Sinds een paar dagen heb ik Internet Explorer 6... op zich werkt het goed... alleen vind ik het volgende nogal raar:
Op mijn [oude baggere aan een upgrade toe zijnde] site heb ik een formpje waarmee je op mijn [nooitgebruikte] mailinglist kan aanmelden. Nu hoort daar gewoon een logische volgorde te staan, maar hij laat dus eerst de input box zien en dan wat er normaal gezien voor zou moeten staan. Bovendien is er geen submit button [:?]
dit zijn de bijbehorende codes...
html:
CSS: [een stukje van mijn externe .css die van belang is]
dit is de site waar het om gaat: http://www.tigereyed.f2s.com/home/
[ik draai sinds kort ook op windowsXP, misschien dat dat ook invloed kan hebben...]
Wie kan mij dit uitleggen???
Op mijn [oude baggere aan een upgrade toe zijnde] site heb ik een formpje waarmee je op mijn [nooitgebruikte] mailinglist kan aanmelden. Nu hoort daar gewoon een logische volgorde te staan, maar hij laat dus eerst de input box zien en dan wat er normaal gezien voor zou moeten staan. Bovendien is er geen submit button [:?]
dit zijn de bijbehorende codes...
html:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| <!-- MAILING LIST --> <br /> <form action="http://pub47.bravenet.com/elist/add.php" method="post"><input type="hidden" name="usernum" value="4016508812" /><input type="hidden" name="cpv" value="1" /> <table style="border:1px solid #000080; position:relative; right:10px;" cellspacing="0" cellpadding="4"><tr style="background:#CCD2E6;"><td> <span style="font-family:Arial,Helvetica; font-size:9pt; font-weight:bold; position:absolute; right:2px;">Mailing list</span><br /> <span style="font-size:5px;">- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -</span><br /> <span class="small">Enter your name and email address:</span><br /> <span class="small">Name:</span> <input type="text" name="ename" maxlength="60" class="text" style="position:absolute; right:70px;" /><br /> <span class="small">Email:</span> <input type="text" name="emailaddress" maxlength="100" class="text" style="position:absolute; right:70px;" /><br /> <div align="center">[img]"../mailadd.gif"[/img]<input type="radio" name="action" value="join" checked="checked" /><span class="small">Subscribe - Unsubscribe</span><input type="radio" name="action" value="leave" />[img]"../mailleave.gif"[/img]</div> <span style="font-size:5px;">- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -</span><br /> <input type="submit" name="submit" value=": : submit : :" class="but" style="position:relative; left:123px;" /></td></tr></table></form> <!-- END MAILING LIST --> |
CSS: [een stukje van mijn externe .css die van belang is]
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
| .small {
FONT-FAMILY: Arial,Helvetica;
COLOR: #000080;
FONT-SIZE: 8pt;
}
TEXTAREA,INPUT {
CURSOR:crosshair;
}
INPUT.text {
font-family:Arial,Helvetica;
font-size:8pt;
color:#000080;
width:100px;
background:#CCD2E6;
border-width:1px;
}
INPUT.but {
font-family:Arial,Helvetica;
font-size:8pt;
color:#000080;
font-weight:bold;
background:#CCD2E6;
border-width:1px;
} |
dit is de site waar het om gaat: http://www.tigereyed.f2s.com/home/
[ik draai sinds kort ook op windowsXP, misschien dat dat ook invloed kan hebben...]
Wie kan mij dit uitleggen???