Hoe is dit moederbord?

Pagina: 1
Acties:

• Greoo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-08 17:33
Ik kan via mijn werk een computer aanschaffen waar dit: http://www.fujitsu-siemens.com/rl/peripherals/mainboards/d1194.html
moederbord in zit. Ik kan geen enkele test vinden, wie geeft er een zinnig advies?

Greoo

Verwijderd

zal wel een orginelen intel moederbord zijn (intel gefabriceert)
of een msi (komt vaak voor)

je moet niet verwachten dat je met deze moederbord kan overklokken.

maar is gebouwt voor stabieletijd .

tja verder weet ik het niet

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

siemens maakt geloof ik ook wel z'n eigen moederborden (net zoals IBM en Compaq wel doen), in tegenstelling tot bijvoorbeeld Dell die standaard Intel borden (Seattle, Zappa, ...) gebruikt.
Het kan ook zijn dat ze gewoon zo'n Intel standaard bord gebruiken maar er een eigen typenummer "opgeplakt" hebben. Verwacht inderdaad niets m.b.t. overclocken!

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Mijn oude Fujitsu had een MSI mobo. Misschien krijg je wel een offe MSI mobo

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

• Jake Blues
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 17:31

Jake Blues

AKA Jake

Een P4 met een i850 is in ieder geval de ideale P4-combinatie. Jammer van die Socket 423, want dat beperkt toekomstig upgraden.

Shit dat de link naar 'supported CPU' en 'technical manual' niet werkt :(

Verwijderd

Siemens maakt zijn eigen mobo's die afgeleid zijn van orginele Intel, alleen meer opties, stabieler, in het algemeen beter. Nu ze samen zijn(FSC), is het de vraag of ze nog steeds zelf bezig zijn, maar de D nummers zijn typisch Siemens.

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Op vrijdag 12 oktober 2001 21:53 schreef J.A.M.F. het volgende:
Siemens maakt zijn eigen mobo's die afgeleid zijn van orginele Intel, alleen meer opties, stabieler, in het algemeen beter. Nu ze samen zijn(FSC), is het de vraag of ze nog steeds zelf bezig zijn, maar de D nummers zijn typisch Siemens.
of ze worden "in opdracht" voor siemens/fsc gemaakt, mijn dell heeft ook een standaard intel bord met wat modificaties...

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Pagina: 1