Toon posts:

Diablo2 Name Changer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een handig programma voor Diablo II spelers.
Vooral de spelers die op internet spelen willen de naam van een character wel eens veranderen. Maar tot nu toe kon dat niet. Ik heb een programma waarmee je dat wel kan doen.
Het is 239 Kb groot. Je kan een mailtje naar mijn emailadres sturen en dan stuur ik jou het programma op.

GreetingZ

Chimera

Verwijderd

Ik heb een tijdje terug op het forum van blizzard gelezen dat er een trojan in die namechanger zit die je password en id van diablo opstuurt.
Of je cdkey.
Helemaal precies weet ik het niet meer.

Verwijderd

Topicstarter
RaaR..

Ik heb het al een paar keer gebruikt en er geen last van gehad.
Ik heb nou een maand denk ik maar we shall see

GreetingZ

Verwijderd

Topicstarter
RaaR..

Ik heb het al een paar keer gebruikt en er geen last van gehad.
Ik heb het nou een maand denk ik maar we shall see...

GreetingZ

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-10 07:17
Je kan ook gewoon de save files handmatig veranderen.

• DareDevil
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-02 16:29
Je kan inderdaad je naam veranderen door de files te hernoemen.
Maar dit werk alleen als je nog geen update hebt ver 1.(0)2?
Als je het dan doet kunnen er rare dingen gebeuren...je bent weer lvl1 zonder items...of geeft een melding van invalid namw ofzo iets.

Paradigm: Shift happens.

• farlane
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-11 14:22
Save files hacken werkt alleen in single player en open tcp/ip. Je realm characters worden op de servers van battle.net opgeslagen.

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

Verwijderd

Topicstarter
Dit werkt ook als je patch 1.03 hebt. Het werkt inderdaad alleen bij open battle.net en single player characters, dus niet bij relam characters. Maar alles blijft gewoon normaal je wordt niet opeens level 1 ofzo of gebanned.
Pagina: 1