Toon posts:

[HLP] Cursussen gezocht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Allereerst, ik ben jullie geen verklaring schuldig, maar ik geef hem toch maar :> Niet omdat ik wil slijmen, maar gewoon ik wil hier niet bekend staan als "het ruzie zoekertje" Vanmiddag waren er paar probleempjes omdat ik vraag naar sites voor cursusen, ik vraag hier nogmaals naar. Mischien had ik mij vraag niet goed geforumuleerd, het is niet zo dat ik te lui ben om zelf te zoeken, maar ik wil gewoon hup, meteen een site hebben met nmr en all, en het liefst dat diegene daar ook een cursur heeft gevolgt zodat hij mij een beetje kan uitleggen hoe wat, ik weet het, mischien word dit soort vragen heel vaak gesteld, en nee, ik ben geen forum n00b, die voor het eerst op een forum komt. De reden waarom ik mij nogal "agresief" opstelde is omdat ik nogal in de problemen zit, denk hierbij aan van school getrapt, uit huis getrapt, geen baan, snel werk moeten zoeken, etc etc, wel de capiciteiten in huis hebben, maar niet de diploma's. Ik moet de eerst komende tijd hard werken, ik zoek nml op het moment 2 baanen voor smiddag en s'avonds, zodat ik die cursusen kan betalen. Ik hoop hierbij dat jullie snappen dat ik niet de tijd heb en had om 2942950205 hits te gaan doorspitten die een zoekmachine opleveren. Ik hoop dat mijn excuses aanvaard word, en we hie allemaal met vrede kunnen leven.
thnx

Verwijderd

Topicstarter
En sorry voor alle spelfouten, maar ik moest dit tekstje binnen 2 minuten typen. :)

• TomR
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12:04
excuses aanvaard :)

Verwijderd

uit profiel
Aantal posts: 47
neej, geen totale n00b :)

ennuh, ik snap je :)

waar wil je tut sites voor eigenlijk??

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Nu nog 1 keer: zorg voor een duidelijke topictitel en lees eerst de faq's op W&G eens door, die topics bovenaan zodat je op de hoogte bent van die anderhalve regel.

Pers. problemen hebben is geen reden om vaste bezoekers af te zeiken. Wees blij met de hulp die je krijgt.

In de tijd waarin je vandaag op GoT bezig bent had je al -tig- cursussen kunnen vinden. bv www.appoint.nl

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Op vrijdag 12 oktober 2001 23:44 schreef Type het volgende:

[..]

neej, geen totale n00b :)

ennuh, ik snap je :)

waar wil je tut sites voor eigenlijk??
Lees even: [topic=290366/1/25]