• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-10-2025
Hey luitjes,

het lijkt me voor alle Riovolt eigenaren misschien wel handig om hier discussies te houden over de firmware updates die telkens uitkomen, ik zag vanmiddag dat de 2.10 versie uit is en heb hem meteen even geupgrade,
WAT een verbetering! serieus, het laden van een cd gaat nu echt supersnel, en je cd hoeft niet meer te laden als je hem uit hebt gezet en daarna weer aanzet, en volgens mij bewaart hij die info van 10 cd's....(of hij bewaarde de resume info van max 10 cd's)...

Wat ik me wel afvroeg: volgens mij is mijn batterij indicator na de 2.01 update van vorige week verdwenen, of kun je die op een of andere manier uitzetten? (kan in het menu niks vinden)
Die brand namelijk helemaal niet meer.....

Verwijderd

Nu vraag ik me af welke versie van IRIVER overeenkomt met die van RIO. Al ruim een week heb ik versie 1.40 van IRIVER op mijn RioVolt draaien. Helaas spreek ik geen koreaans/chinees of wat dan ook om een vergelijk met de readme te maken.

• TangLeFuzZ
Hmmz, die worden dus niet vertaald?
Kloten.....als jij je een volle cd (mp3) erin stopt en op play drukt, duurt het 'loading' scherm dan lang?

• TangLeFuzZ
Zou het goed gaan als je van de Riovolt 2.10 naar de Iriver 1.40 upgrade, en daarna misschien weer terug naar 2.10 als die beter beviel?