Kan geen HTML pagina's meer opvragen.

Pagina: 1
Acties:

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025
Een probleem, en als het even kan hoop ik hier een oplossing te vinden.

Ik heb 2 PC's, een is de "server" met Win98SE en de ander een client met W2K Pro en SP2. Het hele verhaal van het internetdelen gaat goed, tot eergisterenavond! Ik zat op mijn gemak te surfen en ineens kon ik geen HTML pagina's meer ontvangen. ( Dit gebeurt dan op de W2K machine). Ook een potje RA2 online spelen is uit den boze. Echter, ik kan wel KaZaA'en en MSN'en. Ik heb IE6 al vast gedeinstalleerd (misschien dat er een bug inzit of zo) en voor de rest is de machine nog redelijk kaal.

Vraag: Wie weet wat er aan de hand is????????

Heel veel dank bij voorbaat.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• SuperTrooper
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-07 15:11

SuperTrooper

Weet hoe het is

Je gateway en DNS-servers staan goed?

En in de eigenschappen van IE6 moet bij de verbindingen natuurlijk geen proxyserver staan...

Waarom moeilijk doen als het met z'n tweeën kan... | LanParty's!

Verwijderd

Ik neem aan dat je cable hebt ik heb het ook gehad probleem was opgelost toen ik proxy had ingesteld gewoon in je proxy instellen:
proxy.arnhem.chello.nl ;) klaar

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025
Opgelost. Hoe? Geen idee. Hij deed het ineens weer. Ik snap er niks van... Maar ik ben weer blij dat ie het doet. Bedankt voor de antwoorden in ieder geval!

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids