Toon posts:

Verstandig om nu een MX door PRO te vervangen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het verstandig om op dit moment een GF2pro met TV out voor iets van 440,- te kopen? Ik wil mijn MX slome bagger kaart er uit!

Ik vind 500 piek een redelijke prijs voor een kaart.

Denken jullie dat de geforce 3 daar snel in de buurt gaat komen? Ik ben van plan de GF2pro van leadtek vor +- 440,- piek bij queens te halen en die te OCen naar Ultra snelheid met mn Blorb en heatsinks die ik overkoop van iemand :P !

Wat zouden jullie doen?

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

Wimo.

Shake and Bake!

Dat vraag ik me ook af

• Albo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-07-2024
Deze kaart is idd de moeite waart. Door het snelle geheugen van 5 ns. en de grote heatsink is deze kaart perfect over te klokken. Ik haal met gemak een snelheid van 240/470 mhz. :P

Mijn benchmark ging van 2100 (geforce II MX)in 3dMark 2001 naar 3850 en in 3dMark 2000 van 4700 naar 8800 :9

Verwijderd

Topicstarter
Sappig :P!

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik ook met1 TV-out!

Verwijderd

Als je de snelste GF2PRo wil, ga voor Gainward, ze hebben nu zelfs de 450Mhz versie uitgebracht en die kan je gewoon op 500Mhz klokken... lijkt me meer de moeite waard dan een Leadtech

Maar je kan beter nog ff w8en met GF kaartje kopen ivm de nieuwe lijn.... prijzen gaan verder dalen

Verwijderd

Leadtek GTS/Pro rockz zekersz en niet zo duur ik zou zeggen ga dr voor

Verwijderd

Topicstarter
Die gainward lijkt me meer een Geforce 2 Ultra als je het mij vraagt!

Ik weet IIG zeker dat queens de 5 ns versie met hardware monitor verkoopt! Ze geven er alleen (volgens een vriend) geen software voor mee!

En het mem gaat mezelf op 480 krijgen :)! Dat is mn target!
Mn MX heb ik ook op 200 mem gekregen, dus dit gaat ook lukken!

Verwijderd

Die Gainward die ik heb heeft 5ns DDR, die nieuwe GF2PRo van Gainward, heeft 4.5ns DDR

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:13
Misschien betere tip. Haal een Radeon 8500.
Goedkoper en (beter) evengoed als GF3. Hebben hier een inkoop actie en dan kost het 700 gulden. Waarschijnlijk als je het zelf bestelt 750.

• Albo
  • Laatst online: 23-07-2024
Bij Queens heb je de retail versie voor fl. 335,00 (32 mb), dus incl. alle software (drivers, hardwaremonitor etc.) en 2 spellen :9

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

Wimo.

Shake and Bake!

Op vrijdag 12 oktober 2001 22:17 schreef Albinoraptor het volgende:
Misschien betere tip. Haal een Radeon 8500.
Goedkoper en (beter) evengoed als GF3. Hebben hier een inkoop actie en dan kost het 700 gulden. Waarschijnlijk als je het zelf bestelt 750.
Liever niet.. heb liever een kaart die na een half jaar nog werkt met spellen ;)

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:44
Dat doet die Radeon vast ook wel, althans lees niet dat games ineens niet meer werken met een Radeon

* Speedy wil wel zo'n 8500 :9

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Topicstarter
Radeon zullen best wel goeie kaarten zijn, maar de ontwikkeling van drivers gaat bij Nvidia stukken beter en sneller, omdat veel mensen er ook individueel mee bezig zijn.

Dus daarom kies ik voor Geforce! Mijn MX heeft het lang uitgehouden door de drivers en overklokbaarheid!

• MartNL
  • Laatst online: 01:14

MartNL

Op zaterdag 13 oktober 2001 22:25 schreef Ro2 het volgende:
Radeon zullen best wel goeie kaarten zijn, maar de ontwikkeling van drivers gaat bij Nvidia stukken beter en sneller, omdat veel mensen er ook individueel mee bezig zijn.

Dus daarom kies ik voor Geforce! Mijn MX heeft het lang uitgehouden door de drivers en overklokbaarheid!
Nou wat gaat de drivers daar een stuk beter. Ja er komen inderdaad veel meer updates uit maar er zit haast nooit verandering in. Dus koop nou maar gewoon die radeon dan heb je in goed beeld en geen magnetron!

Verwijderd

Topicstarter
De drivers hebben soms echt flinke verbetering hor!

En ik heb die GTSpro bij Queen Systems besteld, want die is niet al te duur en best snel :)! En die nieuwe Radeon is te duur voor me hoor :), maar toch bedankt voor de suggestie!

Verwijderd

Anders heb je ook nog de radeon 7500, radeon 1 met DVI en TV-out
Op zondag 14 oktober 2001 11:47 schreef Ro2 het volgende:
De drivers hebben soms echt flinke verbetering hor!

En ik heb die GTSpro bij Queen Systems besteld, want die is niet al te duur en best snel :)! En die nieuwe Radeon is te duur voor me hoor :), maar toch bedankt voor de suggestie!

Verwijderd

Qua snelheid ga je er zeker veel op vooruit, maar je kunt ook wachten totdat de Gf3 Ti200 uit is, dat is een Gf3, maar dan langzamer geklokt. Die is net zo snel als een Gf2 Ultra zeggen + je hebt dan de features van de Gf3!

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-11-2025

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

:Z Volgens begrijpen sommige tweakers het niet helemaal. Hij wil het toch op een Pro houden, en zijn budget is 440 piek.
Ik zal het wel doen, je MXje verkopen aan gek voor 200 piek >:) en dan een Gainward of een Leadtek kopen.
Pagina: 1