I'll catch you on the flip side....
ik vond Beta 5.2 nog wel het beste spelen.
The "real" Champ will always be The Champ
is erg weinig verschil, ok het lagged meer das wel kut, maar verder ?? ik vind er verder geen nadeleden aan zitten..
If nothing is written below, I was the last to reply...
Verwijderd
de servers zijn nu 2 x zo slecht als ze voorheen waren
leuk dat je meeste cheats eruit zijn..maar wat een k*t lag is er weer

wat een rotzooi
Verwijderd
Terwijl bij beta 6 juist erg leuk was
Ik vond beta 4 het best. Ach 1.0 gaat ook wel als de cheaters en bunnyhoppende DM gasten weg zijn.
If it ain't broken it doesn't have enough features
Iedereen speelt 1.0 dus of je nou wil of niet!
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Verwijderd
er waren toen practisch geen cheats, geen newbies en geen irritante mensen(heee wacht...is dat niet hetzelfde?
Verwijderd
5.2 was idd wel leuk
Maar als je et vergelijkt met CS1 is toch wel een verschil.
Ik vind et jammer dat sommige maps weggelaten worden...
es_trinity
as_riverside en natuurlijk cs_mansion.
Meerdere wapens dragen (awp para en een shotgun)
wapens bleven liggen. volgende ronde lagen ze er nog.
Sniperen met een mp5 of zelfs een glock met burst.
schiet door 5 meter beton
Ja dat was best leuk ja
There's no place like 127.0.0.1
Wat ook wel leuk was: het spoken. Als je in observer mode door deuren zweefde, gingen ze open. Wat we daar een lol mee hebben gehad...
Catch a smile out there!
Verwijderd
Verwijderd
er zijn nogsteeds heel weinig cheaters omdat je dan vette problemen kan krijgen, en in beta 2 waren het denk ik juist allemaal newbiesOp vrijdag 05 januari 2001 14:10 schreef jDFens het volgende:
ik vond beta2 t leukst
er waren toen practisch geen cheats, geen newbies en geen irritante mensen(heee wacht...is dat niet hetzelfde?), alle leuke maps waren er nog en totaal niet verneukt zoals sommige nu zijn
Verwijderd
Beetje a la frontline force ofzow?
Zijn de oude versies nog ergens te downloaden..en nog belangrijker is het mogelijk om meerder versies van cs tegelijk geinstalled te hebben (en te kunnen spelen natuurlijk)??
Zouk wel tof vinden...voor klein lannetje ofzow ff de oude versies van cs spelen
Verwijderd
Ghost zijn in beta 1 was bijna net zo leuk als gewoon een speler zijn.
Was echt fun om mensen die achter deur zitte te laten schrikken door als ghost door deur te vliegen, deur gaat open die gast die er zit schiet een clip leeg op die deur
*Alleen kon je als Ghosts gewoon tegen de levenden lullen*
Je kon ook in een level als ghosts op een knop drukken en dan ging er een lift naar benedem
[GoT]Dutch Commando
rename de directory van de directory met de naam cstrike (anders word 'ie overschreven)
installeer de oude beta
volgens moet doet dat de job wel.
Catch a smile out there!
duh dat kon ik ook wel bedenkenOp dinsdag 09 januari 2001 11:32 schreef Haemorrhage het volgende:
Als je een oude beta wil installeren, ga je als volgt te werk:
rename de directory van de directory met de naam cstrike (anders word 'ie overschreven)
installeer de oude beta
volgens moet doet dat de job wel.
maar ik wil 5.2 er dus bij opzetten maar dat werkt dus NIET met de nieuwste HL patch.
Verwijderd
Wil je oudere CS hebben.. zul je je HL moeten reinstalleren of nog een keer installe.
Vanwege patch enz.
Want CS beta 1 is niet compatible met nieuwste *zuig* netcode van Hl.
DC