Wie heeft de Aldi PC en hoe bevalt ie?

Pagina: 1
Acties:
  • 240 views sinds 30-01-2008

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
Dat zou ik nou nog wel is willen weten he,...

Welke tweaker heeft hier een Aldi PC :?

Ik heb zelf de 1000 Mhz PC van de Aldi en ik ben er trots op. *D

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Hoelang heb je hem al?
Zo te lezen ben je d'r nog wel tevreden mee.

Ik heb van mijn plaatselijke compu-boer te horen gekregen dat er heel veel mensen die een Aldi pc hadden naar hem toe zijn gekomen omdat ze er zoveel problemen mee hadden.

Vandaar voor mij ook geen Aldi pc.

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
Op vrijdag 12 oktober 2001 16:12 schreef Rensje het volgende:
Hoelang heb je hem al?
Zo te lezen ben je d'r nog wel tevreden mee.

Ik heb van mijn plaatselijke compu-boer te horen gekregen dat er heel veel mensen die een Aldi pc hadden naar hem toe zijn gekomen omdat ze er zoveel problemen mee hadden.

Vandaar voor mij ook geen Aldi pc.
Een tweaker lost zelf zijn problemen op (mbv GoT enzo he ;) )

Die mensen die naar de winkel gaan voor problemen zijn van die gebebruikers waarvan hun computer al 50% trager zijn dan als ze clean zijn alleen al door de crap die ze erop gooien en er niet goed afhalen enz,.. (IMHO)

Er zit verder alleen maar merk spul in zoals Asus mobo, Asus GF2 GTS, Siemens ram, Intel p3, via chipset enz.

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Ik zeg daarom ook, ik heb gehoord dat...
Ik weet zelf ook niet wat de problemen zijn/waren.
Maar het scheen dat die pc's kwalitatief minder waren

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
Op vrijdag 12 oktober 2001 16:46 schreef Rensje het volgende:
Ik zeg daarom ook, ik heb gehoord dat...
Ik weet zelf ook niet wat de problemen zijn/waren.
Maar het scheen dat die pc's kwalitatief minder waren
Scheen

Maar zoals ik al zei kan ik me er niks bij voorstellen want:
Er zit verder alleen maar merk spul in zoals Asus mobo, Asus GF2 GTS, Siemens ram, Intel p3, via chipset enz.

• The_Duke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-04 15:31

The_Duke

ho gek!

ik heb zelf ook die pentium 3 en ook nog een laptop van de Aldi, ze werken bijden perfect, nog nooit problemen gehad.
Dus al die onzin over dat de Aldi zooi verkoopt is gewoon niet waar :)
Het is denk ik wel zo dat vooral de n00bs zo'n Aldi pc kopen, dat is denk ik ook de reden waarom mensen met een zogenaamd stukke Aldi pc naar een andere pc shop gaan en dan lijkt het dus net of dat Aldi slecht is.

Verwijderd

Hmmm...
Dat wist ik niet.

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:01

Predator

Suffers from split brain

Waarom gooi je gewoon zelf je pc niet samen ?

Dan weet je tenminste dat er geen crap inzit.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Verwijderd

Aldi heeft eigenlijk nog best goede spullen. Omdat het zo goedkoop is denkt men dat het wel rotzooi zal zijn.. maar deze zooi komt allemaal uit duitsland vandaan bij zeer bekende bedrijven (daar bekend dan heh).. Dus als je dit niet wist weet je het dus nu :).... Net zoiets als gistron.de.. nederlandse site maar toch uit duitsland geimporteerd (het meerendeel dan)

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
Op vrijdag 12 oktober 2001 16:59 schreef Pr3d4t0r het volgende:
Waarom gooi je gewoon zelf je pc niet samen ?

Dan weet je tenminste dat er geen crap inzit.
http://www.hansanders.nl
Neem jij hier maar is een "kijkje"

Where the fuck haal jij de info vandaan dat er "crap" in zit?

En wat is volgens jou die crap?

|:(

Verwijderd

Vreemd, je vraagt wie een aldi pc heeft en wat ze er van vinden, maar als mensen dan kritiek uiten ben je het daar ook niet mee eens:?

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
Op vrijdag 12 oktober 2001 17:10 schreef Buddha het volgende:
Vreemd, je vraagt wie een aldi pc heeft en wat ze er van vinden, maar als mensen dan kritiek uiten ben je het daar ook niet mee eens:?
Nee,

Ik kan niet begrijpen dat hij zegt dat er --->CRAP<--- in zit.

Ik zit net op te noemen wat voor spul er in zit.
Dus ik maak het hem alleen ff duidelijk snappiej ?

• _Hades_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:36
Op vrijdag 12 oktober 2001 17:08 schreef DEM0N het volgende:

[..]

Ik denk dat hij bedoeld dat er crap in KAN zitten. Als je zelf je sys samensteld, dan weet je zeker dat er geen, voor jou, mindere componenten in zitten

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
Op vrijdag 12 oktober 2001 17:21 schreef _Hades_ het volgende:

[..]

Ik denk dat hij bedoeld dat er crap in KAN zitten. Als je zelf je sys samensteld, dan weet je zeker dat er geen, voor jou, mindere componenten in zitten
Oke,.. hier geef ik je gelijk in.

(trouwens op de doos staat pcies wat erin zit) :P

• Jox444
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:34

Jox444

Honestly....

Heb op de TD gewerkt waar ze die aldi chap terug krijgen....geloof me Je WILT GEEEEN aldi computer!!

Het is FRIET!

• hensdesk
  • Laatst online: 10-05 14:10
ja hier ook een tevreden gebruiker van de Aldi, je kan op de doos zien wat er in zit en dat is allemaal merkspul.
zit daar dan ook "crap-spul" tussen? :?
hij staat bij ons de hele dag aan.
we hebben een probleem gehad met vastlopers, blauwe en bevroren schermen.
na kontakt met de helpdesk was het probleem zo opgelost, de instellingen van het geheugen stond niet optimaal.
Ja en als je daar geen verstand van hebt dan wordt het moeilijker, zeker als je de helpdesk niet belt.
dat is wel een nadeel van de computer bij de Aldi halen, als je er zelf geen verstand van hebt en je krijgt een probleem dan is de oplossing een beetje moelijker te verkrijgen.

gelukkig heb ik er wel wat verstand van en heb er dus helemaal geen problemen mee.

zie onder!!!!

Verwijderd

Op vrijdag 12 oktober 2001 17:32 schreef Jox444 het volgende:
Heb op de TD gewerkt waar ze die aldi chap crap terug krijgen....geloof me Je WILT GEEEEN aldi computer!!
Daarom zei ik dus ook, het schijnt dat die Aldi Computers niet zo geweldig zijn.

Je kunt het denk ik ergens wel vergelijken met een OS als Windows: Het feit dat jouw pc stabiel draait wil niet zeggen dat een zelfde pc met dezelfde progs ook stabiel draait.
Oftewel jouw pc kan goed zijn (geen klachten ed) maar eenzelfde (Aldi pc) kan weer zuigen...

• EvolutionX
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:12
Op vrijdag 12 oktober 2001 16:29 schreef DEM0N het volgende:

[..]

Een tweaker lost zelf zijn problemen op (mbv GoT enzo he ;) )
Yep,maar jij bent geen tweaker, want
een echte tweaker koopt geen kant en klaar systeem (en ZEKER NIET bij de Aldi |:( )
:)

.

Verwijderd

Op vrijdag 12 oktober 2001 17:55 schreef EvolutionX het volgende:

[..]

een echte tweaker koopt geen kant en klaar systeem (en ZEKER NIET bij de Aldi) |:(
L :D L

Verwijderd

OK, even voor de duidelijkheid:

- Bij de Supermarkt koop je koffie en bruinen bonen op saus..
- Bij de computerboer koop je een PC en hardware..

Dit dus niet verwarren! |:(

Verwijderd

Een echte tweaker koopt zijn eigen hardware en bouwt deze in. Kant en klare systemen zijn voor wannabe's :) De PC die naast mij staat is ook pas de eerste die ik helemaal van af de grond heb opgebouwd. (afgezien van het overzetten van PC's naar andere kasten en het inbouwen van nieuwe hardware)

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

[..]

een echte tweaker koopt geen kant en klaar systeem (en ZEKER NIET bij de Aldi |:( )
Ohhhh, dus jij koopt dezelfde configuratie maar dan 1000 gulden duurder wel bij een hoger aangeschreven winkel... :? |:(

• hensdesk
waarom zou je een Aldi computer niet kunnen tweaken???
is tie te compleet of zo :?
en ben je alleen een tweaker als je je computer bij een computerzaak koopt?
wie bepaalt of je een tweaker bent? Jij? dacht het niet!!
als ik er plezier aan heb om met een goedkopere comp van de Aldi te tweaken zou ik er dan niet bij horen?
kom nou toch, je moet niet zo hoog van de toren blazen.

• hives
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-04-2023
Ik zelf heb niet op shop computers.
Ik heb er slechte evaring mee.
En ze doen er vaak een goede processor in en een mindere videokaart en een nog kutter mobo.
Mensen kopen vaak op MHZ snelheid.
Ook al draait de pc op 10 gb, 64 mb ram en een 16 mb videokaart. Denken ze toch een snelle pc te hebben.

Ik heb dit al vaak met AH pc's gezien en met compact en dat soort zooi.

Ik bouw het lekker zelf weet je meteen wat er inzit 8-)

AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch

• EvolutionX
  • Laatst online: 22:12
Op vrijdag 12 oktober 2001 18:01 schreef Fest het volgende:

[..]

Ohhhh, dus jij koopt dezelfde configuratie maar dan 1000 gulden duurder wel bij een hoger aangeschreven winkel... :? |:(
Jij hebt dus ook bij de aldi gekocht....

Ik zet ze zelf in elkaar.

Edit:Ik wil niet zeggen dat de Aldi slechte pc's verkoopt, maar een pc ga je toch niet bij een supermarkt kopen....
En je hebt wel gelijk dat het daar vaak stukken goedkoper is,maar de kwaliteit is ongetwijfeld ook wat minder (wat niet meteen slecht hoeft te zijn.)
Mijn oom heeft ooit een DX4 100Mhz gekocht en die vloog na een maand in de fik,terwijl er op "papier" goede onderdelen in zijn,dit kan natuurlijk toeval zijn,maar de pc die hij als vervaning kreeg ging ook kapot en de service was bagger :(

.

• Fest
  • Niet online
Op vrijdag 12 oktober 2001 18:04 schreef EvolutionX het volgende:

[..]

Jij hebt dus ook bij de aldi gekocht....

Ik zet ze zelf in elkaar.
Ja, ik heb ook 2 maal een pc bij de Aldi gekocht. En iedereen die dat kut-pc's vindt, is een dief van zijn eigen portemonnee, en dat KUN je NIET ontkennen.

• hensdesk
ik ben van mening dat we elkaar wat meer in de waarde moet laten.
accepteer dat mensen ,ook met een compleet gekocht systeem,
kunnen tweaken.
en als je pas bij tweakers.net erbij hoort als je je systeem zelf samenstelt, dan wordt het gegarandeerd een stuk rustiger hier.

• Predator

Predator

Suffers from split brain

Op vrijdag 12 oktober 2001 17:08 schreef DEM0N het volgende:

[..]

ik bedoelde indd vaak daarom niet altijd

en wat jij en ik crap noemen verschilt volgens mij nogal ...

• Predator

Predator

Suffers from split brain

Op vrijdag 12 oktober 2001 18:09 schreef hensdesk het volgende:
ik ben van mening dat we elkaar wat meer in de waarde moet laten.
accepteer dat mensen ,ook met een compleet gekocht systeem,
kunnen tweaken.
en als je pas bij tweakers.net erbij hoort als je je systeem zelf samenstelt, dan wordt het gegarandeerd een stuk rustiger hier.
een stuk rustiger heh .... hmmmmmmm
pas op wat je zeg :z
})

Verwijderd

een beetje tweakers bout zelf een PC :)

• Predator

Predator

Suffers from split brain

Ik denk dat bepaalde mensen vergeten dat "Aldi" geen VZW is.
Die mannen maken daar winst op hoor.
Der wordt altijd ergens op bespaard.
Meestal mobo's, monitors, HDD's, kast&voeding, vaak onboard sound...

Die dingen moeten ook samengestoken worden en getest worden.
Als je dat al zelf doet spaar je al een hoop geld uit.
Komt daarbij dat je als je em samensteekt elk stukje kan halen van waar je de beste prijs krijgt.
En je kiest elk stuk naar eigen wens.

Ik heb nog nooit een PC in een supermarkt gelijk waar gezien dat ik zelf niet een beter systeem kon samenstellen voor dezelfde prijs.

Maar ja, als jij tevreden bent over je ALDI-pc wie ben ik om te zeggen dat jij beter geen gekocht had :)

Tis toch allesinds al geen compraq of pakkerbrol ;)

Maar je moet ook toegeven dat een supermark en nogal rare verkoopplaats voor pc's is ( niet dat een pc-winkel dat wel is ).
En je argument van je moet als tweaker je systeem niet samenstellen enz ... kan ik zeer goed aanvaarden ja
als je zelf hem samenstelt op papier en iemand ( bv winkel ) hem laat bouwen voor je.

Maar als tweaker kan je toch nooit tevreden zijn met een vooraf gebouwde pc waar je weinig of nix aan kunt veranderen (bv andere beeldschermkaart ofzo) ?

• markvt
  • Laatst online: 17:22

markvt

Peppi Cola

Op vrijdag 12 oktober 2001 16:56 schreef Rensje het volgende:

[..]

Hmmm...
Dat wist ik niet.
niet flamen voor je research sukkel !

Anyways ik heb er diverse van de Aldi hiero, en allemaal weinig problemen mee, als er wat stuk gaat binnen 5 dagen nieuw/werkend!

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• Abbadon
  • Laatst online: 15:51
Collega van me heeft er een (met P!!!1GHz, de meest recente dacht ik). Gaat prima, nooit gedonder of zo. Vraag 'm er wel eens naar namelijk ;)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Ik weet een ding zeker, die pc,s van de ALDI zijn goed. Ik heb er zelf namelijk ook 1 gehad, gewoon perfect.
Het grootste probleem is denk ik de mensen die die pc's daar kopen, namelijk meestal mensen die er geen verstand van hebben en dat gaat fout. >:)

• SveNRG
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14:38

SveNRG

Onderweg

Een vriend van me heeft vorig jaar een Aldi PC gekocht. Best een leuk dingetje voor dat geld hoor, daar niet van...

Maar helaas is het allemaal niet zo mooi als het lijkt. Ten eerste zat er een moederbord en grafische kaart in van Sys. Die wil je dus niet he? Het moederbord is de basis van je computer en alle stabiliteit hangt daar van af. De harddisk was trouwens ook van een vaag merk en presteerde slecht, evenals het geheugen.

Enfin, ik met die jongen een paar nieuwe parts gekocht om de bak wat op te waarderen, blijkt dat na openen van de behuizing (en het bijbehorende zegel) de garantie van Aldi komt te vervallen! :(

Ik kan het dus echt afraden! Als je wat moois wil kun je beter losse onderdelen kopen en door iemand in elkaar laten zetten als je zelf niet precies weet hoe dat moet.

All that you know, is at an end

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
EDIT:

Laat maar!
Ik kan GVD geen lange post doen,..
Ik denk dat de post met de specs van mij aldi pc maar 100 regels is maar dan geeft dat KUT casema een time-out!

Het is toch niet normaal meer! Ik kan niet eens internetten zo! ZIE SIG GODZIJDANK!!!

Verwijderd

Op vrijdag 12 oktober 2001 19:04 schreef markvt het volgende:

[..]

niet flamen voor je research sukkel !

Anyways ik heb er diverse van de Aldi hiero, en allemaal weinig problemen mee, als er wat stuk gaat binnen 5 dagen nieuw/werkend!
Waar ik mee bezig was was geen flamen, misschien moet jij ook maar ff naar Hans Anders zo te zien heb je moeite met lezen... |:( |:(

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:56

mulder

ik spuug op het trottoir

Ik heb 6 jaar geleden een pc bij de aldi gekocht, daar van gebruik ik nog steeds de floppy en de monitor(14 inch). Nu ben ik inderdaad al lang toe aan een nieuwe monitor, maar ja....

Het zijn prima pc's en de service is(?)/was PERFECT! Leuk om mee te beginnen.

oogjes open, snaveltjes dicht

• EB
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-12-2025

EB

CU online

Op vrijdag 12 oktober 2001 17:49 schreef hensdesk het volgende:
we hebben een probleem gehad met vastlopers, blauwe en bevroren schermen.
na kontakt met de helpdesk was het probleem zo opgelost, de instellingen van het geheugen stond niet optimaal.
Wat heb je aan de geheugeninstellingen veranderd/verbeterd?

Hier nog een zeer tevreden gebruiker over de Aldi 1 Ghz en de 900 Mhz (beide in bezit)

Met de onderdelen zoals genoemd het Asus board 133 FSB en de Geforce 2 GTS, 40 Giga Seagate HD is het een perfect systeempje, niets meer dan lof. Natuurlijk kan een pc altijd beter/sneller/more tweakable worden aangeschaft, maar het is echt een topsysteem wat heel wat aankan. (Prijzen op dat moment vergelegen met zelfde systeem losse onderdelen scheelde 1100,- zonder de meegeleverde software)

Met de nieuwe Geforce XP 21.85 drivers loopt ie bij mij perfect.
- Q3A op 32 bit res.1024 met 100 fps. (niets te klagen)
- 3DMark 2001 op 2812

Degene die er nog wat tweaktips voor hebben, kunnen jullie die posten? :)

;) happy user

-- MacBook Pro, iPhone 12 Pro Max, Denon AVR-X4200W, KEF, iPad Pro 12.9,, Kitesurfing (Mirns/Workum/Flevo - DM me voor contact, zoek nog beginnende kiters om mee het water op te trekken.. :-) --

• Dr_oetker
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-03 14:39
Ik heb dus de PIII 450, in Juli 1998 gekocht voor 2600 piek incl. 17 inch scherm. Hij bevalt me nog steeds goed... nooit problemen mee gehad.

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-03 19:40
Op dinsdag 16 oktober 2001 16:25 schreef Dr_oetker het volgende:
Ik heb dus de PIII 450, in Juli 1998 gekocht voor 2600 piek incl. 17 inch scherm. Hij bevalt me nog steeds goed... nooit problemen mee gehad.
Hier nog zo'n een :) Doet het nog prima als 2e bak / servertje.

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-05 10:21

Opa

Nu Multifocaal!

Op vrijdag 12 oktober 2001 17:32 schreef Jox444 het volgende:
Heb op de TD gewerkt waar ze die aldi chap terug krijgen....geloof me Je WILT GEEEEN aldi computer!!
Ik wil je wel geloven, maar niet op deze tekst. Elaborate, please.
Kwamen die dingen terug met rammelende harddisk of met een boterham in de CD speler? Waren ze gestuiterd of was het geheugen brak?

Een vriend van mij heeft ooit een P3@500 gekocht bij de Aldi en ik was positief verrast over de aandacht die er aan was besteed. De harddisk was gepartitioneerd in een systeemgedeelte en een data gedeelte met alle recoverybestanden op D: (en op cd).

Een ander hoor ik roepen: Je wil geen Sys videokaart. Ik heb zelf met veel plezier met een Diamond A70 8MB gewerkt met SIS 6326 chipset en tv out.
De SIS 730 chipset voor AMD processors is een absolute topper op dit moment. Die wil je wèl.

Nog een vooroordeel: Alleen Aldi PC's vliegen in de fik. (de 486 van EvolutionX)
Kan je vertellen dat mijn zwager (systeembeheer bij Cap Gemini) een Compaq aantrof met een verkeerd gemonteerde koeler. Ook uitgefikt.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

• cornelisprul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:10

[..]

Hoort bij tweaken niet ook het verkrijgen van een zo hoog mogelijke prestatie voor zo weinig mogelijk geld. Waarom zou je anders gaan overklokken. Dan geld dit toch ook voor de ALDI pc's. Je koopt een systeem vol a-merken voor de prijs van een stapel b-merken die je dan ook nog eens zelf in elkaar moet zetten. Nu is dat zelf bouwen best wel leuk hoor, maar ik zit nu niet echt om werk verlegen

C64 met datarecorder (Giana Sisters 4ever)

Verwijderd

Een echte tweaker koopt, componenten met faam, daar waar het het goedkoopst is. DUs mocht de Aldi het goedkoopst zijn (denk het niet) dan mag een tweaker ook daar kopen! :P

Verwijderd

Ok ik zal mijn menig ook even laten zweven hier :P

Ik ben nu een half jaar een blije bezitter van een Aldi PC!!!
We spreken hier over een:

Medion PC:

P4 2.67 Ghz met SSE 2
512 MB DDR RAM 333MHZ
120 GB HD ---> van te voren gesplits in 2 partities (windows&backup)
G-Force 4Ti 4200 8x AGP 128MB
Avance AC'97 Soundcard (is wat minder geef ik toe)
Sony CD-RW CRX2101E
JLMS DVD-ROM LTD-165H
Realtek RTL8139 Family PCI Fast Ethernet NIC

Voor de rest zit er een multimedia frontcomponent in met:
SD/MCC Card Reader
Compact Flash Card Reader
Memory Stick
Smartmedia
Firewire
3x USB
Gameport
Line out/in
Microfoon
Composite poort
S-Video Poort

TV-Tuner erbij van onbekend merk.
En er zit NIKS ON-BOARD!!!!
ALLES IS VERVANGBAAR!

Dit systeem heb ik nu een half jaar en hij draait heerlijk stabiel
en lekker snel, ik draai alle nieuwe spellen, speel met multimedia progjes,
speel films af, draai andere uitgebreide software ZONDER problemen.

Met dit systeem nog nooit problemen gehad, ALDI verkoopt perfecte systemen!
En als iemand mij dezelfde specificaties kan geven voor dezelfde prijs vind ik dat
knap, want ik heb het NIET voor elkaar gekregen!

En je kan ook NIET zeggen dat de ALDI PC niet uitgebreid genoeg is of dat
er geen merk spul in zit, want het meeste is allemaal bekend!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-05 12:01
Verwijderd schreef op 12 oktober 2003 @ 19:01:

Bla bla bla

Met dit systeem nog nooit problemen gehad, ALDI verkoopt perfecte systemen!
En als iemand mij dezelfde specificaties kan geven voor dezelfde prijs vind ik dat
knap, want ik heb het NIET voor elkaar gekregen!

En je kan ook NIET zeggen dat de ALDI PC niet uitgebreid genoeg is of dat
er geen merk spul in zit, want het meeste is allemaal bekend!
Nice kick 8)7

En overclok jij je aldi pc maar eens B)
Veel succes :)

[ Voor 52% gewijzigd door Roberto op 12-10-2003 19:09 ]

• Matthijs
  • Laatst online: 20-03 23:09
haha ik heb net als de ts de 1 ghz

Moederboard is vervangen, is gesneuveld bij nieuwe procfan :X :P

Voor de rest ... meer geheugennatuurlijk, en dvd brander ... voor de rest ongeveer zelfde ...

Ga deze maand echter toch maar eens een upgrade doen :)

damn wat een kick idd :/

[ Voor 6% gewijzigd door Matthijs op 12-10-2003 19:14 ]

• Pollewob
  • Niet online
Oude }:O
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.