Hoi allemaal,
Ik vraag me af wat ik verkeerd heb gedaan om het volgende te bereiken.
Ik heb zojuist, na upgrade naar XP, phptriad opnieuw geinstalleerd en nu heb ik het volgende probleem:
Zolang ik iets in php schrijf en het opsla met een .php extensie is er helemaal niets aan de hand. Wil ik echter de boel opslaan als .html extensie, dan herkent mijn browser de php code niet, deze is gewoon in de bron zichtbaar.
Ik heb al gepoogd op internet te zoeken naar een mogelijke oplossing, maar wat ik enkel vind is dat je in je c:\apache\conf\httpd.conf je directory index lijstje moet aanvullen met index.html en index.htm. Dat had ik echter allang goed staan, dus daar kan het niet aan liggen lijkt mij.
Is er iemand die een oplossing heeft?
voor de zekerheid hier her directory index lijstje:
# DirectoryIndex: Name of the file or files to use as a pre-written HTML
# directory index. Separate multiple entries with spaces.
#
<IfModule mod_dir.c>
DirectoryIndex index.html
DirectoryIndex index.htm
DirectoryIndex index.php
DirectoryIndex index.php3
DirectoryIndex default.html
DirectoryIndex default.htm
Alvast bedankt voor de moeite!
Ik vraag me af wat ik verkeerd heb gedaan om het volgende te bereiken.
Ik heb zojuist, na upgrade naar XP, phptriad opnieuw geinstalleerd en nu heb ik het volgende probleem:
Zolang ik iets in php schrijf en het opsla met een .php extensie is er helemaal niets aan de hand. Wil ik echter de boel opslaan als .html extensie, dan herkent mijn browser de php code niet, deze is gewoon in de bron zichtbaar.
Ik heb al gepoogd op internet te zoeken naar een mogelijke oplossing, maar wat ik enkel vind is dat je in je c:\apache\conf\httpd.conf je directory index lijstje moet aanvullen met index.html en index.htm. Dat had ik echter allang goed staan, dus daar kan het niet aan liggen lijkt mij.
Is er iemand die een oplossing heeft?
voor de zekerheid hier her directory index lijstje:
# DirectoryIndex: Name of the file or files to use as a pre-written HTML
# directory index. Separate multiple entries with spaces.
#
<IfModule mod_dir.c>
DirectoryIndex index.html
DirectoryIndex index.htm
DirectoryIndex index.php
DirectoryIndex index.php3
DirectoryIndex default.html
DirectoryIndex default.htm
Alvast bedankt voor de moeite!