Gaan we lopen rotzooien of gaan we met novell aan de slag?
Had eerst Microsoft ISAS. Was ik heel tevreden over. Nu toch maar een apparte Linux bak neergezet als firewall, om de server een beetje ontlasten en Linux kost toch niets...
Waarom moeilijk doen als het met z'n tweeën kan... | LanParty's!
Hmmm Wat is dit voor pakket en wat doet het?Op vrijdag 12 oktober 2001 23:03 schreef SuperTrooper het volgende:
Had eerst Microsoft ISAS. Was ik heel tevreden over. Nu toch maar een apparte Linux bak neergezet als firewall, om de server een beetje ontlasten en Linux kost toch niets...
Ik kan er bij onze vriend Bill niets over vinden dan behalve dat ISAs een bepaald certificaat is of zo--> "The Microsoft Industry Solution Awards (ISAs)"
Dus kortom wat is het, wat doet het en waar kan ik mee info vinden?
La ma ik zie het al het is Microsoft Internet Security and acceleration server....thnx.Op zaterdag 13 oktober 2001 05:48 schreef Elroyv het volgende:
[..]
Hmmm Wat is dit voor pakket en wat doet het?
Ik kan er bij onze vriend Bill niets over vinden dan behalve dat ISAs een bepaald certificaat is of zo--> "The Microsoft Industry Solution Awards (ISAs)"
Dus kortom wat is het, wat doet het en waar kan ik mee info vinden?
Maar ehhh is het wat?
Tja... Ben er zelf wel tevreden over. Het is gewoon de opvolger van Proxy-Server 2.0, maar met veel uitgebreiderde mogelijkheden en nu ook om te loggen in de FireWall etc...
'K zou zeggen: download de trial en probeer die eens een 120 dagen uit...
'K zou zeggen: download de trial en probeer die eens een 120 dagen uit...
Waarom moeilijk doen als het met z'n tweeën kan... | LanParty's!
Verwijderd
hmmmm, nu heb ik op een 2k server Winroute Pro geinstaleert...Op vrijdag 12 oktober 2001 23:47 schreef VipTweak het volgende:
Proxy - Winroute Pro
Firewall - Zone Alarm 2.6 Pro
Internet is toegankelijk voor iedereen (ondanks dat je maar een paar gebruikers toegang geeft) en mail wil er niet door komen (er staat geen firewall aan o.i.d.)
met andere woorden: iedereen kan op Inet (en da's niet de bedoeling) en alleen op de server kan je mail ontvangen (en da's niet de bedoeling)
iemand ideeen over hoe dit goed ingestelt kan worden of een ander progje weet dat makkelijk te configen is?
ISA server, voor zowel firewall als proxy.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Pagina: 1