net bij mn neef een duron 950 op een abit kt7a gezet en windows xp geprobeert te installeren. maar als ik de code in moet typen dan looptie opeens vast. soms meteen als je de code in moet typen, soms bijna aan het eind maar in iedergeval altijd op verschillende tijdstippen als de code ingevoerd moet worden.
volgens mij ligt dat aan de zwakke voeding van 235w. als ik wist datie dat had hak m zoiezo een 300w voeding laten kopen maar we konden het altijd proberen... heb ik gelijk en ligt het aan de voeding? of is dr iets anders? de windows xp cd is dezelfde als die ik heb gebruikt om het erop te zetten en bij mij is alles goed gegaan. ik heb wel een 300w voeding.
de specs van de computer van mn neef:
abit kt7a
amd duron 950
1 x 256mb pc133 geheugen
1 x 128mb pc100 geheugen
asus v6800 deluxe (gf1 ddr)
sb live! value
onbekend isdn modem
sitecom utp netwerk kaart
13 gb seagate hardeschijf
50x afreey cdrom
1.44mb diskette station
80x80mm case fan
coolermaster 6I51 cpu koeler (dacht ik, in iedergeval die eene die tot 1.2 ghz gaat).
koelprut
en geen windows xp
volgens mij ligt dat aan de zwakke voeding van 235w. als ik wist datie dat had hak m zoiezo een 300w voeding laten kopen maar we konden het altijd proberen... heb ik gelijk en ligt het aan de voeding? of is dr iets anders? de windows xp cd is dezelfde als die ik heb gebruikt om het erop te zetten en bij mij is alles goed gegaan. ik heb wel een 300w voeding.
de specs van de computer van mn neef:
abit kt7a
amd duron 950
1 x 256mb pc133 geheugen
1 x 128mb pc100 geheugen
asus v6800 deluxe (gf1 ddr)
sb live! value
onbekend isdn modem
sitecom utp netwerk kaart
13 gb seagate hardeschijf
50x afreey cdrom
1.44mb diskette station
80x80mm case fan
coolermaster 6I51 cpu koeler (dacht ik, in iedergeval die eene die tot 1.2 ghz gaat).
koelprut
en geen windows xp
Ik heb echt een hele goeie PC.