Als ik een PlayStation-spel huur bij GameNation of bij Game Mania, kan ik dat kopiëren of zit er daar een beveiliging op?
Zit (zeer) waarschijnlijk een beveiliging op en het maken van een kopie (al is de kopie voor eigen gebruik) mag in dit geval idd niet.
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Als ik een spel koop , heb ik er meestal meer voldoening als ik hem uitspeel dan als wanneer het een gekopieerde versie is. Raar maar waar...
Op de een of andere manier molt dat burnen een gevoel in je, sommige spellen zijn na 5 minuten al saai terwijl je als je hem gekocht hebt je er meer uit wilt halen.
Huur hem, is het spel leuk, koop hem dan...
Op de een of andere manier molt dat burnen een gevoel in je, sommige spellen zijn na 5 minuten al saai terwijl je als je hem gekocht hebt je er meer uit wilt halen.
Huur hem, is het spel leuk, koop hem dan...
Verwijderd
Pfff, PSX spellen zijn na 10 minuten meestal al saai, je zal er maar 130 piek voor neerleggen, voel je je ff zuur. 
Maar huren is natuurlijk wel ideaal, als je hem toch langer als 10 minuten leuk vind ken je hem altijd kopen.
Maar even de vraag beantwoorden
1. Je playstation MOET omgebouwd zijn, anders ken je CDRs sowieso vergeten
2. Images maken moet je op speciaale manieren doen, meestal met speciaale programma's, CDRwin en CDcopy zijn er erg goed in. op bepaalde sites (ik geef geen links anders is deze thread binnen 2 minz dicht) kan je info vinden over hoe je die images moet maken.
3. sommige games hebben een crack nodig, die je op een of andere manier in de image moet laden. Ook hier zijn zat sites over te vinden, dus ga maar lekker zoeken.
Succes ermee, en onthoud, elke beveiliging is te kraken, ene duurt alleen wat langer als de andere.

Maar huren is natuurlijk wel ideaal, als je hem toch langer als 10 minuten leuk vind ken je hem altijd kopen.
Maar even de vraag beantwoorden
1. Je playstation MOET omgebouwd zijn, anders ken je CDRs sowieso vergeten
2. Images maken moet je op speciaale manieren doen, meestal met speciaale programma's, CDRwin en CDcopy zijn er erg goed in. op bepaalde sites (ik geef geen links anders is deze thread binnen 2 minz dicht) kan je info vinden over hoe je die images moet maken.
3. sommige games hebben een crack nodig, die je op een of andere manier in de image moet laden. Ook hier zijn zat sites over te vinden, dus ga maar lekker zoeken.

Succes ermee, en onthoud, elke beveiliging is te kraken, ene duurt alleen wat langer als de andere.
Pagina: 1