Primary IDE Controller Dynamisch uitgezet???

Pagina: 1
Acties:

• Starky
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-03 19:28
Wie weet wat dit kan zijn, heb een Abit KT7 Raid. Besturing Win98 SE. En heb sinds vandaag dit probleem. Mijn HD staat op de ATA 100 maar mijn schrijvers staan op de standaard ide controllers en die zijn nu dus dood???

Als ik WinXP start is alles goed.

ASUS P4C800 DELUXE, 1024 , x120GB WD 7200, Radeon 9500, 2 maal Dell TFT 20 inch, Sony DVD+RW, LiteOn 32

Verwijderd

Wees es wat duidelijker, want hier kan ik echt geen kaas van eten. :?

• Starky
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-03 19:28
Ik zal proberen duidelijker te zijn.

Als ik mijn puter start krijg ik meteen de melding computer opnieuw opstarten voor de nieuwe hardware. Als ik dat doe en ik ben weer bij het beginscherm begint het weer van voor af aan, computer opnieuw ........... ALs ik dit negeer zie ik bij configuratie, >> systeem dat de CDschrijver niet werkt omdat hij als foutmelding aangeeft dat de Primary IDE Controller dynamisch uitgezet is. Ik heb van VIA al de nieuwste drivers geprobeerd maar ik blijf met dit probleem zitten. ALs ik nu in Windows XP opstart heb ik geen probleem, dan werkt alles wel naar behoren. DUs het ligt niet aan de controller, maar waar wel aan dan?

Ik hoop dat ik nu duidelijker ben geweest.

ASUS P4C800 DELUXE, 1024 , x120GB WD 7200, Radeon 9500, 2 maal Dell TFT 20 inch, Sony DVD+RW, LiteOn 32

Verwijderd

moved HA >> OM