Laten we lekker link gaan doen...
Verwijderd
van de 12 winkels hadden 2 er nog 3 snes spellen maar zeer zeker geen zelda of mario alleen klotespellen zeg maar.
Replay ( console winkel ook 2ehands www.replay.nl 6 winkels door nederland ) had hem ook niet want zelda is zeer zeldzaam tegenwoordig
nintendo nederland doet nix meer aan snes of nes.
ik ben met heel veel geluk iemand tegen gekomen die zelda op zolder had liggen en hem wel kwijt wou.
die snes was iets makkelijker gelukkig

nu zoek ik weer een ander spel

ZELDA ROELZ trouwens wel
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Verwijderd
Die heeft veel 2de handse zelfs nog nes games.
Weet niet of je een keer in amsterdam of omstreken moet zijn? Ken je daar eens kijken

n64 is nog gewoon alles aan te komen maar de oude niet meer

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Verwijderd
HAd hem wel in het begin, maar ben toen zo stom geweest om mijn nes te verkopen + spellen voor snes

En ZELDA ROELT ZEKER!!!
Ben nu al 21 maar kan niet wachten totdat de gamecube uitkomt en zelda!!
Heb je die filmpies gezien van link en ganon op de GC??
maar de filmpjes die ik heb hebben wel wazige lijnen helaas

ik hoop dat er nog veel meer komen
en ik heb min of meer al die gamecube besteld zeg maar

ik heb ze allemaal ( nintendo's en zelda's )
alleen de 2e op de nes dus niet meer ( wel de eerste gouden versie

en op de gb moet ik de DX versie nu hebben

Verwijderd
kijk ik veel op. Heeft aardig wat filmpies van Spaceworld ook realtime Roque Squadron 2.
Had eerst ook een andere goede dolphin site toendertijd weet ik alleen niet meer.
Dus ALs iemand nog een goed GC site weet post hem effe
thx
PS op www.dimensionplus.nl ken je ook Zelda action poppen enzo kopen voor de echte zelda freak

nix renderingen van 5 tot 10 uur op een athlon 1 Ghz nee real time zo op je beeld. Hmmmmzzz

Moet je die mooie ronde vormen zien en het mooie reilef in de muren enzovoorts.....
Verwijderd
<Kwijl>
Kan er niks aan doen maar als nintendo weer een nieuw systeem of Zelda uitbrengt ben ik altijd door het dolle