Toon posts:

Anarchy online is uit :D

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tenminste volgens de website.... Dit spel is volgens mij z'n geld wel waard. :)
Welcome to Rubi-Ka! (Sep 28, 2001)
We are happy to announce that Anarchy Online is available in stores across Europe today. We would like to welcome all our new European players to the world of Rubi-Ka!

If you are new to online gaming worlds and need a little help to get started, you can find lots of useful information right here. We would particularly advice you to take a quick look at the online game manual for hints and tips on how to get your character off the ground.

We would like to encourage new players to start playing on our newest gaming dimension, Rubi-Ka 2. We wish you safe travels and lots of fun on Rubi-Ka!

Read the official press release here.
http://www.anarchy-online.com

Ben nou de demo aant downloaden van een warez site, dus ik kan het adres niet geven :(

Verwijderd

lol,
ben hem nu ook aant downloaden (complete versie) en ik heb al een account enzow (niet 'legaal' maar who cares, ze verdienen genoeg lijkt mij, met al die publiciteit die ze krijgen)

Vriend van me speelt het al, en vind het errug kewl, but stay away from de cities!
Daar kan het vertragen tot een diashow van 1 frame per minuut (pcgp stijl :P)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 12 oktober 2001 17:56 schreef Caspian het volgende:
lol,
ben hem nu ook aant downloaden (complete versie) en ik heb al een account enzow (niet 'legaal' maar who cares, ze verdienen genoeg lijkt mij, met al die publiciteit die ze krijgen)

Vriend van me speelt het al, en vind het errug kewl, but stay away from de cities!
Daar kan het vertragen tot een diashow van 1 frame per minuut (pcgp stijl :P)
Hoe groot is de volledige versie? De demo is zipped 660 mb groot. En m'n account is maar 7 dagen geldig. :(

Verwijderd

Wat voor spel is het ?

Verwijderd

Wow die website ziet er vet uit! :9~ :9~ Niet normaal.....maar ik vond de screenshots wel een beetje tegenvallen eigenlijk.

Verwijderd

Op vrijdag 12 oktober 2001 18:12 schreef Yoozd het volgende:

[..]

Hoe groot is de volledige versie? De demo is zipped 660 mb groot. En m'n account is maar 7 dagen geldig. :(
2 gig dacht ik, maar kep hem ff geuninstalled (steeds vauten met patchen) maar ik probeer het morgen weer :)

Verwijderd

Op vrijdag 12 oktober 2001 18:18 schreef Tweaker het volgende:
Wat voor spel is het ?
futuristische MMORPG :) (dus level-building enzow)
Op vrijdag 12 oktober 2001 18:28 schreef Aerodynamic het volgende:
Wow die website ziet er vet uit! :9~ :9~ Niet normaal.....maar ik vond de screenshots wel een beetje tegenvallen eigenlijk.
tis echt mooi hoor, alleen jammer van de lag in de steden ;(

en je moet idd ook geen unreal2 verwachten :P

• Squirtle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 19:48
Nouja ik heb hem net binnen, gedownload enzo van de official site :z
Geinstalleerd enzo :9~

Maar wat nu ...
Ik wil hem wel een weekje uitproberen om daarna te kijken of ik hem wil kopen... :+

Maaruh ik heb een account nodig..
Naja logisch...
Maaruh waar register ik mijn account, toch niet dan ge$hit met de creditcard crap :r :r
want ik heb nog geen credit card :'(

Of heeft iemand een andere manier om aan een account te komen...
Wel op een legale manier natuurlijk :7

Iemand please 8-)
Want ik wil spelen :'(

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-02 13:23
ik heb precies hetzelfde probleem, ik ben ook nog maar 17, heb geen creditcard en mijn pappie / mammie ook niet.

* CyberTijn wil ook spelen!

• blakez
  • Laatst online: 13-10-2025
Aloha, hier nog zo'n figuur, kheb hier ook de game voor me liggen, maar heb dus ook geen credit card en al die shite..
Maar ik zou het iig wel eens graag uit willen proberen, want 't lijkt me dus wel een redelijk cool spel :)

• CyberTijn
  • Laatst online: 05-02 13:23
Let me get this straight >> Je koopt het spel bij bijvoorbeel Free Record shop voor 99 piek, en vervolgens moet je je ook nog een scheel betalen voor zo'n key ?? of is dat gratis als je het spel op CD koopt in de winkel ?

• blakez
  • Laatst online: 13-10-2025
Voor zover ik weet: Je koopt 't spel in de winkel, bij geleverd met het spel zit een cd key.. Die key heb je nodig om het spel te installeren.. Maar om het spel zelf te kunnen spelen zal je eerst een account moeten maken, waarbij je al je gegevens moet invullen, inclusief credit card gegevens.. :(
Nu kan je de eerste maand gratis spelen en het spel "laten we zeggen" een beetje uit proberen.. Vind je er niets aan én geef je binnen de eerste maand je account weer op dan zal er verder nix van je credit card worden afgehaalt, blijf je indien verder spelen, wordt er maandelijks rond de 30 piek van je credit card gehaald..
Dat is wat ik er voor zover van weet, indien dit anders is zal 't wel gecorrigeerd worden, maar ik ben zelf niet van plan om maandelijks te gaan betalen om te kunnen spelen en ik denk dat veel gamers er zo over zullen denken.. toch? :)

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-02 20:41
Lekkerrr vaag. een beetje blijven betalen voor een spel dat nog niet eens goed loopt omdat die kut servers het niet aan kunnen, en dan met de release in europa zal het nog wel erger worden. LEKKER -> NOT

| I've got permission to color outside the lines |

• TumbleCow
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-12-2025

TumbleCow

Waarschijnlijkheids elastiekje

Als je nix invult bij credit-card info doet ie 't ook gewoon hoor,
ik neem aan dat ze dan wel (en terecht) gaan klagen na die 7 dagen trial.

verder vind ik het spel eigenlijk wel heel gaaf,
alleen soms idd een bitje traag en in het begin een beetje moeilijk om alles door te krijgen.

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Op vrijdag 12 oktober 2001 23:34 schreef Genotix het volgende:
Lekkerrr vaag. een beetje blijven betalen voor een spel dat nog niet eens goed loopt omdat die kut servers het niet aan kunnen, en dan met de release in europa zal het nog wel erger worden. LEKKER -> NOT
Is toch zo bij alle online games. Servers zijn altijd het grote probleem, en daar hebben ze geld voor nodig, dus moet je dokken, maar je wil niet dokken omdat de servers kut zijn, etc ad inf :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Verwijderd

Topicstarter
Pfff... ik krijg em niet eens aan de praat :( Dat hele gelul met die account schiet ook niet echt op. Jammer, keb het hele spel niet eens kunnen zien... eerst 100 patches installeren om vervolgens te horen te krijgen dat alles bud is en onherstelbaar beschadigd :(

Maaruh issut z'n geld waard, volgens jullie? Ik heb m'n twijfels |:(
Pagina: 1