..Ik speel net cs dus ik ken de wapens niet goed.
Snipers liggen me zelden (en AWP mag niet want dat is lame zegt iedereen
..Dus ik gebruik meestal machineguns....
Verwijderd
Wie dat zegt is een loser. Een echte loser.en AWP mag niet want dat is lame zegt iedereen

Maar geef mijn maar de MP5Navy (ik roel gewoon daar mee
) of de colt (mijn nieuwe liefde
).
das tegenwoordig een rage.. mensen afkafferen omdat ze een bepaald wapen/skin hebben.. dat zie je ook bij tfc met hwguys en tegenwoordig ook met snipersen AWP mag niet want dat is lame zegt iedereen

Jawel, de AK-47, geweldig ding! je kan er alles mee, inclusief snipen. (ja dat kan, headshot=dood, net als AWP) alleen geen zoom, maar ja... lekker 30 kogels in je mag. en met een beetje tapfire zo zuiver als een gezoomde scout...
Ik gooi er mijn Colt voor weg als CT...

Freak_NL
Verwijderd
Sorry maar ik heb iets met 2 pistolen ze werken mischien niet optimaal maar ze spelen zo lekker net zoals in UT.
.. dus ben ik nou even verslaafd aan MP5Navy.Nou ja... ik ben maar een CS-newbee... ik leer vast wel met andere wapens omgaan...
...
Verwijderd
ze lijken onzuiver te schieten maar in de juiste handen oeeeeeeeeeeeeeh
Alleen de sound al... en met demper erop ook zwaar relaxt...
En natuurlijk de Steyer Aug, en als terrorist het liefste een AK-47, lekker de Albanees uithangen en in de lucht schieten
en MP5 ook wel...alleen met mp5 moet je wel 3 headies knallen om iemand te killen en dat is minder
en beretta zuigt zwaar man...glock burst fire ownz wat dat betreft...1 x schieten..hoppa..in de kop en dood
Verwijderd
Fantastisch all round ding!
een paar keer om iemand hn lopen en dan is ie wel dood.

vuurt heel snel.
vooral handig in combo met een hg granaat om een hoekje.
dit werkt niet in tunnels
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Maar iemand omleggen met een scout is altijd wel lekker vernederend...
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Weet geen naam. Speel het haast nooit. [geen kabel/adsl]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
die auto shotgun ik kan het met alles even goed/slecht
en als ik geld heb de PARA
spray and pray babygewoon op alle muren schieten waar wat achter kan zitten altijd prijs
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
) want de eerste paar schoten moeten meteen raak zijn anders wordt ie te onnauwkeurig