Hallo, ik heb net ff wat kennis
gedeeld over satelliettechniek, en ik dacht opeens aan een FAQ.
Volledig conform de policy heb ik dus ff de zoekfunctie gebruikt, en het enige wat enigzins op een FAQ lijkt over satelliet, is dit....
Ik heb als eindwerk een meettoestel gemaakt om DiSEqC-switches computergestuurd uit te meten en te testen, dus ken ik wel wat over de technische in's en out's hiervan.
Ik heb mij echter alleen beziggehouden met alles wat tussen de LNB en de ontvanger passeert, de rest ken ik niet veel van. Tips over bijvoorbeeld ontvangers kan ik dus niet geven.
Is het nuttig dat ik hiervan een FAQ opstel (bij zoveel LNB's en zoveel satellietontvangers heb ik dit en dat nodig, dergerlijke zaken), en welke functies kan en mag ik hierin gebruiken (bijvoorbeeld het uitzicht, mijn FAQ moet bij de andere FAQ's hier passen, bestaat hiervoor een template of moet ik met het knopje view een andere faq overnemen en aanpassen?), en zal dit nadat ik er mijn werk in heb gestoken daadwerkelijk geplaatst worden?
[
Voor 17% gewijzigd door
naftebakje op 03-09-2005 20:50
]
Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.