Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
Codename Eagle Rulez !!
::edit::
Maar ook gewoon over Inet is leuk....
lekker met veel man, de meer de beter
Verwijderd
Iedere keer weer een suc6 op een LAN.
Serious Sam.
Een doom-achtige multiplayer schiettent met veel humor
Dutch Flanker Display Team
You can't be lost if you don't care where you are
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Tribes 1 of 2 is ook goed voor een lan met 8 a 10 man waarbij de spelers verschillende kwaliteiten hebben. In sommige spelen (zoals quake) komt het aan op close combat. In Tribes kan je als speler ook andere rollen op je nemen (chauffeur/monteur/scout e.d.) waardoor iedereen het spel kan spelen op de manier die hij/zij het prettigst vind.
Serious Sam in moeilijkste setting, cooperative en hippie blood setting (voor DM wel eerst maps van het internet downloaden want de standaard maps zuigen)
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
Verwijderd
nog nooit gedaan maar op Inet is het al heerlijk
en wat d8 je van iets van mechwarrior?
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
probeer maar errug vet
hoi
Kheb hem ff gedllt, maar dat is ook een goeie game ja. Alleen nog ff oefenen enzoOp vrijdag 12 oktober 2001 19:33 schreef The_Operative het volgende:
zekers Day Of Defeat doen, is een WO2 simulatie... (HalfLife Mod) kijk op www.dayofdefeatmod.com voor meer info!
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Amen to that, baby!Op vrijdag 12 oktober 2001 15:45 schreef Manic het volgende:
Okay nu ben ik degene die het als eerst mag zeggen
Codename Eagle Rulez !!
Verder is Re-Volt wel leuk, tag battle (tikkertje).
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
ik kan al niet meer wachten tot onze lan van 19 man in jubbega. wederom zal dit weer veel gespeeld wordenOp vrijdag 12 oktober 2001 15:45 schreef Manic het volgende:
Okay nu ben ik degene die het als eerst mag zeggen
Codename Eagle Rulez !!
quake 3
unreal tournament
insane
microsoft motocross madness 2
microsoft midtown madness 1 & 2
nfs porsche challenge
collin mcrae 2
worms 1 t/m 180
Deze vallen af: counterstrike. Waarom? omdat velen het niet echt leuk vinden. Ikzelf ben er ook geen fan van. hele volksstammen wel, maar ikke nie zo. ( en de rest ook niet echt)
Rune ken ik niet
Atomic bomberman lijkt me wel cool.
codename eagle moet ik nog ff downloaden
Operation flashpoint ook
hmm.. tribes 2? wordt dat een langdradig spel (lees, meer dan 30 mins per 'battle' ? Zo ja, laat maar dan. De jongens waar ik mee speel zijn echt van het rag/schiet/'maak zoveel kapot in zo'n kort mogelijke tijd' gebeuren. Anders, ff downloaden
die game van dat snaken is lightbikes. Schijnt wel leuk te zijn www.lightbikes.co.uk ( dacht ik ) volgende X is proberen.
De nieuwe wolfenstein is nog niet echt een optie.. Is dermate zwaar dat niet alle mensen mee kunnen doen. ( het zijn niet allemaal mensen met 'the ultimate PC' )
dussssssssssss. nog meer tips? Vooral 'snelle' games zoals midtown madness 2, revolt, quake, etc zijn er gewilt.
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
first person rts
je speeld het met 5 tegen 5 ofzo.
1 van de 5 is commander en die bouwt de basis op, hij regelt units waar de anderen in kunnen vechten, zoals tanks mechwarriors, hover-tanks enz. ook regelt de commander ammo en weapon drops ergens op de map en hij maakt health pods voor de spelers. ook kan de commander een radar station bouwen en dan alles vanaf boven af regelen, zoals red alert.
De spelers vallen aan en/of verdedigen de scrap-pools waar metaal voor het bouwen wordt gehaald. sommige battles duren echt lang maar soms ook in 30 minuten.
Verwijderd
Maar kan ik deze games ook via internet spelen, zelfs indien iemand een appleMac heeft?
Verwijderd
juist en add ook maar starcraft (MET broadwar expansion !)Op vrijdag 12 oktober 2001 16:24 schreef JoeKurr het volgende:
Atomic Bomberman.
Iedere keer weer een suc6 op een LAN.
Serious Sam.
Een doom-achtige multiplayer schiettent met veel humor
SUPERVET !!
(serious sam ownt echt wel als je met veel man bent.. superlache)
Verwijderd
Codename Eagle
Rune
allebei niet zo standaard.
Vooral Codename Eagle rulez, gaan we binnenkort met z'n 16 man spelen, wordt echt wreed!
Tactical Ops.
Fifa 2002, maar dat je niet echt met heel veel mensen tegelijk spelen.
Atomic Bomberman
Quake 3 mods (Bid for power, Pong, Urban Terror)
Voor 90% juist zijn is nog niet zo goed als stilte.