"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."
Heb je de BIOS guide die in de FAQ gelinkt staat al gelezen? En je mainboard manual?
Het zou natuurlijk kunnen dat jouw bord die instellingen niet in de BIOS heeft zitten. Vertel eens wat voor mainboard je hebt.
Het zou natuurlijk kunnen dat jouw bord die instellingen niet in de BIOS heeft zitten. Vertel eens wat voor mainboard je hebt.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ik heb een M7VKA moederbord! Ik heb verder geen manuel van mijn bord. Ik heb er helaas ook niet zo heel veel verstand van, dus...
"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."
hmmz... na www.google.com bezocht te hebben kwam ik er dus achter dat het een BioStar mobo is...Op vrijdag 12 oktober 2001 15:12 schreef spatlip het volgende:
Ik heb een M7VKA moederbord! Ik heb verder geen manuel van mijn bord. Ik heb er helaas ook niet zo heel veel verstand van, dus...
en hier is de manual:
http://www.biostar.com.tw/products/mainboard/socket_a/m7vka/m_m7vka.exe
Maar omdat ik me toch verveel maar ff doorgekeken...
Advanced Chipset Features -> SDRAM Cycle Length
Die zou je dan van 3 naar 2 proberen te zetten...
Ik snap niet waar ik zin en heb zeg, om het allemaal voor te kauwen
Verwijderd
Soms staat er iets van timings. Gewoon ff kijken waar wat cijfers achter staan zoals 8-8-7-2-2-7 o.i.d