[CM] Spuitverf eraf?

Pagina: 1
Acties:

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022
Ik heb dus me kassie onlangs terug gespoten, alleen, aaarrggh, te dichtbij en lelijke vlekken... Hoe erafkrijgen? White Spirit zat ik zo te denken :)

Enneuh, plakaatverf, hoe zit ut daarmee? Mijn zussie zag dat de verf een beetje weggging, en dus ging ze er ff over met plakaatverf... Best wel leuk idee, aleen is de laag te dik en is die plakaatverf GRIJS kaan kleuren op me ZWARTE kast |:( echt om van te :r

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Op vrijdag 12 oktober 2001 21:48 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
Ik heb dus me kassie onlangs terug gespoten, alleen, aaarrggh, te dichtbij en lelijke vlekken... Hoe erafkrijgen? White Spirit zat ik zo te denken :)

Enneuh, plakaatverf, hoe zit ut daarmee? Mijn zussie zag dat de verf een beetje weggging, en dus ging ze er ff over met plakaatverf... Best wel leuk idee, aleen is de laag te dik en is die plakaatverf GRIJS kaan kleuren op me ZWARTE kast |:( echt om van te :r
Plakkaat verf is waterverf, dus da's er zo vanaf...
Maar hoe bedoel je, teruggespoten?
Eerst zwart en nu toch weer wit? Da's moeilijk netjes te krijgen denk ik zo...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Op vrijdag 12 oktober 2001 21:48 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:

jouw zusje is echt lief :Y)

Verwijderd

SCHUURMACHIEN, en van voor af aan beginnen,...
met dunne strookies verf,....

• lvh
Nee, was al zwart, maar die #$##2@1!!! zus van me moest zo nodig met haar stoel tegen de kast rammen. Ze hoorde iets, wist niet wat ut was, deed ff haar stoel weg, keek op kast, blind mol zag niets, RAM, stoel terug tegen kast, dit herhaalt zich een paar keer :( :( ;( :'(
Op vrijdag 12 oktober 2001 21:52 schreef Demoniac het volgende:

[..]

Plakkaat verf is waterverf, dus da's er zo vanaf...
Maar hoe bedoel je, teruggespoten?
Eerst zwart en nu toch weer wit? Da's moeilijk netjes te krijgen denk ik zo...

• lvh
Dubbelpost O-)

• lvh
Ze bedoelt ut wel goed, maar, DAMN dat ze met haar tentakels van mijn case blijft...

Ik zie het al gebeuren als ik watercool, dan gaat zijn denken dat de aansluitingen van me waterblok lekken, PLEUR, PC onder water :P
Op vrijdag 12 oktober 2001 21:56 schreef BrainDamage het volgende:

[..]

jouw zusje is echt lief :Y)

• lvh
Al geprobeerd, veel krassen maar nix verf eraf :(
Op vrijdag 12 oktober 2001 21:57 schreef KingRichje het volgende:
SCHUURMACHIEN, en van voor af aan beginnen,...
met dunne strookies verf,....

• Demo

Demo

Op vrijdag 12 oktober 2001 21:57 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
Nee, was al zwart, maar die #$##2@1!!! zus van me moest zo nodig met haar stoel tegen de kast rammen. Ze hoorde iets, wist niet wat ut was, deed ff haar stoel weg, keek op kast, blind mol zag niets, RAM, stoel terug tegen kast, dit herhaalt zich een paar keer :( :( ;( :'(
[..]
Gewoon laten betalen! >:)

Als het op het metaal is, kan je het gewoon vlak schuren, en dan primer en zwarte verf er op...
Maar op het plastic is moeilijk te repareren :(
* Demo heeft het frontje van zijn kast ook flink verkloot...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.

• lvh
Ze is 6, met al haar spaarcentjes haalt ze nog niet de helft :)
Op vrijdag 12 oktober 2001 22:02 schreef Demoniac het volgende:

[..]

Gewoon laten betalen! >:)

Als het op het metaal is, kan je het gewoon vlak schuren, en dan primer en zwarte verf er op...
Maar op het plastic is moeilijk te repareren :(
* lvh heeft het frontje van zijn kast ook flink verkloot...

• Demo

Demo

Op vrijdag 12 oktober 2001 22:11 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
Ze is 6, met al haar spaarcentjes haalt ze nog niet de helft :)
[..]
Ow, dat ken ik... mijn vriendin heeft er ook zo een... Ben je daar aan het logeren, komt ze je om 7 uur 's ochtends (en het was 's avonds _laat_ geworden) wakker maken om samen met de cavia's te kunnen spelen... :(

Maareh, wat doet ze op jouw computer?

• lvh
Weet ik veel, waarschijnlijk was ze weer errug behulpzaam....

WTF? Neee!!!! MIJN DIABLO2 CHARS! WEG! ALLES WEG! (SERIEUS) OMFG MIJN HARDCORE 72 BARB! NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

[me=30520]wants revenge >:)
[/me]
Op vrijdag 12 oktober 2001 22:14 schreef Demoniac het volgende:

[..]

Ow, dat ken ik... mijn vriendin heeft er ook zo een... Ben je daar aan het logeren, komt ze je om 7 uur 's ochtends (en het was 's avonds _laat_ geworden) wakker maken om samen met de cavia's te kunnen spelen... :(

Maareh, wat doet ze op jouw computer?

• Demo

Demo

Op vrijdag 12 oktober 2001 22:25 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
Weet ik veel, waarschijnlijk was ze weer errug behulpzaam....

WTF? Neee!!!! MIJN DIABLO2 CHARS! WEG! ALLES WEG! (SERIEUS) OMFG MIJN HARDCORE 72 BARB! NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

[me=8077]wants revenge >:)
[..]
Serieus? Dat SuXXorz...
Mijn zusje (16) heeft vorige week bij haar vriendje nog zijn bureaublad achtergrond verkloot, dus ik denk niet dat je er erg gauw vanaf zal zijn... :( :P

• lvh
Hehe, revenge... >:)
*deze lijn is niet getypt voor de gevoelige jongeren die dit misschien zouden lezen*

Ik had nog een backupje van een week geleden, maar toen was ie nog "maar" 70 :)
Op vrijdag 12 oktober 2001 22:28 schreef Demoniac het volgende:

[..]

Serieus? Dat SuXXorz...
Mijn zusje (16) heeft vorige week bij haar vriendje nog zijn bureaublad achtergrond verkloot, dus ik denk niet dat je er erg gauw vanaf zal zijn... :( :P

• lvh
Nu terug ontopic, hoe krijg ik die $££"!£" verf eraf?
Pagina: 1