ok lekker bezig met php weer enzo, dit keer met een countertje! :\
werkt natuurlijk weer niet
st00pid me.
ok komt ie.
Ik maak een counter.php aan en en ik zet :
<? include("php/counter/counter.php"); ?> in de pagina waar de counter moet komen, de pagina laad de php en dumpt in een textfile count.txt het nummer van de bezoeker. Dat print ie weer op de pagina waar ik dit :
<? include("php/counter/counter.php"); ?> in heb staan.
Althans zo zou het moeten gaan, hier zijn mijn codes.
de code van de pagina waar ik wil dat de counter op verschijnt: <html>
<head>
<title>
// Home of Clan SainT \\
</title>
</head>
<body link="999999" vlink="333333" alink="666666" TOPMARGIN="50">
<center>
<table width="300">
<tr>
<td><font face="verdana" size="2" color="660000" align="center"><B>Welcome</B>.<br><br>The <b>[ISainTI]</b> site is currently being rebuild, and moved to another hosting. Our excuses. Greetings, the <b>[ISainTI]</b> Clan.<br><br>
\\ [ISainTI]Az1d. \\</font</td>
</tr>
</table>
<br><br><br>
<? include("php/counter/counter.php"); ?>
</center>
</body>
</html>
en dit is de code van het php dingetje :
<?
$counter_file_line = "http://www.saintwarriors.com/php/counter/count.txt";
$counter_file_line = file($counter_file);
$counter_file_line[0]++;
$cf = fopen($counter_file, "w");
fputs($cf,"$counter_file_line[0]");
fclose($cf);
print $counter_file_line[0];
?>
Die sla ik op als counter.php in dezelfde map heb ik een count.txt ik ga naar de pagina, helemaal NIX
www.saintwarriors.com is de page waar de counter zou moeten verschijnen, www.saintwarriors.com\php\counter\counter.php is het pad van de counter.php en www.saintwarriors.com\php\counter\count.txt is de locatie van de txt waar hij dus elke keer dat bezoekersnummer in moet dumpen.
Kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe? ik heb zelf zon vermoeden dat het aan een pathverwijzing kan liggen, maareh,.... wat? dunno
Iemand help mij?
werkt natuurlijk weer niet
ok komt ie.
Ik maak een counter.php aan en en ik zet :
<? include("php/counter/counter.php"); ?> in de pagina waar de counter moet komen, de pagina laad de php en dumpt in een textfile count.txt het nummer van de bezoeker. Dat print ie weer op de pagina waar ik dit :
<? include("php/counter/counter.php"); ?> in heb staan.
Althans zo zou het moeten gaan, hier zijn mijn codes.
de code van de pagina waar ik wil dat de counter op verschijnt: <html>
<head>
<title>
// Home of Clan SainT \\
</title>
</head>
<body link="999999" vlink="333333" alink="666666" TOPMARGIN="50">
<center>
<table width="300">
<tr>
<td><font face="verdana" size="2" color="660000" align="center"><B>Welcome</B>.<br><br>The <b>[ISainTI]</b> site is currently being rebuild, and moved to another hosting. Our excuses. Greetings, the <b>[ISainTI]</b> Clan.<br><br>
\\ [ISainTI]Az1d. \\</font</td>
</tr>
</table>
<br><br><br>
<? include("php/counter/counter.php"); ?>
</center>
</body>
</html>
en dit is de code van het php dingetje :
<?
$counter_file_line = "http://www.saintwarriors.com/php/counter/count.txt";
$counter_file_line = file($counter_file);
$counter_file_line[0]++;
$cf = fopen($counter_file, "w");
fputs($cf,"$counter_file_line[0]");
fclose($cf);
print $counter_file_line[0];
?>
Die sla ik op als counter.php in dezelfde map heb ik een count.txt ik ga naar de pagina, helemaal NIX
www.saintwarriors.com is de page waar de counter zou moeten verschijnen, www.saintwarriors.com\php\counter\counter.php is het pad van de counter.php en www.saintwarriors.com\php\counter\count.txt is de locatie van de txt waar hij dus elke keer dat bezoekersnummer in moet dumpen.
Kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe? ik heb zelf zon vermoeden dat het aan een pathverwijzing kan liggen, maareh,.... wat? dunno
Iemand help mij?