):Een sniper rifle als de AWP is in het echt ook niet om te rushen, en in het echt ben je er ook met 1 goed schot geweest. Nou gaan mensen zitten zeiken omdat je met dat ding ergens gaat zitten waar gegarandeerd de tegenstander langs komt (bv dust, het tunneltje) en probeert er daar wat te snipen. Als je er 1 neerknalt krijg je soms van camper dit/dat maar wat moet je dan met een sniper rifle? Van een meter afstand knallen (al wil dat wel soms
)?
Verwijderd
alhoewel de scout ook leuk is...headshot met de scout is zo vernederend...lol
Dat hij overal doorheen kan is wel ok, denk dat de echte ook makkelijk door een deur heen komt of door kratten.
Verwijderd
In het echt ook. Het is niet Lame als je hem gebruikt. Het is wel irri als je gesniped wordt want je verliest niet op een "echte" manier. Maar lame is het niet. Het is best realistisch. Het zijn allemaal echt bestaande guns. Dus de AWP gebruiken ze ook. Het is een sniper gun die is gemaakt om te snipen.
Een goede snipers is echt dodelijk. Ieder zo zijn eigen kunnen+gun.
Verwijderd
Schiet ze maar lekker af die renners

En hoe vindt je 't zelf als je na 3 of 4 keer proberen eindelijk toch die ****** sniper te pakken hebt? Tis een heerlijk gevoel
Verwijderd
In B7 word de AWP toch belangrijker, aangezien ze alle assault rifles hebben verprutst.
En als er in het echt een SWAT-team een paar mannetjes snipert gaan die overige toch ook niet zeuren: "Camper!! Stelletje MIETJES, MIETJES!!!"
Nou dan
je moet knielen of liggen .. anders heb je niet 'stabiliteit' genoeg.. dat lijkt me realistisch..
ook ben je niet dood als je in je grote teen geraakt wordt als bij de awp..
Verwijderd
Manufacturer: Accuracy International
Cost: $4750
Ammo Per Clip/Ammo Held in Weapon: 10 rounds
Max Reserved Ammo: 30 Rounds
Special Weapon Function: 2.25x zoom/9x zoom
Power: Very High
Range: Very Large
Accuracy: Very high
Ammo: .338 Lapua (10-round mags)
Reload speed: Medium
Cyclic rate: Low
ja...en? sinds wanneer speel jij CS..dat ding heeft altijd al AWP geheten in de community

Ik schiet wel es 2 tegelijk neer. Dat kan AWP niet. Geen zoom maar net zo dodelijk.
Verwijderd
Het is dus AWM...
dank u zeer...
Bij normaal gebruik
is de AWP een stoer wapen!!
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Dat Goose de modelletjes een beetje door elkaar gehaald heeft en een AWM (Super Magnum) AWP heeft genoemd kan gebeuren.The AWP rifle has a stiffer and shorter 610mm (24") barrel to maximize precision. Usual calibers are .243 Win (1 in 10 twist) and .308 Win (1 in 12 twist). The rifle is designed to perform best with match-grade ammunition. Butt length can be adjusted to suit the firer by using spacers.
Overigens denk ik dat er zonder de sniperriffles geen CS zou zijn, het zou het spel naar het nivo van deathmatch verlagen.
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Verwijderd
The AWM rifle is based on the AW with minimal changes to accommodate magnum length cartridges. It has a detachable box magazine which takes 5 rounds. The normal cartridges for this rifle are .300 Winchester Magnum and .338 Lapua Magnum.
Verwijderd
in CS gaat het om het Police model...
AWP dus...al van af het begin AWM/P geheten oftewel AWP ....maar iedereen weet waar je het over hebt als je AWP zegt...
vindt in beta7 de nauwkeurigheid niet echt super meer en als er bloed uit iemand kop spuit als je een awp kogel in zijn kop schiet verwacht je toch dat hij dood is maar dat hoeft tegenwoordig ook niet meer...
In CS heeft altijd al de AWM (.338 Lapua Magnum) gezeten, maar deze heeft tot beta 7 altijd AWP geheten (stomme fout van Goose). Logisch dus dat iedereen het over de AWP heeft, zoiets verandert nu eenmaal niet snel. Als in Qauke de Railgun opeens Raygun gaat heten zal iedereen hem nog steeds Railgun blijven noemen.
Maar als je zo die-hard wil overkomen en dat ding perse AWM wil noemen hou ik je niet tegen.... (of misschien wel in een potje cs met een .338 Lapua Magnum
)
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Verwijderd
Verwijderd
Als je hem AWM noemt weet niemand waar je het over hebt.. handig

AWP geeft genoeg nadelen om het spel leuk te houden toch?
Rushende AWP-pplz leven meestal niet lang. Je bent langzaam en je schietinterval is te hoog voor close-in. Win ik het met mn .45-je meestal wel van.
als het je om het caliber gaat kan je dan beter de P90 kopen, dat ding schiet namelijk het zelfde caliber als de AWP maar dan in Full auto
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik vindt de AWM niet lame, want als jij in de realiteit zo'n kogel in je lijf krijgt dan ben je dus ook kapot!
Program "Pro'gram" A magical spell cast over a computer allowing it to turn input into error messages.
This message was sent on 100% recyclable electrons.
dat is het motto van snipers.
helaas hebben ze om gameplay redenen daar nu wat aan gedaan in CS. nu vindt ik wel dat een schot in een arm of been niet in een keer dodelijk moet zijn, maar een headschot of body hit is in werkelijkheid vaak ook dodelijk. als ze nu een schot in je arm met een 75% accuracy decrease belonen (met een hand kun jegewoon veel moeilijker richten) en een leghit met een 50% snelheids penalty. veel realistischer weergeve m.i.
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Ik dacht dat hij alleen onderscheid maakte tussen body-head.
Verwijderd
go play FireArmsOp zondag 08 juli 2001 21:01 schreef ocf81 het volgende:
"One shot, One kill"
dat is het motto van snipers.
helaas hebben ze om gameplay redenen daar nu wat aan gedaan in CS. nu vindt ik wel dat een schot in een arm of been niet in een keer dodelijk moet zijn, maar een headschot of body hit is in werkelijkheid vaak ook dodelijk. als ze nu een schot in je arm met een 75% accuracy decrease belonen (met een hand kun jegewoon veel moeilijker richten) en een leghit met een 50% snelheids penalty. veel realistischer weergeve m.i.
Doe ik alOp zondag 08 juli 2001 21:13 schreef DarthRaider het volgende:
[..]
go play FireArms
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
zo kan je 1000x door iemand worden afgesnopen, en er dan over gaan zeiken, maar als er iemand jou 1000x met een mp5 afmaakt, zeg je niks.
gelukkig kan niet iedereen echt goed awp'en, en is het redelijk moeilijk om iemand met een mp5 bijv. te raken, wanneer deze wat heen en weer loopt.
anders zou het al gauw saai worden....
Verwijderd
Alleen er zijn altijd wel van die vieze aimbot gebruikers....
BTW: Je bent pas een relaxe sniper al snipe je met scout