Ik heb een AMD duron 800 gekocht en wil hem overclocken. Ik heb gehoord dat je met het serienummer op een site kan kijken tot hoe ver je hem kan overclocken, weet iemand die site?
Verwijderd
Heb je www.intel.com al geprobeert?
Anders moet je bij www.cyrix.com kijken.
Ok grapje, www.amd.com
Maar nu serieus, www.overclockers.com hebben een database, waar je goed in kan zoeken op type en op snelheid.
A
Ok grapje, www.amd.com
Maar nu serieus, www.overclockers.com hebben een database, waar je goed in kan zoeken op type en op snelheid.
A
Verwijderd
gewoon prob. baassie..
d'r zijn niet echte guidelines voor..
Kan enorm verschillen per proc.
Gewoon stap voor stap hoger..
als ie nie doet.. bios reset en stappie trug..
kind kan de spreekwoordelijke was doen.
d'r zijn niet echte guidelines voor..
Kan enorm verschillen per proc.
Gewoon stap voor stap hoger..
als ie nie doet.. bios reset en stappie trug..
kind kan de spreekwoordelijke was doen.
net of ze daar wel vermelden of je hem kunt overklokken...Op vrijdag 12 oktober 2001 23:33 schreef italiano het volgende:
Heb je www.intel.com al geprobeert?
Ok grapje, www.amd.com
maar probeer de search even, staan veel topics hierover die je vast een eind op weg helpen
Verwijderd
Ja 2300 guldenOp vrijdag 12 oktober 2001 23:35 schreef stanley het volgende:
italiano....... mooie spec......duur grapje zekers zo'n syteem
Verwijderd
Trots opOp vrijdag 12 oktober 2001 23:38 schreef italiano het volgende:
[..]
Ja 2300 gulden6 jaar geleden of zo
Zelf mun server is sneller
Nee, MIJN systeem gaat hard!Op vrijdag 12 oktober 2001 23:38 schreef stanley het volgende:
[..]
Trots op
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
erm.. ik zou gelijk met een 176W peltier beginnen, een swiftech waterblok, een luchtgekoelde 80W pre-chiller erin, eventueel nog een 2e 176W peltier, dubbele radiator met dual delta HP 120mm, dan zou je em toch wel op 1400 mhz moeten krijgen.
nadeel: Herrie, EXTREEM stroomverbruik (wattje of 6-700),
energiebedrijf komt klagen omdat de lantaarnpalen niet meer werken, pentagon vraagt je vriendelijk de zooi uit te zetten omdat hun homing devices niet meer werken omdat het hittezoekende systeem ontregeld raakt (teveel koude in de buurt), poolkappen smelten door overmatig energie verbruik, de waterspiegel stijgt, men vindt razendsnel h20 proof procs uit die onderwater werken, en je bent dan al met al niets opgeschoten.
nah, gewoon dikke sink, vcore mod, en ocen maar, kijken waar het schip strandt (als er met de molten polar caps nog land is, moehahaha
)
sorry tis laat, ben stoned en dan ga je vaak nutteloze dingen posten, alhoewel, nu we toch zo in die doemscenario's denken, OCEN die hap en werk de wereld de verdoemenis in!
tweak on!
Dr.Q
nadeel: Herrie, EXTREEM stroomverbruik (wattje of 6-700),
energiebedrijf komt klagen omdat de lantaarnpalen niet meer werken, pentagon vraagt je vriendelijk de zooi uit te zetten omdat hun homing devices niet meer werken omdat het hittezoekende systeem ontregeld raakt (teveel koude in de buurt), poolkappen smelten door overmatig energie verbruik, de waterspiegel stijgt, men vindt razendsnel h20 proof procs uit die onderwater werken, en je bent dan al met al niets opgeschoten.
nah, gewoon dikke sink, vcore mod, en ocen maar, kijken waar het schip strandt (als er met de molten polar caps nog land is, moehahaha
sorry tis laat, ben stoned en dan ga je vaak nutteloze dingen posten, alhoewel, nu we toch zo in die doemscenario's denken, OCEN die hap en werk de wereld de verdoemenis in!
tweak on!
Dr.Q
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
Verwijderd
Tja, ik kan natuurlijk ook mijn nieuwe pc neerzetten.Op vrijdag 12 oktober 2001 23:38 schreef stanley het volgende:
[..]
Trots op
AMD 1,4@1,5 GHZ 53 graden stressed
Verwijderd
check dit dan :
Gebruikersnaam: Fresh
Voornaam:
Achternaam:
E-mail adres:
Aantal posts: 14
Gem. aantal posts/dag: 1
Geslacht: Man
Beroep: Student
Studierichting: Bedrijfskundige Informatica
Hobbies en interesses: Uitgaan, sex
Signature:
Ondertitel:
Homepage:
ICQ Nummer: -
User icon: -
Webicon:
Hoezo is het IN om je profile zo minimaal in te gaan vullen
!!!
Kan toch gewooon je Profile in vullen ??
En als je hiero voor het eerst bent probeer es eerst wat faq's enzo door te lezen
!
Gebruikersnaam: Fresh
Voornaam:
Achternaam:
E-mail adres:
Aantal posts: 14
Gem. aantal posts/dag: 1
Geslacht: Man
Beroep: Student
Studierichting: Bedrijfskundige Informatica
Hobbies en interesses: Uitgaan, sex
Signature:
Ondertitel:
Homepage:
ICQ Nummer: -
User icon: -
Webicon:
Hoezo is het IN om je profile zo minimaal in te gaan vullen
Kan toch gewooon je Profile in vullen ??
En als je hiero voor het eerst bent probeer es eerst wat faq's enzo door te lezen
THANX!!!Op vrijdag 12 oktober 2001 23:36 schreef Reptile-X het volgende:
Dat kan je op Overclockers.com kijken.
Hier heb je de direct adres:
Cpu DataBase
Hmm, misschien een tip voor onze Bin Laden?OCEN die hap en werk de wereld de verdoemenis in!
tweak on!
Dr.Q
Stuur um eens een paar PC-tjes
Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast!
ieks, ik heb em gevonden, ik heb 5 miljoen $$$$..
hier blijven jij hierboven, ja jij mr. osama b.
dan krijg je een lollie.
Ocen vergt guts en $$, heb je 1 van 2en dan kom je vaak maar half zover. heb je beiden dan kom je misschien iets verder maar heb je van $$$ teveel dan geef je dat maar aan mij. moehahahah
een goede tip om een ban te voorkomen:
doe het met beleid, kijk eerst wat de temps worden en bedenk dan of het ethisch verantwoord is om je proc zo te laten creperen op een te hoge clockspeed. succes.
tweak on!
Dr.Q
hier blijven jij hierboven, ja jij mr. osama b.
dan krijg je een lollie.
Ocen vergt guts en $$, heb je 1 van 2en dan kom je vaak maar half zover. heb je beiden dan kom je misschien iets verder maar heb je van $$$ teveel dan geef je dat maar aan mij. moehahahah
een goede tip om een ban te voorkomen:
doe het met beleid, kijk eerst wat de temps worden en bedenk dan of het ethisch verantwoord is om je proc zo te laten creperen op een te hoge clockspeed. succes.
tweak on!
Dr.Q
Verwijderd
Tword nu erug off-topic....... 
Mod's waar zijn jullie ???
Hij heeft het wel door dat je met een serie nr kan zien hoe hoog ie wil,hij moet het gewoon maar proberen...
Vergelijken kan wel jah !!
Dus hij snapt het wel
SLOT 
STANLEY = KEIHARD VANDAAG TEGEN N00BS,no offence of course.
Hij heeft het wel door dat je met een serie nr kan zien hoe hoog ie wil,hij moet het gewoon maar proberen...
Dus hij snapt het wel
je weet dat ie bij overklokken heter wordt (je moet je koeler namelijk afhalen)....
ik ben niet verantwoordelijk voor de resultaten.....dit is dus een grapje, probeer het niet
ik ben niet verantwoordelijk voor de resultaten.....dit is dus een grapje, probeer het niet
stan je hebt het helemaal vout!
als je om slot roept roep dan om Slot-A
moehahahah
idd, gewoon even searchen enzo is productiever dan dit geblaat
poep!
tweak on en succes in't harde OC'ers leven, waar drank,soldeerpoken en drugs niet geschuwd worden.
tweak on!
Dr.Q
als je om slot roept roep dan om Slot-A
moehahahah
idd, gewoon even searchen enzo is productiever dan dit geblaat
poep!
tweak on en succes in't harde OC'ers leven, waar drank,soldeerpoken en drugs niet geschuwd worden.
tweak on!
Dr.Q
STOER!!!, HEEL STOEROp vrijdag 12 oktober 2001 23:52 schreef stanley het volgende:
Tword nu erug off-topic.......
Dus hij snapt het wel
SLOT
it's fresh, exciting (van die reclame)
jonge, gewoon doen! niet nadenken, overclocken, het is hedendaags zooooo makkelijk, boeit het hoe hoog je komt? nee, als je maar snel gaat! moehahaha..
zet je bak in een vliegtuig, gaat ie mach 1,2 whoppah
ik wens je succes uit de grond van me hart
twiet!
succes!
Dr.Q
rond dit uur is GoT echt niet serieus dus...
zullen we een poep-uurtje inlassen even alle frustraties eruit?
lijkt me een goed plan!
jonge, gewoon doen! niet nadenken, overclocken, het is hedendaags zooooo makkelijk, boeit het hoe hoog je komt? nee, als je maar snel gaat! moehahaha..
twiet!
succes!
Dr.Q
zullen we een poep-uurtje inlassen even alle frustraties eruit?
NP!Op vrijdag 12 oktober 2001 23:44 schreef Fresh het volgende:
[..]
THANX!!!
Dr. Q en Stanley als jullie die leuke frustraties in de huiskamer gaan uitpoepen ofzo, en niet newbies (no offence) gaat pesten. Damn het lijkt hier wel een kleuterschool.
There is no magic.
En wat kost een Duron nou nog tegenwoordig?
160 piekies
Kun je wel een keer een gok voor wagen nietwaar?
Als je tever gaat kun je hem net als ik gewoon als casebadge gebruiken. (kijk, das nou nuttig advies! En dat na 6 Palmpjes
ik zie paaaaardjes!!!)
160 piekies
Kun je wel een keer een gok voor wagen nietwaar?
Als je tever gaat kun je hem net als ik gewoon als casebadge gebruiken. (kijk, das nou nuttig advies! En dat na 6 Palmpjes
Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast!
Verwijderd
Neh je hebt gelijk.....kben er een beetje flauw van elke X dat gezeur terwijl als ze zoeken en de faq lezen dan kom je een heel stuk verder........Op zaterdag 13 oktober 2001 00:05 schreef The_Will het volgende:
Dr. Q en Stanley als jullie die leuke frustraties in de huiskamer gaan uitpoepen ofzo, en niet newbies (no offence) gaat pesten. Damn het lijkt hier wel een kleuterschool.
Kneem het wel terug wat ik gezegd heb....maar ik hoop dat oa fresh enzo beetje begrip tonen hiervoor.
hey, een beetje geinen mag hier nu ook al niet meer?
't is geen serieuze beledigingen ofzow hoor, alleen lol hebben, al dat serieuze gezever vaak hier ook, het is hier geen bibliotheek ofzow hoor!
naja, i get the message.
tweak off!
Dr.Q
't is geen serieuze beledigingen ofzow hoor, alleen lol hebben, al dat serieuze gezever vaak hier ook, het is hier geen bibliotheek ofzow hoor!
naja, i get the message.
tweak off!
Dr.Q
Hoezo stonedOp zaterdag 13 oktober 2001 00:01 schreef Dr.Q het volgende:
it's fresh, exciting (van die reclame)
twiet!
succes!
Dr.Q
zullen we een poep-uurtje inlassen even alle frustraties eruit?lijkt me een goed plan!
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
heey hoe heb jij dat door? ruik je het vanaf hier?
moehahah
daaamn hopen dat we hier geen drugsbeleid krijgen moehahaha..
tweak ur ass off! and back on again! and off! and on! moehaahah
l8terz!
Dr.Q
moehahah
l8terz!
Dr.Q
Verwijderd
Je kan het moeilijk al gaan roepen voordat ie deze topic had geplaatstOp zaterdag 13 oktober 2001 00:09 schreef Juggernaut het volgende:
BLAAT
vertel die jongen gewoon wat ie wil weten en ga niet direct UTFS roepen.
Ik ken de symptomen. En bij overmatig gebruik wordt je doodmoeOp zaterdag 13 oktober 2001 00:12 schreef Dr.Q het volgende:
heey hoe heb jij dat door? ruik je het vanaf hier?
moehahah
l8terz!
Dr.Q
dus ik ga maar eens slapen
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
Daar is ook een liedje over : Because I Got High - AfromanOp zaterdag 13 oktober 2001 00:13 schreef thedolf het volgende:
[..]
Ik ken de symptomen. En bij overmatig gebruik wordt je doodmoe
Moet je die maar es gaan luisteren dan snap je waarom ie zo raar post
Verwijderd
patsertje :r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:rOp vrijdag 12 oktober 2001 23:38 schreef stanley het volgende:
[..]
Trots op
okay that's it.Op zaterdag 13 oktober 2001 00:13 schreef thedolf het volgende:
[..]
Ik ken de symptomen. En bij overmatig gebruik wordt je doodmoe
never mind ok...
tjeez, men kan ook nooit eens de lolbroek uithangen hier, zitten we soms allemaal in ons ondergoed hier? dat we dan geen lolbroeken nodig hebben? of hebben we dan alleen onderbroeken humor?. 't zal wel. tjeez, en me hart stopt vanzelf.
laters en de nuchtere groeten
Dr.Q
Verwijderd
Het is wel zo dus heeft niets met patserig heid te maken....maar leuk dat je het weer terug neemt.Op zaterdag 13 oktober 2001 00:18 schreef InSaNe_Brian het volgende:
[..]
soz
follow this link
to go to a cyber-shrink
go to the group therapy
en you will see
that you must make love, not war
in the bushies, in your car...
just quit the nagging and bragging
and do your thing!
to go to a cyber-shrink
go to the group therapy
en you will see
that you must make love, not war
in the bushies, in your car...
just quit the nagging and bragging
and do your thing!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()