Probleem van sblive/WinXP met 4 of meer boxen: TIP

Pagina: 1
Acties:
  • 83 views sinds 30-01-2008

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-05 17:08

collin

Who da man !!

Topicstarter
Ik heb al flink gezocht op GoT en ik kwam erachter dat er een hoop oplossingen zijn waardoor je je sblive met 4 of meer boxen aan zou kunnen sturen. Mij is dat tot vandaag niet gelukt en ik las in vrijwel alle topics dat sommige oplossingen wel voor de een werkte, maar voor anderen weer niet. Misschien dat dit werkt voor de mensen waarbij nog niks geholpen heeft:

Een tijdje terug was er het probleem dat je krakend geluid had met sblive en WinXP (ik merkte het bij UT) en dan moest je bij control panel->sounds and audio devices->tabje audio->advanced van sound playback->tabje performance het schuifje van hardware acceleration 2 naar links doen (dus op de stand "Basic acceleration)). Dan werkt het niet met 4 boxen heb ik uitgevonden. Als ik hem op stand "Standard acceleration" zet, dan wel! Ik vermoed dat veel mensen dit ook hebben gedaan, waardoor ze nu niet alle boxen kunnen benutten.

Dus schuifje dus op stand "Standard acceleration" zetten en gaan met die banaan! (En in winamp de output op DirectSound zetten :) )

Disclaimer: Ik hoop hier alleen mensen mee van dienst te zijn, ook al is het 100x gepost, knal hem dan maar op slot. Ik heb deze tip nog niet gezien in een ander topic namelijk.

Mijn iRacing profiel

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:37

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dank je voor de tip, ik zet deze wel op slot, maar ik zet je tip bij mijn Sblive faqje erbij :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.