Billion ISDN + Windows XP

Pagina: 1
Acties:

• eelcoo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-08-2025
Oke het geval is zo:

Ik heb een Billion PCI ISDN kaartje, XP drivers van de site gedowntt en installed, toen deed het modem het eindelijk.. Nu heb ik 3 providers: Planet Internet, Wish click & Dial en TMFWeb...Nu gaat Wish Click & Dial gewoon zo snel zoals het zou moeten maar die andere 2 zijn zo traag als dikke stront.....iemand snappe dit?

• eXhale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
mmm, en als je in je Wish Click & Dial profiel nu eens de tel. nummer van tmf-web of planet gebruikt samen met de bijbehorenede usersname/password ?

• eelcoo
Op vrijdag 12 oktober 2001 23:33 schreef eXhale het volgende:
mmm, en als je in je Wish Click & Dial profiel nu eens de tel. nummer van tmf-web of planet gebruikt samen met de bijbehorenede usersname/password ?
hmm dat is een heel ander inbelnummer en DNS adressen hoor :?

• eelcoo
blaat nu doet Wish C & D het ook nog maar met 2 kb/sec en minder :'( ik raak echt gefrustreerd nu... ik heb ook zo'n voorgevoel dat het door mijn mobo komt,want ik deed pas een spel en toen viel mijn computer zomaar ineens uit... toen moest ik dus de BIOS resetten en toen deed ie het weer :? Iemand die ik ken heeft dat prob. ook gehad (van dat mobo) alleen die kon zelfs niet meer oplossen met BIOS resetten. Mijn garantie loopt over een maand af dus ik denk dat ik binnenkort even terug gaat en het probleem uitleg ( dan zeg ik dat ie soms uitvalt etc. )

Verwijderd

Ik heb ook ISDN onder WinXP, maar ik heb een Diva 2.01 (standaard bijgeleverd door KPN) Windows vond het ding vanzelf en installeerde hem prima en ik internet gewoon met de standaard 8kb/sec, nu moet je alleen nog opgeven wat je ISDN nummer is en in wat voorn land je woont omdat overal andere protocolen gelden, nu heb ik hier geen ervaring mee maar misschien moet je hier (of ergens anders diep in de instellingen) kijken. Nog succes!

• eelcoo
vaag dit hoor....eerst had ik in ander PCI slot gedaan, drivers installed, nog steeds 1 kb/sec :r
en toen dus ff eruit gehaald, geboot, uit gezet, erin gedaan, drivers installed en hij deed het weer perfect :?
topic closed if U ask me
Pagina: 1