Allereerst, ik ben jullie geen verklaring schuldig, maar ik geef hem toch maar
Niet omdat ik wil slijmen, maar gewoon ik wil hier niet bekend staan als "het ruzie zoekertje" Vanmiddag waren er paar probleempjes omdat ik vraag naar sites voor cursusen, ik vraag hier nogmaals naar. Mischien had ik mij vraag niet goed geforumuleerd, het is niet zo dat ik te lui ben om zelf te zoeken, maar ik wil gewoon hup, meteen een site hebben met nmr en all, en het liefst dat diegene daar ook een cursur heeft gevolgt zodat hij mij een beetje kan uitleggen hoe wat, ik weet het, mischien word dit soort vragen heel vaak gesteld, en nee, ik ben geen forum n00b, die voor het eerst op een forum komt. De reden waarom ik mij nogal "agresief" opstelde is omdat ik nogal in de problemen zit, denk hierbij aan van school getrapt, uit huis getrapt, geen baan, snel werk moeten zoeken, etc etc, wel de capiciteiten in huis hebben, maar niet de diploma's. Ik moet de eerst komende tijd hard werken, ik zoek nml op het moment 2 baanen voor smiddag en s'avonds, zodat ik die cursusen kan betalen. Ik hoop hierbij dat jullie snappen dat ik niet de tijd heb en had om 2942950205 hits te gaan doorspitten die een zoekmachine opleveren. Ik hoop dat mijn excuses aanvaard word, en we hie allemaal met vrede kunnen leven.
thnx
thnx