[CS1.3] Mapchange duurt erg lang

Pagina: 1
Acties:

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Toen ik cs 1.1 had ging het mapchangen altijd onwijs snel en was ik altijd als eerste in de map enzo, maar nu ik een clean install heb gedaan met cs 1.3 duurt die mapchange altijd onwijs lang en dat is onwijs irri, weet iemand wat info? kan het komen doordat er nog wat demo's in me cstrike dir staan :?

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-02 20:41
Ehm geen idee ik heb er ook geen last van. Vandaag voor het eerst maar is gekeken naar dat CS, was is benieuwd naar die hype. Maar vind er geen zak aan. (no flame intended). Helemaal niet realistisch. En dan van die levels met computer schermen waar je u tegen zegd. Ehm wtf je lijkt wel een dwerg man, die verhoudingen kloppen voor geen zak in het meerendeel van het spel. Meteen maar weer delete gedaan. Dit is niet aan mij besteed :P Dan wacht ik wel op Couter strike coundition zero. Is wat beter qua graphics en models...

| I've got permission to color outside the lines |

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Op vrijdag 12 oktober 2001 23:02 schreef Genotix het volgende:
Ehm geen idee ik heb er ook geen last van. Vandaag voor het eerst maar is gekeken naar dat CS, was is benieuwd naar die hype. Maar vind er geen zak aan. (no flame intended). Helemaal niet realistisch. En dan van die levels met computer schermen waar je u tegen zegd. Ehm wtf je lijkt wel een dwerg man, die verhoudingen kloppen voor geen zak in het meerendeel van het spel. Meteen maar weer delete gedaan. Dit is niet aan mij besteed :P Dan wacht ik wel op Couter strike coundition zero. Is wat beter qua graphics en models...
Vroeg ik dat ofzo :? |:(

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-02 20:41
Op zaterdag 13 oktober 2001 00:55 schreef ubermaestro het volgende:

[..]

Vroeg ik dat ofzo :? |:(
Ehm nee dus... Boeieh moest ff me mening geven over dat spel. Ik zal me wel weer snel terug trekken in me huisje hor |:(

| I've got permission to color outside the lines |