Ik heb de volgende code in het submit-script van mijn forum:
Srry voor het vern**ken van de layout
Lees de comments om te kijken wat het probleem is... Ik heb de search gebruikt maar kan niet echt een goed antwoord vinden...
Srry voor het vern**ken van de layout
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
| <? if($name == "" || $email == "" || $title == "" || $message == ""){ echo "<li>Fill in all fields before pressing Add Entry because else your message wont be posted!</li><br>"; echo "<li>All HTML codes are stripped off the message!</li>"; } else if($send_status == "ok"){ //$today tot en met $date is een datum script, hier gaat het niet om. $today = getdate(); $month = $today[month]; $mday = $today[mday]; $year = $today[year]; $file = fopen("board-admin-entry.dat","a"); $date = "$month $mday, $year"; $today = date( "Ymd", time() ); //haal de html-tags van $message af. $message_stript = strip_tags($message); //stop $message en $user in een tabelletje, ik heb de html code ff weggelaten... $message_table ="$message,$user"; //haal de welbekende slashes voor ' " \ en / weg. $message_stript2 = stripslashes($message_table); //Hier gaat het om. //hij replaced :) door een plaatje. Mijn vraag is //nu, hoe laat ik de "output" (dus met vervangen :)-stukjes) als een string in een bestand plaatsen? $message_smiles = str_replace(":)", "[img]images/smile.gif[/img]", $message_strip2); fputs($file,"$message_smiles"); fclose($file); echo "Confirmation Message\n"; } ?> |
Lees de comments om te kijken wat het probleem is... Ik heb de search gebruikt maar kan niet echt een goed antwoord vinden...