Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
if(($a=='a') || ($b=='b')) blaat();
edit: D2k: You'll be dead by dawn, ye miserable crawling mainlander!
Arrrrrrr!
edit: D2k: You'll be dead by dawn, ye miserable crawling mainlander!
Arrrrrrr!
( ($zoekopcat == "leeg") || ($zoek == "leeg") )
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Soms voel ik me zoooooo dom 
Bedankt!
Bedankt!
Op vrijdag 12 oktober 2001 21:55 schreef 456 het volgende:
Bedankt!
neu geeft nix
maar een paar haakjes extra wil de oplossing nog wel eens zijn
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Ik heb dat soms ook wel eens.. dan denk 'k gewoon 'te moeilijk' en heb 'k een foutje, maar blijf ik er maar overheen kijken.. Als 'k dan ff een uurtje op de bank ga liggen ofzo, en dan terug achter m'n pc ga zitten zie ik meteen waar de fout zitOp vrijdag 12 oktober 2001 21:55 schreef 456 het volgende:
HOE herkenbaar.Op vrijdag 12 oktober 2001 22:01 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Ik heb dat soms ook wel eens.. dan denk 'k gewoon 'te moeilijk' en heb 'k een foutje, maar blijf ik er maar overheen kijken.. Als 'k dan ff een uurtje op de bank ga liggen ofzo, en dan terug achter m'n pc ga zitten zie ik meteen waar de fout zit
Ik ben dan een wel een net php beginner (kben begonnen met visual basic) maar heb dan wel de logica in mijn kop. En soms haal ik die 2 talen door elkaar.
Vermenigvuldig de tijdstippen dan waarop ik programmeer (savons / snachts), dan wil ik nog wel eens een ; of een ] of een } ofzo vergeten...
Yup indeed, 's nachts wil dat wel eens gebeuren jaOp vrijdag 12 oktober 2001 22:05 schreef 456 het volgende:
[..]
HOE herkenbaar.
Ik ben dan een wel een net php beginner (kben begonnen met visual basic) maar heb dan wel de logica in mijn kop. En soms haal ik die 2 talen door elkaar.
Vermenigvuldig de tijdstippen dan waarop ik programmeer (savons / snachts), dan wil ik nog wel eens een ; of een ] of een } ofzo vergeten...
Pagina: 1