsof het van hen is. Ik heb er geen problemen mee wanneer ze het zelf uploaden, want dan kost het mij geen bandbreedte (er zijn al 2 servers afgesloten omdat is teveel dataverkeer veroorzaakten, omdat een (grote) site mijn links had gejat
).
En ja, de server ondersteunt alle zooi, PHP, CGI, heel de rimbam.
Ik vind het alleen irritant dat mensen zo makkelijk de link kunnen kopieren en op hun eigen site zetten, alsof het van hen is. Ik heb er geen problemen mee wanneer ze het zelf uploaden, want dan kost het mij geen bandbreedte (er zijn al 2 servers afgesloten omdat is teveel dataverkeer veroorzaakten, omdat een (grote) site mijn links had gejat
En ja, de server ondersteunt alle zooi, PHP, CGI, heel de rimbam.
If we are all God's children, what makes Jesus so special?
Battle.net tag
Pagina: 1