Verwijderd
Foutcode 651?
De lijn is bezet?
Ongeldig wachtwoord?
Een of ander brak netwerkprotocol?
Waarschijnlijk is je baas gewoon aan het internetten en probeer jij op hetzelfde moment ook online te gaan, wat dus niet lukt
Andere oorzaken: telefoonlijn overbelast, account opgeheven, password veranderd van 't RAS-account.
De lijn is bezet?
Ongeldig wachtwoord?
Een of ander brak netwerkprotocol?
Waarschijnlijk is je baas gewoon aan het internetten en probeer jij op hetzelfde moment ook online te gaan, wat dus niet lukt
Andere oorzaken: telefoonlijn overbelast, account opgeheven, password veranderd van 't RAS-account.
Hij begint niet eens met bellen en staat hetzelfde ingesteld als de gewone internet verbinding dus geen beztte lijn of iets degelijks. Ook is het een RAS account dus of mijn baas aan het internetten is dat maakt helemaal niks uit. Voordat hij gegont te bellen geeft hij deze foutmelding al dus nog ideën
Verwijderd
een simpele ..maar kijk voor de gein eens of je het inbel nummer niet per ongeluk hebt veranderd
Nee dat heb ik niet veranderd, hij begint niet eens met bellen dat is juist het vreemde ervan. Als ik daarna een foutmelding zou krijgen dan snap ik dat maar voor het bellen al een foutmelding, dan breek mijn klomp ????
Pagina: 1