Toon posts:

verotte copie Risk II

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,
ff een vraagje:
Heb net een backup gemaakt van RiskII, maar de nocd-patches willen niet werken. Wel voor de single-player games, maar wanneer ik online wil spelen meldt ie dat de cd niet gevonden kan worden...

Wie weet wat hety zijn kan? Of waar de goeie patches zijn te halen...

• Hans
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Beetje goedkoop ingepakte illegale shit dit...

Verwijderd

Topicstarter
Nou, pardon hoor, moet ik je het bonnetje ff mailen? Van de Vobis, 50 piek...

Kweenie wat jij allemaal doet, maar veruit de meeste van mijn games zijn legaal... Ok, niet allemaal, maar ik verwacht niet dat jij wel alles wat je op je compu draait netjes betaald hebt!

Mzzl Hans, maar ik had graag een echte reactie gehad...

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Verkopen ze bij de Vobis nu ook al backuppen Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/wink.gif
Misschien is het gewoon niet mogelijk on-line te spelen met een 'illegale' versie.. Netzoals bij HL (geloof ik) en bij Tribes..

Verwijderd

Topicstarter
Hmz, snap nie, want bij een extra versie van UT kan het nml wel... Ben wel ff aan het zoeken geweest, maar deed het uiteindelijk wel...

Iemand anders nog een idee?

• Tim

Tim

UT is geen Risk][..

Verwijderd

Dus je maakt een back-up van je gekochte spel en gaat dan met een no-cd patch spelen? Kom op zeg.

Je mag van mij best wel illegale shit op je computer hebben, maar ga problemen met die zooi effe ergens anders bespreken.

Verwijderd

Topicstarter
Engeltje:

Hmpfz, laat mij lekker gewoon een backup maken van de cd's die ik wil... Ik vraag gewoon iets aan degenen waarvan ik denk dat die mij kunnen helpen, ik geloof dat een van de dingen is waar een forum van bestaat! Als je geen serieus antwoord _wil_ geven, laat het dan a.u.b. Reageer je ook zo op iedereen die het over WinME heeft? De release is nml pas op 14/9 geloof ik, kan dus nooit helemaal goed wezen wel? Ga je daar ook iedere keer dit gezeik vertellen? Krijgen ze dan niet een ontzettend dikke lul van je?!?

My Point:
ik vraag iets, en dan zou ik graag een serieus antwoord hebben, wil je dat niet geven, dan laat je commentaar maar voor je en ga dat tegen een ander spuien... Simpel toch?

Is het nou zo moeilijk?

• Tim

Tim

Start ICQ ff..

Verwijderd

Topicstarter
Alrighty Timpie

Verwijderd

Ga je daar ook iedere keer dit gezeik vertellen? Krijgen ze dan niet een ontzettend dikke lul van je?!?
Doe effe normaal zeg.

Jij vraagt iets wat erg veel door 'warez'-gebruikers wordt gevraagd. Op GoT is die zooi gewoon niet gewenst. Ik geef dat weer in mijn reactie. Geen reden voor jou om zo te reageren.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, misschien was het wat teveel van het goeie, maar ik bedoelde mijn vraag serieus, en niet als frequent warez-gebruiker.
maar ga problemen met die zooi effe ergens anders bespreken.
Nogmaals, ik heb gewoon graag backups van mijn cd's, en dat is nog steeds legaal! Tja, en het verhaal van no-cd patches wel / niet legaal ligt in een schemerzone, zijn genoeg threads over geweest... Niemand weet het echt zeker, dus zijn ze wat mij betreft gewoon te gebruiken...

Ik wil mijn spullen gewoon langer gebruiken en voor beschadiging behoeden... Niets illegale vraag dus, als ik wel gewoon alles zou branden wat ik tegen kwam zou ik er hier niets over vragen, ik heb de faq ook gelezen, ik weet wat wel en niet gewenst is. Dat er teveel warezgebruikers komen weet iedereen, reden temeer om mijn vraag naar een goeie patch / oplossing ook te verklaren, en dat heb ik gedaan.

Je hoeft me niet te geloven, vraagt niemand van je. Als je het niet gelooft, dan reageer gewoon niet. Lijkt me simpel genoeg. Ik hoopte alleen een oplossing te vinden hier.
That's all...

• Flashpoint
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09-2019

Flashpoint

PartyPartyPartyParty

Misschine ben ik wel heeeeeeeel naief in dit soort dingen, maar waarom zou iemand backups maken van zn cds die ie gekocht heeft en dan met de backup gaan spelen?

sowieso backups van cds lijkt me al onnuttig maar goed....

Member of OPP

• farlane
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:25
Misschien dat een of andere admin/moderator hier iets over kan zeggen ?

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

Verwijderd

Topicstarter
Is goed... Ik wil niet zeiken of tegen de regels zijn, maar gewoon info inwinnen. De vele threads wijzen uit dat het niet duidelijk is of het gebruik van patches wel of niet legaal is...

As ze zeggen dat het niet mag dan vraag ik niet verder, dan is het af...

So, let me know...

Verwijderd

Wat ik even niet begrijp:
Je hebt nu dus 2 CD's, maar je wilt zonder CD spelen...
Dan hoef je toch ook geen backup te maken, want met een NOCDpatch slijt je CD niet.

M.A.W.: Een erg goedkope smoes dit! Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/frown.gif

Verwijderd

Topicstarter
maar je wilt zonder CD spelen...
Is nie waar, speel niet zonder cd, heb niet de ganse cd op mijn harde schijf gekiepert! Staat gewoon op schijfje hoor, dus heb hem wel nodig... Eerst vragen as je het niet snapt en dan pas commentaar Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

Verwijderd

Waar slaat dit op? Je vraagt om een NOCD-patch om zonder cd te kunnen spelen en zegt dan dat je niet zonder cd speelt?

Weet je wel wat een NOCD-patch doet?

Verwijderd

Topicstarter
Vooral de melding: "insert original disk" omzeilen misschien? En ik heb niet echt de zin om mijn HDD vol te stouwen met alle games die ik in de loop der tijd vergaart heb, vandaar. Dat het ook gaat _zonder_ cd (nocd) weet ik, maar dan moet alles op HDD staan.

Samengevat:
nocd --> HDD --> geen zin in --> cd+nocd = opgeruimde HDD, ok? Zo niet, dan niet...

Enne, laat deze maar sluiten, ik ben er al achter waar de fout zit, kan iedereen weer lekker verder met wat ie wil, nietwaar?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.