Samsung 1100p+ 21" goede monitor?

Pagina: 1
Acties:

• XTerm
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-06-2025
Ik zie hier een Samsung 1100p+, 21", doet 1880x1440@75 hz.
Tis een gewone CRT, en hij kost maar 1850 gulden.
Weet niet hoeveel de gulden staat : 37000 BEF.
Nu dat is achterlijk goedkoop voor een 21" vind ik, dus ja, is dat een goeie of zitten er adders onder het g(r/l)as :) ?

Verwijderd

Topictitel aangepast:
"Samsung." >> "Samsung 1100p+ 21" goede monitor?"

• XTerm
Heeft niemand hier ervaringen met Samsung dan ?

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:14

MartNL

Ik weet alleen dat ze magnetrons maken.
Maar ze maken dus ook Monitoren.
Succes ermee. :o

• Shift
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-08 13:44

Shift

[] Dual crazy []

Samsung is een van de beste monitor fabriekanten in deze markt. Zeker een aanrader.

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

Op zaterdag 13 oktober 2001 13:10 schreef Shift het volgende:
Samsung is een van de beste monitor fabriekanten in deze markt. Zeker een aanrader.
precies!
iedereen doet min over samsung, maar mijn samsung 757DFX is stukken beter dan mijn vorige iiyama 702HT (geen haarlijntjes, scherper beeld en hogere refreshrates)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Op zaterdag 13 oktober 2001 12:48 schreef MartNL het volgende:
Ik weet alleen dat ze magnetrons maken.
Maar ze maken dus ook Monitoren.
Succes ermee. :o
Beetje erg domme opmerking. Samsung is een van de grootste electronica fabrikanten ter wereld en ze maken erg goede monitoren. Dus als je perse een 21" wilt is het echt een goede keus.

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:29

Lordy79

Fundamentalist

Ik wil niet lullig doen, maar wij verkopen 'm voor 1495,00 incl. BTW.

Daarbij moet ik wel zeggen dat het lang niet de beste monitor is. (eufemistisch gezegd)

Hij is groot, maar da's ook z'n enige voordeel.

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

• XTerm
Hmm, als JULLIE zouden moeten kiezen tussen een "gewone" 21" monitor (zoals deze) of een echt goeie 19" (ala Dimondtron;) , wat zouden jullie nemen dan ?

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:29

Lordy79

Fundamentalist

Op zondag 14 oktober 2001 13:48 schreef XTerm89D het volgende:
Hmm, als JULLIE zouden moeten kiezen tussen een "gewone" 21" monitor (zoals deze) of een echt goeie 19" (ala Dimondtron;) , wat zouden jullie nemen dan ?
ik draai nu met een IIyama A901 19" diamondtron en ik zou voor geen geld willen ruilen tegen die Samsung 21".

Een 17" meuk ding kiezen boven een goede 15" vind ik nog enigzins gerechtvaardigd omdat het met name bij games leuker is om een groot beeld te hebben, maar tussen 19 en 21 inch... neuh...

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:12

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Ik heb ooit eens een Deawoo gekocht (oeps tiepvaut het moet dAewoo zijn maarja :P) en deze is al niet eens redelijk meer te noemen; verschikkelijke beeldbuis zit hierin, op 1152 is het beeld zo scheef, dat wil je niet weten joh :) Maar hij is al enorm aan het slijten, het beeld word steeds donkerder. Maarja staat hier al 3 jaar full-time te branden.

Ik ben opzoek naar een nieuw beeldscherm, lekker plat ding (ik wil niet meer in een vissekom kijken :) ) Mijn broerje heeft een Samsung 750 S, heeft niet echt slecht beeld, redelijk ding voor z'n prijs. (De lijkt wel of de hele wereld die samsung heb, de hele school staat vol met die Samsung's maarja, dat ter zijde.) Ze lijken tot nu toe niet slecht, maarja hier draait ie nog maar 1,5 jaar. Ik vind de samsung IFT-serie wel lekker plat, maarja dat zegt uiteraatd niks over de aard van het beestje. Het prijsverschil tussen monitoren is wel hoog vind ik, dus dat zal ook vast wel wat zeggen over de kwaliteit en service, alle waar is tenslotte naar z'n geld >:)

/dev/null

Pagina: 1