[OC] Juist gelijkrichtertje voor pelt voeding?

Pagina: 1
Acties:

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022
Ik wou dus een peltvoedinkje maken, ala recept van DaBit, maar daar heb ik een gelijkrichtertjuh voor nodig...

Ik had er eentje nog liggen, maar weet niet of die ut aankan... Het KWAM uit een voeding, weet aleen niet meer of DIE voeding een pelt kon trekken :+
Er staat op:
code:
1
2
3
4
5
6
  ________
 |   RU   |
 |  8831  |
 |GI KBL04|
 ---------
 |  |  |  |

Middelste twee pootjes is voor de wisselspanning, buitenste zijn + en -... Die "R" van ru staat omgekeerd....

iemand een idee?

Verwijderd

Je hebt het over pootJES dus ik neem aan dat ze niet zo groot zijn !! ik zou gaan voor een 400V 30-35 amp brugcel!
Ik heb ook een voedinkie gebouwt ala recept van Dabit post vandaag nog wel ffff wat pics!!!

• roedie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-10-2025
Nee, niet goed. Je moet zo'n ding hebben waar bij staat dat je hem tegen een metalen ding aan moet bevestigen(koeling).
En pootjes kan wel, als ze er maar dik uit zien.

Maar dat ding kan je 100% niet gebruiken.
Sterke exemplaren zien er meestal vierkant met de pootjes aan de onderkant van het blok. Dus aan het vierkant stuk zodat ie licht, en niet recht op staat. Als de bovenkant van Keramiek is dan zecht dat ook wat over het vermogen.

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-05 15:59

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Op vrijdag 12 oktober 2001 16:59 schreef Boolio_Eglesias het volgende:
Je hebt het over pootJES dus ik neem aan dat ze niet zo groot zijn !! ik zou gaan voor een 400V 30-35 amp brugcel!
Ik heb ook een voedinkie gebouwt ala recept van Dabit post vandaag nog wel ffff wat pics!!!
1 met pootjes is idd niet 'zwaar'genoeg... je moet er een hebben met stekker aansluitingen. Deze zijn meestal plat en vierkant met aan de onderkant de 4 aansluitingen en een gat erdoor om ze op een koelplaat te schroeven...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• lvh
Ow. Niet dan :(

Mod/ad, slotje hiero plz :)
Op vrijdag 12 oktober 2001 20:28 schreef Demoniac het volgende:

[..]

1 met pootjes is idd niet 'zwaar'genoeg... je moet er een hebben met stekker aansluitingen. Deze zijn meestal plat en vierkant met aan de onderkant de 4 aansluitingen en een gat erdoor om ze op een koelplaat te schroeven...

• Demo

Demo

Op vrijdag 12 oktober 2001 21:50 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
Ow. Niet dan :(

Mod/ad, slotje hiero plz :)
[..]
Wrom :? Wat heb ik nou weer gezegd? :?

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.

• lvh
Meerderen zeiden ut al datie niet goed zou zijn :)
Op vrijdag 12 oktober 2001 21:58 schreef Demoniac het volgende:

[..]

Wrom :? Wat heb ik nou weer gezegd? :?

• Demo

Demo

Op vrijdag 12 oktober 2001 22:01 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
Meerderen zeiden ut al datie niet goed zou zijn :)
[..]
Oow op die fiets... ik dacht dat je die :( en dat slotje op mij richtte...

Pagina: 1