Toon posts:

Novell Netware; SP3 waar te vinden?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zie onderwerp.. :)

Op de novell site is er gewoon geen download-link meer te vinden, misschien dat iemand 'm toevallig op CD heeft?

Het gaat om Support Pack 3 voor novell netware 5.

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Op vrijdag 12 oktober 2001 20:53 schreef hezik het volgende:
Op de novell site is er gewoon geen download-link meer te vinden,
Ik weet niet waar jij gekeken hebt, maar hij is er gewoon hoor...

http://support.novell.com/servlet/filedownload/pub/nw51sp3.exe

Of wil je SP3 voor 5.0? (en zo ja: waarom in vredesnaam?)

Verwijderd

Topicstarter
Dat is SP3 voor Netware 5.1 ...

ik zoek 'm voor Netware 5.0

//edit
het waarom:

omdat ik (nog steeds) bezig ben een hardware upgrade uit te voeren. Aangezien alle andere opties niet het gewenste resultaat geven wil ik dit doen volgens de door novell geadviseerde dsmaint procedure. Voorwaarde hiervoor is dat beide servers dezelfde versie van NDS draaien. Onze oude server draait 7.33 en een schone install van NW 5 draait 7.3

In SP3 zit een upgrade naar 7.33, vandaar.

nb. het upgraden van de oude naar sp6a geeft een hele reeks abends welke niet op te lossen zijn ivm. archaise hardware en storende drivers ervan.

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Op vrijdag 12 oktober 2001 20:58 schreef hezik het volgende:
DAangezien alle andere opties niet het gewenste resultaat geven wil ik dit doen volgens de door novell geadviseerde dsmaint procedure. Voorwaarde hiervoor is dat beide servers dezelfde versie van NDS draaien. Onze oude server draait 7.33 en een schone install van NW 5 draait 7.3
Hmm.. geef je weinig kans om nog een SP3 te vinden... kun je niet NDS op de oude server upgraden naar een nieuwere versie zonder SP6a? 7.55a moet ook zonder het laatste support pack werken.. (zolang je een recente winsock hebt)

Verwijderd

Topicstarter
Tsja, zal dat maar proberen dan..

overigens vind ik het erg waardeloos van Novell dat die SP niet meer te downloaden is. Stel dat onze server om wat voor reden dan ook gecrashed was (brand ofzo) en ik 't zaakje had moeten restoren op een andere server dan hadden we dus een probleem gehad aangezien de NDS versie niet klopt.

Vraag me niet waarom die server niet eerder geupdate is; ik werk hier nog niet zo lang :)

//edit nev mind de restore opmerking, je restored natuurlijk ook de NDS versie (slaat zichzelf op hoofd).

Desalniettemin blijf ik het waardeloos vinden >:)

Verwijderd

Topicstarter
cool, heb 'm alsnog gevonden door bij google op de filename (nw5sp3.exe) te zoeken.. locatie: duitse ftp:

http://www.invent.de/pub/NETWARE/500/nw5sp3/
Pagina: 1