1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
The quest heet iets met golden bird, ergens een unique bossje slachten, die item wegbrengen in de Docks, wat op en neer lopen en je krijgt van de alchemist een vial. Right-Click en hop: 20HP erbij..Op woensdag 17 oktober 2001 13:51 schreef heuveltje het volgende:
wat zijn nou eigenlijk de quest die je zeker moet doen ?
ik sloeg namelijk altijd compleet a3 over aangezien ik een hekel heb aan flayers. tot iemand me er gister op attent maakte dat ik dan ook een 20 to life potion liet liggen
Act3
-blijkbaar dus die potion (welke quest is dat ?)
wat ben ik nog vergeten ?
Hhmmm lees mijn post op de vorrige bladzijde is duidelijker kan het niet.Op woensdag 17 oktober 2001 14:11 schreef Canon23 het volgende:
[..]
Act4 miischien the fallen angel(q1)2 xtra skill points, dit dacht ik...
There is no art to find the minds construction in the face
Verwijderd
Mijn broer heeft een Werewolf Druid die BiZaR veel schade doet met zijn Fury... hij is nu lvl 67 ofzo.. maar is een nieuw char aan't beginnen omdat hij niks meer heeft aan zijn druid... in de hell ... vanaf act 3 ofzo... heb je VeEl immune to phisical... en dan blijft er oppeens niet zo veel meer over van je druid...
Ik zie ook verdacht weinig lvl 80+ druids (of assasins for that mather) ...
70% van de 80+ers is volgens mij sorc...
1
2
3
| Game name: Tweak LVL1 Tijd : 20:00 Levels : 1-10 |
Geen password omdat hoemeer mensen hoemeer EXP we krijgen en dus sneller LVL up zijn
zal met 2 bakken inloggen, creeert nog meer xp punten
(ook handig voor wp trouwens)
gewoon overal doorheen vliegen, of lekker uitgebreid ?
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Geloof mij dat had me amazon 5 runs voordat 1 lvl up ofzo
Ik had eerst een hele lap tekst getypt maar na 3min typen toch maar verwijdert(voordat ik hem gepost had), vandaar die 5 min verschil in post-tijd. Dus had ik je reply ook nog niet gelezen toen ik mijne posteOp woensdag 17 oktober 2001 14:18 schreef -Muppet- het volgende:
[..]
Hhmmm lees mijn post op de vorrige bladzijde is duidelijker kan het niet.
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Verwijderd
Verwijderd
jaOp donderdag 18 oktober 2001 01:43 schreef Exoset het volgende:
Dat was lachen om 20:00ong 3uur en 15 mins gespeeld met een aantal diablo addicts/tweakers, de schuldigen weten wel wie ze .. eh .. zelf zijn?
.. Anyway! zoiets moeten we nog es doen eh
Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!
Mischien vanavond verder gaan
Btw welke act zijn jullie gebleven
Welk Lvl zijn jullie
Verwijderd
act5 (q5 al gedaan). lvl 26-28 ofzoOp donderdag 18 oktober 2001 08:20 schreef SaURoN het volgende:
Jammer dat ik al weer zo snel nog weg moest
Mischien vanavond verder gaan
Btw welke act zijn jullie gebleven
Welk Lvl zijn jullie
act 5 q1,3,4 gedaan ofzo level 37
maar begin denk ik vandaag een sorc ofzo
moet toch eens een keer een MF-miep maken
btw
volgende keer met zonder lev-restrictions
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Ik zie in reacties dat jullie alleen maar voor het id-en gaan. Vergeten jullie naar Akara te gaan ofzo (voor die ring)
kaasz | specs | i kick ass for the lord
Mijn Yake gaat vet kont schoppen, alleen is lvl 18 wat laag voor A5
Kunnen we vanavond (nog een keer?) de ancients doen? dat geeft zo laag een flinke boost aan mun level
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
kan aan mij liggen, maar ik heb zowel op normaal als op nightmare daar nog nooit een fatsoenlijke ring gekregen
Naja ik hoor het wel wanneer jullie weer is met een nieuwe char beginnen.
Verwijderd
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op woensdag 17 oktober 2001 13:51 schreef heuveltje het volgende:
wat zijn nou eigenlijk de quest die je zeker moet doen ?
ik sloeg namelijk altijd compleet a3 over aangezien ik een hekel heb aan flayers. tot iemand me er gister op attent maakte dat ik dan ook een 20 to life potion liet liggen
dus welke kun je beter niet missen ?
ik heb tot nu
Act1
-den of evil (1 easy skillpoint)
-decard cain redden (scheelt klauwen vol scrolls )
Act2
-radament (1 skillpoint)
-halls of the dead (life without a cube sucks)
Act3
-blijkbaar dus die potion (welke quest is dat ?)
Act4
-
Act5
-saving anya(20 to resistance,en een leuk item)
en eventueel
die hammer voor een imbue
a5 q2 voor een barb huurling
wat ben ik nog vergeten ?
Ungequote
Wat dacht je van de ancients?!?!?!
Die ben je toch zeker niet vergeten?
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
tuurlijk, spelen gewoon
Wegens verhuizing te koop gevraagd: Sociaal leven in omgeving Arnhem
A1 : q1 skillpoint, q2 voor pala zijn die amazone mercs wel relaxed, q3 ID-en, q6 op naar A2Op donderdag 18 oktober 2001 10:13 schreef Forau_diavolina het volgende:
Een heel verhaal wat ik 2 bladzijde geleden al heb uitgelegd en toch nog maar een keer post omdat sommigge mensen blijkbaar niet echt goed lezen
A2 : q1 skillpoint, Staff kompleet maken, q5 voor de sign, q6 op naar A3
A3 : q1 20 life potion, q2 rare ring, q4 5 statpoints, q6 op naar A4
A4 : q1 2 skillpoints, q2 gems en misschien leuke rune, q3 op naar A5
A5 : q1 item socketen altijd handig, q2 als je een tank merc wil, q3 +10 res all, q4 rare char item, q5 lvl boost, q6 en je krijgt een titel.
Als iemand trouwens nog Natalya's rommel heeft graag
Verwijderd
Op donderdag 18 oktober 2001 15:01 schreef -Muppet- het volgende:
* SaURoN loopt weer een achter omdat hij gisteren geen tijd had
Als iemand trouwens nog Natalya's rommel heeft graag
Als je hulp nodig hebt om naar ac5 te komen let me know
welke account ben je altijd aan het spelen ik ga namelijk geen tig names toevoegenOp donderdag 18 oktober 2001 15:12 schreef Exoset het volgende:
me druid is nu lvl 41.. niemand online om ainchients routine te doen.. erm magic find time! MEPH HERE I COME!
Verwijderd
de druid staat op dj-cyraxz, magic find = [db]cyraxzOp donderdag 18 oktober 2001 15:36 schreef SaURoN het volgende:
[..]
welke account ben je altijd aan het spelen ik ga namelijk geen tig names toevoegen
Nog 3 kwart lvl dan ancients
Verwijderd
Verwijderd
Meerdere mensen hier last van?
Misschien moeten we hier maar eens ophouden met zoveel reclame maken voor Diablo ... dan wordt het weer wat rustiger
Verwijderd
leechen, gewoon nix doen en exp krijgen.. zulke mensen moet je gewoon zonder genade afslachen.Op donderdag 18 oktober 2001 19:56 schreef Canon23 het volgende:
Vandaag zat ik in een hell cow run samen met een lvl24 amazone...WTF doet dat mens op hell...Ze heeft niet eens de important quests gedaan(onderandere ancients)??!?
Verwijderd
Volgens mij expen ze daarvoor geen meter en ik ben tegen PK!Op donderdag 18 oktober 2001 20:01 schreef Exoset het volgende:
[..]
leechen, gewoon nix doen en exp krijgen.. zulke mensen moet je gewoon zonder genade afslachen.
Verwijderd
Trangouls GLoves+Kuko bow en goldwrap voor jalal
Mooi ding voor me druid
Verwijderd
Verwijderd
Het gaat om het pricipe: jij werkt voor je exp en hun jatten deel van je exp, terwijl ze zelf nix doen.Op donderdag 18 oktober 2001 20:04 schreef Canon23 het volgende:
[..]
Volgens mij expen ze daarvoor geen meter en ik ben tegen PK!
Verwijderd
wowie ... da's knap.. die is Grandmaster Dodging dan.....Op donderdag 18 oktober 2001 19:56 schreef Canon23 het volgende:
Vandaag zat ik in een hell cow run samen met een lvl24 amazone...WTF doet dat mens op hell...Ze heeft niet eens de important quests gedaan(onderandere ancients)??!?
vaag en uncool!!!
Verwijderd
heeft ie ookOp donderdag 18 oktober 2001 21:05 schreef Irons het volgende:
Sauron: zou als ik jou was ff voor een Buriza of iig een magewrath zorgen want zo'n kuko is wel leuk, maar niet echt all that
Lezen is een vakOp donderdag 18 oktober 2001 21:05 schreef Irons het volgende:
Sauron: zou als ik jou was ff voor een Buriza of iig een magewrath zorgen want zo'n kuko is wel leuk, maar niet echt all that
een bow voor een druid:? Denk dat het eerder Jalals is dus ik heb geen betere bow nodigOp donderdag 18 oktober 2001 20:58 schreef SaURoN het volgende:
Ik heb jalalalallala![]()
Trangouls GLoves+Kuko bow en goldwrap voor jalal![]()
Mooi ding voor me druid
meestal is de experience die je daar verdiend ook in een uurtje bloodruns te doen, en dat is veel makkelijker (zeker op hel)
maarreh on a side note
zou iemand morgen toevallig even tijd/zin hebben om diablo op nightmare te killen ? deze tweaker heeft een perongeluk een level32 amazon in nm zitten, en dan wil de de chaos sanc nog niet echt lukken, laat staan diablo zelf ...........
ow ja account name t-lor en t-mule(staat meestal op europe-nld ingelogd)
meestal probeer ik jouw asap naar hogere acts te komen.
elke keer als ik in act 5 kom dan doe ik bloodruns totdat ik het niet langer nodig acht en ga ik baal choppen.
dat net zolang totdat ik in Hell sta op act 5.
Voor de rest van de tijd ga ik meestal met mijn sorcje MF runs doen op Mephisto.
Vandaag nog een Crown of thieves gevonden, Tal rasha's orb, Hwanin's splendor, Immortal king's belt, en nog wat troep..
Niet slecht voor een uurtje Meph runs..
en thnx to shade voor het sneller choppen van Mephi op Hell
I want to live forever, so far.. so good.
Vind ik wel mee vallen 3x schieten met me ama en ze zijn wegOp vrijdag 19 oktober 2001 00:26 schreef heuveltje het volgende:
waarom zouden ancients important zijn ?
meestal is de experience die je daar verdiend ook in een uurtje bloodruns te doen, en dat is veel makkelijker (zeker op hel)
maarreh on a side note
zou iemand morgen toevallig even tijd/zin hebben om diablo op nightmare te killen ? deze tweaker heeft een perongeluk een level32 amazon in nm zitten, en dan wil de de chaos sanc nog niet echt lukken, laat staan diablo zelf ...........
ow ja account name t-lor en t-mule(staat meestal op europe-nld ingelogd)
op de ancients?
je bedoelt zeker ancients op normal of nightmare dan
3x per mannetjeOp vrijdag 19 oktober 2001 09:38 schreef PringleMaster het volgende:
3x schieten?
op de ancients?
je bedoelt zeker ancients op normal of nightmare dan
Ja...maar was op normal of nightmare zekerOp vrijdag 19 oktober 2001 09:50 schreef SaURoN het volgende:
[..]
3x per mannetjeD oe iets van 2500 dmg per guided pijl die gaat er 1x door heen en terug en nog double chance
Dus
Naja dan maar flink wat meph runs doen en af en toe 1 op Bhaal.
www.3dsvs.com
daar verkopen ze diablo items
800DM voor een cranium basher
400DM voor een doombringer...
100DM voor mara's kaleidoscope
zou iemand er nou echt dat geld voor over hebben ?
Verwijderd
Gisteren voor het eerst online gespeeld. In SP ben ik pas in Act I - Quest 6.
Maar goed, gisteren dus voor het eerst online gespeeld en moet zeggen: echt ongelooflijk!
Ten eerste is het inlogverhaal erg goed en snel (heb maar 56K modempje). Wat mij ontzettend meeviel zijn de mensen die ik tegenkwam. Okay, af en toe een kindje met stoere praat etc, maar die zitten overal.
Eerst heeft een kerel (TDD-gokuX zoiets) mij even de beginselen uitgelegd en een paar normale items gegeven om mee op pad te kunnen. Vriendelijkheid blijkt normaal in diablo II?
Daarna met een vriend 2 1/2 uur zitten spelen in act 1. We doen het rustig aan. Nu een level 7 necro. Megaveel plezier, wat leuke items voor een beginner gevonden. Nix wat voor jullie interessant zou zijn, maar ja, voor mij is alles nieuw.
Maar goed, ik lees dit topic met veel plezier en hoop jullie ook eens online tegen te komen. Valt genoeg te leren denk ik.
btw, Stone of Jordan, er bestaat een kans dat je die kan vinden in Diablo II (random)?
Thx,
Jaxe
Verwijderd
Nou de kans dat een ring valt is al vrij klein van alle items. Kijk maar op Cow runs daar zitten heel veel monsters en valt ook van alles. Nou van al die monsters zitten er misschien 3 ringen bij meestal blauw. De kans dat een ring uni is is 1 op de . . .Op vrijdag 19 oktober 2001 13:18 schreef Jaxe het volgende:
btw, Stone of Jordan, er bestaat een kans dat je die kan vinden in Diablo II (random)?
Thx,
Jaxe
Dus laten we zeggen bijna nihil.
Verwijderd
Ik geloof dat we altijd onder game naam UA gaan spelen.
Als je mee wilt doen een keer, stuur dan ff een email naar Jaxey@hotmail.com
Ik kan niet garanderen dat we elke woensdag / donderdag spelen, maar we kunnen altijd kijken. En anders kunnen wij ook wel een keer gamen.
Anyway, als je wilt, mail me maar.
Jaxe
Verwijderd
Nou de kans dat een ring valt is al vrij klein van alle items. Kijk maar op Cow runs daar zitten heel veel monsters en valt ook van alles. Nou van al die monsters zitten er misschien 3 ringen bij meestal blauw. De kans dat een ring uni is is 1 op de . . . in ieder geval dik in de 1000 als het niet meer is. En dan moet je ook nog mazzel hebben dat die ene uni SOJ is en niet bijv. manald of nagel etc.
Dus laten we zeggen bijna nihil.
Hmm, op zich eigenlijk wel leuk. Dan blijft het een kick om er een te vinden right?
Ben een beetje bang dat als mijn char een hoge level krijgt dat de fun van het spel afgaat.
Maar ja, heb de exp nog niet. Dit weekend halen denk ik. Zal zijn geld wel waard zijn?
Jaxe
Verwijderd
Maar LoD ga ik dus in het weekend halen. Kijken wat dat is.
Wie weet in de toekomst. Account is Jaxe.
Bericht werd overbodig omdat toen ik typte Jaxe zijn accountname poste
[edit]
Vind trouwens ook dat de ping met mijn @home verbinding erg hoog zit (ong. 200) in Tilburg. Nog meer Tilburgers last van toevallig??
Mijn accountnaam is trouwens SimonBenson op B.net.
Een Soj vind je idd niet snel, maar ik heb er laatst wel een gevonden
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Verwijderd
Heb pas 2 1/2 uur gespeeld, maar de snelheid is lekker.
Meer spelers vertraagt zeker?
Maar goed, ik ben gone, veel te veel file, eerder naar huis.
Verwijderd
die site is evil! dat zet aan tot hacken! just think about it, iemand heeft IK armor .. laat zien in trade scherm of bied het aan in een trade channel, DE ZAK!! .. ben ik ff blij dat ik nix van DIE waarde hebOp vrijdag 19 oktober 2001 10:42 schreef heuveltje het volgende:
roflol
www.3dsvs.com
daar verkopen ze diablo items
800DM voor een cranium basher
400DM voor een doombringer...
100DM voor mara's kaleidoscope
zou iemand er nou echt dat geld voor over hebben ?
Verwijderd
Iedereen die ik ken en @home als kabelboer heeft, myself included, hebben nogal LAST VAN DIE @#%()*# LAG! dusse .. w8en op nieuwe server...Op vrijdag 19 oktober 2001 14:51 schreef SimonBenson het volgende:
Hoe is de lag tegenwoordig? Afgelopen week verscheidene malen geprobeerd, kwam alleen 'black walls' tegen.
Vind trouwens ook dat de ping met mijn @home verbinding erg hoog zit (ong. 200) in Tilburg. Nog meer Tilburgers last van toevallig??
Mijn accountnaam is trouwens SimonBenson op B.net.
Om de minuut hang ik een seconde of 5 vast. Ik ben al een aantal keer dood gegaan door die onzin
Is dan al bekend wanneer die nieuwe 'server' er komt??Op vrijdag 19 oktober 2001 15:47 schreef Exoset het volgende:
[..]
Iedereen die ik ken en @home als kabelboer heeft, myself included, hebben nogal LAST VAN DIE @#%()*# LAG! dusse .. w8en op nieuwe server...
Wil wel weer eens fatsoenlijk B.net op kunnen. Nu durf ik bijna niet uit 'angst' tijdens een stall mijn char dood te zien gaan.
Gelukkig kan ik natuurlijk nog players 8 typen en thuis lekker hakken, maar is zeker niet het zelfde als met mede-gestoorden op zombies te meppen..
Verwijderd
Ik heb hetzelfde probleem.... die lag is zomaar opeens gekomen, dus zal het ook wel zomaar weg zijn... hoop ik:(Op vrijdag 19 oktober 2001 16:11 schreef RunaR het volgende:
Ik heb Planet ADSL, maar dat is niet veel beter
Om de minuut hang ik een seconde of 5 vast. Ik ben al een aantal keer dood gegaan door die onzin
Verwijderd
sterrrrrf..Op vrijdag 19 oktober 2001 16:30 schreef HitmanWVU het volgende:
Nergens last van met chello
Verwijderd
sorry mijn fout maar het gaat om nieuwe software, deze is een beetje #*#$ up door die DoS attack en packed flooders, maar er is nog nix bekend .. ik heb het ook allemaal van hun site hoorOp vrijdag 19 oktober 2001 16:12 schreef SimonBenson het volgende:
[..]
Is dan al bekend wanneer die nieuwe 'server' er komt??
Wil wel weer eens fatsoenlijk B.net op kunnen. Nu durf ik bijna niet uit 'angst' tijdens een stall mijn char dood te zien gaan.
Gelukkig kan ik natuurlijk nog players 8 typen en thuis lekker hakken, maar is zeker niet het zelfde als met mede-gestoorden op zombies te meppen..
Jeetje chello is 1 keer goed en ze feliciteren me ook nieOp vrijdag 19 oktober 2001 16:43 schreef Exoset het volgende:
[..]
sterrrrrf..
Verwijderd
daar zal me lvl32 ama blij mee zijn
http://www.diabloii.net/items/uniques/weapons_crossbows-excep.shtml
Verwijderd
Ok dit is heel moeilijk.. breid je voor: batmuts op, ovenhandscoenen aan, en natuurlijk goed je neus wassen.Op zaterdag 20 oktober 2001 00:46 schreef WuKen het volgende:
hoe kan ik tevoorschijn toveren zodat ik ping en fps in beeld krijg??
Als je dan je helm op hebt mag je beginnen!!
1) Druk op de ENTER toets.
2) Typ FPS
3) kijk eens in de spiegel en maak een foto, inscannen en sturen naar exxoset@hotmail.com
Op zaterdag 20 oktober 2001 01:00 schreef Exoset het volgende:
[..]
Ok dit is heel moeilijk.. breid je voor: batmuts op, ovenhandscoenen aan, en natuurlijk goed je neus wassen.
2) Typ FPS
3) kijk eens in de spiegel en maak een foto, inscannen en sturen naar exxoset@hotmail.com
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
1 soj ongeveerOp vrijdag 19 oktober 2001 19:42 schreef SaURoN het volgende:
Hellslayer wat is die waard ?
Op zaterdag 20 oktober 2001 01:00 schreef Exoset het volgende:
[..]
Ok dit is heel moeilijk.. breid je voor: batmuts op, ovenhandscoenen aan, en natuurlijk goed je neus wassen.
2) Typ FPS
[/quote]
Smile you're on Candid Camera
en dan bedoel ik veeeeeeeeeeeel sojs
niks
Dit topic is gesloten.
![]()