Toon posts:

Logitech Muizen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik Wil graag een nieuwe Muis aanschaffen. Ik weet niet welke ik moet hebben. De beste 3 leken mij hieronder. Ik doe veel gamen (CS,Q3,UT,) Ik wil geen gehaper mee (slaap stand etc) Ik had gehoord als je geen drivers instalereerde dat alles perfect zou zijn. Maar welke moet ik nou hebben??

Logitech Wheel Mouse Optical, USB/PS2, Blauw
Logitech MouseMan Optical, USB
Microsoft Intellimouse Optical, PS2/USB

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
ik raad je aan om nog even te w88, er komt binnenkort een nieuwe optische muis uit met 2 lenzen.

Effe het linkje zoeken....

gevonden: http://www.tweakers.net/nieuws/18675

Die lijkt me zelf ook wel wat :P

Microsoft muizen trekken mij nooit zo, dus die raad ik niet aan.

Je eerste muis heb ik ook en die is erg fijn hoewel volgens een vervent UTende vriend van mij een 360 in de lucht niet goed mogelijk is. Ik heb er sinds ie op PS/2 zit geen last van iig.

Je 2e muis trilt als ie over een linkje komt, leuk maar nutteloos. Heb hem wel eens gebruikt, maar was er niet kapot van. Is meer iets voor als je veel op Internet zit zonder te kijken :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik wacht tot de HCC (eind november) :)

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op vrijdag 12 oktober 2001 19:22 schreef Peewee het volgende:
ik raad je aan om nog even te w88, er komt binnenkort een nieuwe optische muis uit met 2 lenzen.

Effe het linkje zoeken....
Allang uit, is van Logitech, 800 DPI. Ikzelf heb de Logitech Mouseman Wheel Optical gekocht, is lekker groot.

(* TimMer heeft grote klauwen :D)

Verwijderd

Topicstarter
Het moest geen ifeel zijn maar gewoon die standaar mouseman optical usb.

maar die Logitech Mouseman Dual Optical is die dan de beste keuzen op het moment ook voor gaming?

Logitech MouseMan Dual Optical, USB/PS2 119.00

Zal ik hem dan maar gelijk bestellen ? Of moet ik toch maar voor die Logitech Wheel Mouse Optical, USB/PS2, Blauw gaan?

Wat zijn eigenlijk de verschillen hier tussen? Welke is beter enz voor gaming?

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op vrijdag 12 oktober 2001 19:36 schreef cyberplague het volgende:
Het moest geen ifeel zijn maar gewoon die standaar mouseman optical usb.

maar die Logitech Mouseman Dual Optical is die dan de beste keuzen op het moment ook voor gaming?
Nou mij lijkt het iig wel wat, dat optical is gewoon goed, ook de gewone, maar meer is altijd beter :)

Ik denk niet dat je er spijt van zult krijgen.

Verwijderd

Topicstarter
Nu weet ik nog steeds niet antwoord op mijn vraag :)

Iemand anders?

Verwijderd

ik heb de mouseman wheel optical, hij bevalt heel goed, je moet alleen geen glimmende muismat of tafel hebben, dan wordt die laser teruggekaatst en gaat ie vage bewegingen maken, als je goede tafel, muismat hebt, is ie echt heel lekker! bij cs en ut vind ik hem ook heel goed!

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-07 08:42

Bluppy2

Hip!

ik heb de Logitech Cordless Mouseman Wheel. Zeker fijn muisje. Op mijn Everglide Mousepad werkt'tie zeker lekker.
Ik vind hem ook voor gamen zeker nauwkeurig genoeg. Hij ligt ook erug lekker in de hand (kwestie van smaak.. OK..)
Vergeleken met de Optical vindik hem lekker werken omdat hij lekker soepel over mijn mousepad roetsjt..
Het enige nadeel is datíe batterijen zuipt, maar sinds ik oplaadbare Sony AAA batterijen + lader op de kop heb getikt hebbik daar geen probs meer mee... En tijdens de HCC denkik dat je hem voor een "prikkie" kunt krijgen omdat de muis met een balletje een beetje uit de gratie raakt...

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-07 11:33
Neem gewoon deze, heb ik al bijna een jaar. Als je hem eenmaal hebt gebruikt wil je geen andere meer!! Echt supermuissie :)
Afbeeldingslocatie: http://www.neoseeker.com/images/Hardware/Input_Devices/Mice/logitechoptical_profilelarge.jpg

Verwijderd

Kan mij iemand vertellen wat het voordeel van zo'n muis zonder balletje is?
Ik heb niet zo'n muis, maar hij doet het gewoon prima. Met games ook en met alles.

Verwijderd

Ikzelf heb een logitech wheelmouse optical blauw... Zeer tevreden over, hij is lekker licht en klein dus lekker handig in gebruik.

Deze ziet er inderdaad ook wel goed uit, zeker als je veel gamed.
http://www.tweakers.net/nieuws/18675

• Moon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09-2025
Neem niet de cordless opical mouseman wheel...

Verrekte zwaar door 2 pennlites.

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op zaterdag 13 oktober 2001 16:02 schreef [J.d.I.] DirtyHarry het volgende:
Neem gewoon deze, heb ik al bijna een jaar. Als je hem eenmaal hebt gebruikt wil je geen andere meer!! Echt supermuissie :)
[afbeelding]
Helemaal mee eens, voor mij hetzelfde verhaal :D

Verwijderd

Zijn er ook 3-knops optical muizen dat iemand weet? Ik heb voor het gamen namelijk liever een normale middelste knop i.p.v. een wieltje.
Pagina: 1