BIOS-->CAS instellingen??

Pagina: 1
Acties:

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 13:24
Misschien een domme vraag, maareeeh, waar moet je de CAS settings in je BIOS veranderen. Ik heb overal gezocht, maar ik kan het niet vinden. Ik dacht zelf bij het Advanced Chipset menuutje, maar daar staat verder nix bij!
Dus waar moet je (precies) de CAS settigs veranderen??? :?

Alvast bedankt!

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:32

Exirion

Gadgetfetisjist

Heb je de BIOS guide die in de FAQ gelinkt staat al gelezen? En je mainboard manual?

Het zou natuurlijk kunnen dat jouw bord die instellingen niet in de BIOS heeft zitten. Vertel eens wat voor mainboard je hebt.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 13:24
Ik heb een M7VKA moederbord! Ik heb verder geen manuel van mijn bord. Ik heb er helaas ook niet zo heel veel verstand van, dus...

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Op vrijdag 12 oktober 2001 15:12 schreef spatlip het volgende:
Ik heb een M7VKA moederbord! Ik heb verder geen manuel van mijn bord. Ik heb er helaas ook niet zo heel veel verstand van, dus...
hmmz... na www.google.com bezocht te hebben kwam ik er dus achter dat het een BioStar mobo is...
en hier is de manual:
http://www.biostar.com.tw/products/mainboard/socket_a/m7vka/m_m7vka.exe

Maar omdat ik me toch verveel maar ff doorgekeken...
Advanced Chipset Features -> SDRAM Cycle Length
Die zou je dan van 3 naar 2 proberen te zetten...

Ik snap niet waar ik zin en heb zeg, om het allemaal voor te kauwen :z

Verwijderd

Soms staat er iets van timings. Gewoon ff kijken waar wat cijfers achter staan zoals 8-8-7-2-2-7 o.i.d