Pcmcia netwerkkaart

Pagina: 1
Acties:

• ddkiller0900
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-06 09:21
weet iemand een winkel in belgie (liefst in limburg) of een online shop die levert naar belgie waar ik een pcmcia netwerkaart met coax en utp kan krijgen. Ik zit met zo'n groot probleem, het moet nog een ouder kaartje zijn wat die nieuwe pcmcia kaartjes zijn zogezegd pcmcia 2. En deze werken niet samen met mijn notebook (486dx 100mhz, 16 mb ram, ...). Weet iemand iets? :?

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Hmmz... Wordt moeilijk... Misschien iets voor 2e hands?

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• ddkiller0900
  • Laatst online: 13-06 09:21
2de hands is ook goed hoor, ik heb hem dringend nodig voor school, het liefst coax en utp erop want bij onze school zijn twee type netwerken

Verwijderd

Heheh,

Dynalink kopen ??? :)
UPT & Coax voor maar 200,- >:)

Nee, sorry, wil hem zelfhouden :P
Denk er trouwens wel om: je hebt geen 100 mbit versies die zowel utp als coax aan kunnen.

• Solarsparc
  • Laatst online: 01:24
Ik denk niet dat dat een probleem is - een 486 heeft al moeite genoeg met 10Mbit.

Verwijderd

Anders is een Xircom PE3 parport adaptor misschien een oplossing of D-Link of zo. Van de eerst genoemde weet ik dat ie zowel rj45 als coax aansluiting heeft.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:33

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

* dion_b heeft er een, maar die is niet te koop.

Probeer op beurzen- daar zijn vaak in 'grabbeltonnen' degelijke dingen te vinden (al is het vaak een hels karwei om de juiste kabel bij de kaart te vinden). Geen info over beurzen in BE, maar op 20 okt is er een vlak over de grens in Roosendaal, 17 november in Roermond en 8+9 december in Maastricht.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1